eerste miskraam

Brenda

RE: eerste miskraam

Berichtdoor Brenda » 15 jan 2008, 08:50

Hoi allemaal,

Cin, ik ben superblij dat het goed verlopen is. Het is inderdaad spannend om die hartslag te horen. Ik vond het heel ontroerend. Ik ben ervan overtuigd dat deze zwangerschap heel goed zal lukken, dus moed houden.
Hoeveel weken ben je nu?

Straks ga ik terug een testje doen (ik heb het mee naar 't werk). ;) Maar ik denk dat het nog niets zal zijn. Ik hoop echt dat het ons lukt deze maand, want ik ben zo ongeduldig.

Valérie, ik begrijp je verdriet en je vergeetachtigheid. Vergeet niet dat het u nog maar pas is overkomen en dat het bij ons toch al meer dan 2 maanden geleden is. Je zal zien dat het dan ook al beter zal gaan, maar niet zal vergeten zijn. We hadden seks na een tweetal weken, maar echt genieten deed ik er niet van, omdat ik mijn baarmoeder aanzag als het huisje waar mijn verloren babytje enkele weken ervoor nog in zat. We hebben de eerste maand wel een condoom gebruikt. Mijn cyclus is er pas doorgekomen na 7 weken en intussen zijn we sinds vorige week beginnen klussen voor de eerste keer na de MK. De eerste weken dacht ik ook continue aan het vruchtje, aan de MK, waarom het mij was overkomen terwijl twee vriendinnen van me hun zwangerschap wel doorgaat? Heel moeilijk om te begrijpen en een antwoord op te vinden.

Op de vraag of ik pijn heb gehad: eerlijk? Geen pijn? Enkel emotionele pijn en duizelig na de narcose, maar dat was het dan ook. Er is geen grotere kans op een nieuwe miskraam na deze miskraam. Het is 1/5 zwangerschappen die misloopt en mijn gyné zei: 'je hebt een slecht lot getrokken, je hebt pech gehad'. Focuus je niet op verhalen van vrouwen die tot 4 mk gehad hebben, want dan zijn we allemaal weer vertrokken in de negativiteit. Ik heb moed gevonden om zo vlug mogelijk zwanger te worden en ik bekijk het redelijk positief. Ik heb er zin in, maar ik word wel ongeduldig, dat moet ik toegeven.
Die vermoeidheid ken ik ook, hoor. Ik heb continue keelontstekingen gehad en het gevoel dat ik flauw liep. Dat is ook door het bloedverlies en niet te vergeten: het verdriet, he. Dat put ook enorm uit.

Praat zeker met ons en we zullen je met raad en daad bijstaan en op je vragen antwoorden als je daar behoefte aan hebt. Sterkte meid!

Brenda

Sasha

Berichtdoor Sasha » 15 jan 2008, 11:23

Cin: super goed nieuws en dus vorige keer konden ze al iets vermoeden. Ben ook héél blij dat ze nu echt niet liegen tegen jullie, dat helpt geen mens vooruit. Genieten maar, boterhammen eten en eigenlijk blij zijn (zoals je zelf zegt) dat je misselijk bent, it¿s growing!!!!! Binnenkort sta jij mee in de belangstelling met je schoonzusje en met dat je een MK hebt gehad, gaan de mensen misschien meer met je inzitten!!!! Thx voor je PS¿je!

Evi: thx voor de up-woorden. GEEN verdere symptomen, daarom weet ik eigenlijk dat mijn lichaam het produceert omdat ik het in mijn onderbewustzijn wil waarschijnlijk¿ Ach nog 6d max en daar komt de spuit, ze glijdt in mijn buik, (zo een beetje zingend van daar komt de bruid¿.) Beetje zotteks hè Da¿s idd raar, weer bloed een week na je regels. Misschien is het een eisprong, die iets raak binnenin en daardoor wat bloed verlies. Zou je nu toch eens niet naar de gyn bellen. Ik weet dat ik vorige keer ergens las (en het je meldde) dat het hormonaal kan zijn, maar toch al 2 x¿

Brenda, eindelijk kan je gericht gaan klussen, en jammer genoeg ken ik niemand, maar ik praat er ook niet over in mijn omgeving. De kans op zwangerschap met de testjes is groter omdat je zo gericht kan klussen!

Varlerie, veel vragen en de meesten kunnen je helpen, ieder is anders, dus je zal de gulden middenweg moeten kiezen. Hopelijk helpen ze jou wat verder. We helpen iedereen met raad en daad.
Ik heb 8d gebloed, geen pijn, zwaar ognigevoel, na 35d had ik opnieuw mijn regels, en ik kan nog genieten, wij geraken enkel zwanger via IUI, dus voor ons is het voor de fun, ook al heb ik vorige maand alle kansen genomen¿
Er is 1 op 4 zwangerschappen dat fout loopt. Dus iedereen kan het meemaken¿ Wil je je bijberoep vermelden?

Brenda: 1 zoontje van 3j en 4mnd (sept. 2004)
Sasha: 1 zoontje, 2jr, 2005 (naam, mijn grote schat), 5 mndn borstvoeding

Geen nieuws, voetjes op de grond, zwaarder ognigevoel, ze komen er aan en liefst niet voor donderdag, ik moet ma 28/01 mijn auto binnendoen van mijn ongeval en moest ik morgen ongesteld worden zou het wel die dag eens IUI kunnen zijn (op basis van de 3 vorige keren)¿ Dus ik wil dat vermijden, maar ja wat ik wil, daar werkt de natuur tergen. Dus liefst do of vrij en dan snel aub (oz niet om 22u ¿s avonds ofzo)¿ ha ha ha En dat van dat vocht uit de borsten, zal wel een overblijfsel zijn van mijn zoontje!!! Want het is maar uit 1 borst, rechts, NIKS links. ¿s Morgens nooit iets, alleen tijdens de dag! Heb dan ook al wat gedronken hè

Mijn man vertrekt vandaag naar het buitenland tot vrijdagavond laat, alleen thuis¿. Nog meer piekeren¿ Home alone!

Zo tot de volgende ¿k ga voortdoen, hoop werk!

Sasha

E2

Berichtdoor E2 » 15 jan 2008, 12:28

Cin, ik ben machtig blij, echt waar. Het moet toch een geruststelling zijn dat het nu al anders loopt dan vorige keer he...
Hier loopt alles wat vierkant vandaag: dochter en mama geveld door een buikplaag. Bwurps. Ik dacht al 2 dagen, tiens ik voel me zo verdomde misselijk (herinnerde me aan een bepaalde toestand waarvan nu totaal geen sprake kon zijn...), maar het raadsel heeft een verklaring gekregen. Dochter is gisteren ZO beginnen overgeven! Dus samen thuis vandaag. En ze is ZOOOO lief. Voorlopig geen peutercrisissen meer. Ondeugend gedrag nog wel, maar ze is vooral heel schattig nu.
Moet nu wel wat werken terwijl ze slaapt, dus cheerio!

PS: Evi, dat is inderdaad wat vreemds. Ik heb vorig jaar ook zo eens een paar maanden wat 'tussentijds' bloedverlies gehad, 2 of 3 maanden was dat, en idd. telkens rond de eisprong. Maar dat had ook met m'n spiraal te maken, denk ik. En bij jou lijkt het eerder wat laat menstruatiebloed dan een eisprong he. Daarna was dat bij mij weer over. Bokkesprongen van je cyclus vanaf je regio 30 nadert...(Ik heb het er hier ook al over gehad he...) Zou me niet zot piekeren daarover, hoor. Gewoon binnenkort wat flink 'actief' zijn en dan zien we wel he...We analyseren ons lijf nu duizend keer preciezer dan anders, iedereen is hier zo bezig met "signaaltjes"...Eigenlijk zouden we deze topic integraal moeten opslaan om dan binnen een paar jaar eens terug te lezen, we zouden waarschijnlijk nogal ogen trekken ;)

Oh en, voor de lijstjes, ons meisje is 2j en 4,5m (van eind augustus 05)

Terug naar “Andere onderwerpen”