verkleinen je kansen na 2 miskramen?

Tanja

RE: verkleinen je kansen na 2 miskramen?

Berichtdoor Tanja » 10 dec 2007, 10:01

Hey,

Alles goed met jullie?? Liselot heeft je kapoentje nog altijd geen zin om je te komen plagen??

Zit met een genand probleempje.
Ben een beetje ongerust maar denk dat alles toch wel ok is. Nadat we gisteren betrekkingen hadden,bloede ik een beetje.Heel de nacht slecht geslapen van angst,nu niks meer gezien van bloed.Heb of had ook geen pijn.Zouden we gewoon een adertje geraakt hebben?Voel ons Prutske soms ook bewegen en dan weer effe niet,vandaag heb ik het weer weinig gevoeld.Zal me wel zorgen maken om niks zeker??Volgende week maandag de groete echo,hopelijk kunnen we zien wat het word.Ben nu 18 weken en 4 dagen.

Volgende week maandag terug naar de gyn,joepie!! Hopelijk weten we dan wat het word.

Groetjes ga nog even rusten.
Tanja,Nathan,Deacon en Prutske

Tanja

Berichtdoor Tanja » 14 dec 2007, 08:58

Amai het is hioer stllekes.Iedereen druk bezig met kerstinkopen?? Liselot hoe gaat het met jouw???? Is jouw prinsesje er al??

Groetjes Tanja,Nathan,Deacon en Prustke

liselot

Berichtdoor liselot » 16 dec 2007, 10:27

HALLO

hier ben ik weer even niet veel tijd maar toch even laten weten IK BEN BEVALLEN VAN EEN HEEL LIEF KLEIN (allé klein 52 cm) MEISJE.

op 11 december exact de uitgerekende dag , goed gedaan hé.

men hele verhaal ,en het is er één hoor, daar kom ik later nog eens voor terug want nu moet ons meisje zo dadelijk eten.

BV lukt tot hier toe eigelijk goed tis wel heel wat anders dan met flesjes , en ik ben na bijna 9 jaar blijkbaar heel week geworden want ik kan haar echt niet horen huilen.

Cynthia ik moet echt aan jou denken ik dacht soms amai die verwent haar babyke nogal maar ik vrees dat ik al even "slecht" bezig ben :hihi

nu ga ik maar even verder doen tot de volgende keer

groetjes Liselot

Nathalie

Berichtdoor Nathalie » 16 dec 2007, 10:37

Hallo iedereen,

@ Eerst en vooral een hele dikke proficiat met de geboorte van je dochtertje. Hoe heet ze? Ik kijk al uit naar je verhaal....

Verder wil ik mij excuseren dat het zo lang geduurd heeft voordat ik nog iets van me liet horen. Maar het was hier redelijk druk, bijna alle kinderen zijn ziek geweest, daarbij nog de ziekenhuisbezoeken, oudercontacten, mn onthaalmoeder vervangen en ga zo maar door....

Ook Massimo is helaas ziek geweest, hij heeft bijna 4dagen 40gr koorts gehad, de oorzaak is niet echt gevonden. Doordat hij zo slecht was, at hij nauwelijks en daardoor natuurlijk bijna niks bijgekomen. Hij weegt nu 6.050 gr, dus nog altijd niet echt veel. In januari moet ik terug naar het UZ, ben benieuwd wat ze me nu gaan vertellen. Ondertussen heb ik ook vernomen dat de beide artsen waar Massimo in behandeling was in het UZ, allebei weggaan, wat ik eigenlijk jammer vind, want ze volgenden hem al van toen hij 7dagen oud was...

Voor het oudercontact van mn zoontje ging ik met knikkende knieën er naartoe, er was twijfel om hem te laten overgaan, en tot mijn grote verbazing heeft hij niks anders dan pluimen gekregen. Vorige keer waren er tranen van verdriet deze keer van vreugde. Het deed echt deugd om eindelijk positieve dingen van hem te horen.

Tanja, leuk te lezen dat alles goed gaat met jou en Prutske.

In bijlage een fotootje van Massimo door mn onthaalmoeder (zijn meter) genomen.

Groetjes,

Nathalie

Attachment : DSCF9070.JPG

Leen

Berichtdoor Leen » 16 dec 2007, 20:57

Hey allemaal,

Liselot: proficiat met je dochtertje! Ben ook benieuwd naar de naam... en naar je bevallingsverhaal natuurlijk.

Nathalie: hier ook veel zieken, iedereen heeft hier keelontsteking gehad. Stomme winter hé, ieder jaar is het prijs, griep, verkoudheid enz...
Wel leuk dat je zoontje nu wel weer goede resultaten had op school, je ziet hé, veel ligt aan de leerkracht.

Allé, nu is Tanja de volgende.

Tanja

Berichtdoor Tanja » 17 dec 2007, 00:30

Lieselot,

Een hele dikke proficiat met je dochtertje!! Ik kijk uit naar je verhaal en natuurlijk de naam en zo van je prinsesje!!

Nathalie,

Het is niet zo fijn als je met zieken thuis zit.Ik ben er momenteel wat van gespaard maar mijn beurt zal hier ook wel komen denk ik.Een hele mooie foto van Massimo.En wat goed dat je zoontje het nu wel goed doet op school.

Morgen,alé straks,mag ik terug naar de gyn,om 17u15.Eindelijk! Ik hoop dat hij kan zien wat het gaat worden.Ik laat jullie in ieder geval zo vlug mogelijk iets weten.

Deze nachtraaf gaat slaapjes doen!

Slaapwel

Attachment : HPIM5055.JPG

Tanja

Berichtdoor Tanja » 17 dec 2007, 23:34

Hallo,
Hier ben ik weer effe.

Effe vlug laten weten dat ik naar de gyn ben geweest.

Alles was ok met ons Prutske.Deze keer ligt mijn placenta ook goed,dus als alles normaal verloopt ga ik terug in bad bevallen.Ik heb dit ook gedaan bij NAthan.

Ons Prutske heeft ook het grote geheim prijs gegeven! Wij kijrgen een 3de zoon!! Eerst was er een beetje teleurstelling,want ik had zo op een dochtertje gehoopt.Maar het aller belangrijkste is dat alles goed is met dat kleine ventje.Hij zou ongeveer 21 cm zijn.

Het enige probleem dat we hebben is een naam! Als jullie suggesties hebben die bij Nathan(op zijn Engels) en Deacon past,laat het me dan weten.

Ik ga is gaan slapen.

Groetjes Tanja,Nathan ,Deacon en Prutske

leen

Berichtdoor leen » 18 dec 2007, 10:03

Dan zat ik er toch langs, dju toch. Ik kan je teleurstelling begrijpen hoor, maar troost je, later krijg je 3 schoondochters cadeau;-)
Het allerbelangrijkste is toch dat alles goed met hem gaat hé.

Een naam? Noah, Kean (Kian), of gewoon Ben omdat het de kleinste is;-)

Tanja

Berichtdoor Tanja » 18 dec 2007, 22:47

Leen,

Ik ben ondertussen al helemaal aan het idee gewend.Ik kijk zelfs al enorm uit naar dat kleine wriemel ventje.En ja het allerbelangrijkste is dat alles goed is met hem.
Bedankt al voor wat naam tips,er zit er wel eentje tussen dat ik mooi vind.Ben nu al de tips aan het verzamelen zodat we binnekort er een keuze uit kunnen maken,als we er zelf nog altijd geen gevonden moetsen hebben.

Slaapwel

Tanja

Berichtdoor Tanja » 24 dec 2007, 01:04

Vrolijk Kerstfeest voor jullie allemaal !!!!

Vrolijke kerst groeten Tanja,Nathan,Deacon en Prutske

Cynthia

Berichtdoor Cynthia » 26 dec 2007, 15:38

Hey allemaal,

Effkes een tijdje geleden!

@Liselot,eerst en vooral een DIKKE PROFICIAT met je (kleine) spruit !!!
Ik hoop dat alles goed verlopen is en ben heel nieuwsgierig naar haar naam.

De reden dat ik effkes weg was van hier is omdat ik vorige maand
terug een miskraam heb gehad en zag het niet zitten om te komen schrijven.

Heb wel aan Liselot gedacht wanneer ze zou bevallen,
en hoe het met de zwangerschap van Tanja ging.

Maar had geen zin om achter de computer te zitten.

En van zieken gesproken!
Mijn dochterke van 9 heeft een week in het ziekenhuis gelegen
met een nierontsteking.
En mijn zoon en de kleinste madam hebben buikgriep gehad.

Dan nog de auto dat niet wou starten als ik naar de kinderarts moest!
Plezant is anders zunne.

Zag het allemaal niet zo goed meer zitten op dat moment.

Maar ne mens moet er door hé.

Ben blij te horen dat het met jullie allemaal goed gaat! Echt waar!

Imani is ook al 1 jaartje geworden van den 8ste december.
Ze staat soms al alleen en zet 2 stapjes (het is een begin hé).

Ik wens jullie nog prettige feesten!
En kom zeker nog eens luisteren naar het mooi verhaal
van Liselot. Geniet er maar van!

Vele groetjes en een dikke knuffel van ons!

Attachment : kroontje.jpg

Leen

Berichtdoor Leen » 26 dec 2007, 19:08

Oh Cynthia wat erg voor je! Veel sterkte meisje. Hoe ver was je dan al? Dus jullie gaan voor een vierde? Niet opgeven hé, probeer alle moed bij elkaar te rapen en vol goede moed naar een vruchtbaar 2008 te kijken.

groetjes

Tanja

Berichtdoor Tanja » 26 dec 2007, 21:03

Cynthia,

Heel veel sterkte meisje!! Net zoals Leen wens ik je een heel vruchtbaar 2008 en een schat van een babyke!!

En voor Imani nog een hele gelukkige verjaardag!!

Groetjes Tanja,Nathan,Deacon en Prutske

Cynthia

Berichtdoor Cynthia » 27 dec 2007, 13:09

Hey,

Het was niet gepland hoor voor een 4de,
maar we zouden het natuurlijk wel gehouden hebben hé.

Was nog maar 5-6 weken (maar toch).
Eerst gehuild omdat ik zwanger was
en dan omdat het toch niet zo meer was.

Mijn man gaat hem laten steriliseren.
Ik neem de pil niet meer wegens migraine.

En in principe is ons gezinnetje compleet.

Bedankt voor jullie vruchtbare gelukwensen
maar zal het aan jullie overlaten ;)

Groetjes

Tanja

Berichtdoor Tanja » 31 dec 2007, 01:10

Cynthia,

Hier bij ons is het ook het laatste hoor!! Met 3 jongens zal ik mijn handen meer dan vol hebben.

Ik wil iedereen nog een heel gelukkig nieuwjaar wensen.

Tanja

Berichtdoor Tanja » 31 dec 2007, 01:19

Nog effe ons kaartje posten

Attachment : kerstkaart 3.jpg

liselot

Berichtdoor liselot » 31 dec 2007, 09:23

Hallo,

Cynthia wat erg seg, echt wel zonde maar toch nog veel sterkte gewenst.

Tanja nog alles ok daar , zal wel hé...

eerst nog even wat kerstwensen en dan een vreugde vol nieuwjaar voor iedereen.

zo het is al een tijdje geleden hé, maar hier ben ik dan even.

mijn verhaal.....

ik zal beginnen op maandag ochtend 10 december , met mij was er niks aan de hand alles ging prima hoor.
Maar mijn man voelde zich die nacht niet goed last van zijn maag enzo,...
de volgende morgen nadat ik de kinderen naar school had gebracht, begon ik aan men huistaakjes, men man is dan opgestaan met enorme buikklachten.
toen hij goed en wel in huis was is hij flauwgevallen van de pijn dit tot 3 keer toe vlak na elkaar. Dan heb ik de 100 opgebeld en men schoonmoeder laten naar hier komen om me te helpen met men man, want doe maar iets met zo een dikke buik hé.
men man is dan opgenomen in het ziekenhuis met wat later bleek een galkrisis te zjn.

diezelfde avond was ik dus alleen thuis met de kinderen.
Men schoonmoeder had me al opdracht gegeven dat als er iets moest zijn met mij dat ik maar snel moest opbellen, ook men eigen moeder had dit gezeg .
Ik er zeker van dat ik nog lang ni moest gaan bevallen, :hihi

Ik ben dus om 9 uur samen met de kinderen gaan slapen , nog geen 10 min later braken men vliezen dus.
Men schoonvader heeft me dan naar het ziekenhuis gebracht ( geluk dat men man in hetzelde ziekenhuis was)

In het ziekenhuis op de kraamafdeling aangekomen begonnen ook de eerste weeen zich aan te melden dat was dan ongeveer rond 10 uur.
En ik kan jullie verzekeren dat ze meteen ongeloofelijk heftig waren, dus heb ik om 1 uur snachts een epidurale gekregen. en dat deed wel goed om te ontspannen. (na die hektische dag) en om 1.50 uur is ze dan geboren onze dochter Jenske. 52cm en 3.845 kg.

Men man was dus aanwezig bij de bevalling maar wegens zen eigen toestand ook een beetje afwezig denk ik. Mar nu is hij maar wat trots op zen dochter hoor.

Ondertussen hebben ik en onze jongste spruit alweer in het ziekenhuis gelegen voor een paar dagen. Niks ergs maar wegens onophoudelijk huilen zijn we maar naar het ziekenhuis gegaan en uit tests is gebleken dazt ons meisje reflux heeft (zoals vele anderen natuurlijk) nu heeft ze medicatie en zal het wel snel weer beteren.

En de bv gaat heel goed hoor, daar ben ik wel blij voor. zelf heb ik er niet veel last van en onze meid houd er ook wel van dus dat gaat echt prima,....

zo nu ga ik even verder doen want ik heb nog een hele boel werk want vanavand vieren we hier feest met vrienden. dus moet ik nog alles klaarmaken.

groetjes Liselot.

Oja gaat er vanalles veranderen op zappy moet je binnenkort gaan inloggen enzo???? laten jullie dan nog even iets horen??

Cynthia

Berichtdoor Cynthia » 31 dec 2007, 15:18

@Liselot,

Amai dat was nu eens een vreselijke toestand hé!
En dat allemaal net voor de bevalling.
Maar alles is toch goed gekomen.
Geniet maar van je dochtertje!

@Tanja,

Jullie stoppen ook bij 3.
Vind ik al een mooi gezinnetje.
Er is veel voor te doen dat is waar
maar je krijgt er veel van terug ook hé.

Ik ga mijn tafel dekken voor strakskes.

Ik wens iedereen nog een GEZOND en LIEFDEVOL 2008 toe
en laat jullie wensen uitkomen !!!

Groetjes van ons allemaal ;)

Tanja

Berichtdoor Tanja » 01 jan 2008, 13:47

Eerst en vooral een HEEL GELUKKIG NIEUWJAAR !!!

Liselot,

Hier gaat alles nog heel goed.BEn nu donderdag al 22 weken en voel elke dag precies wat meer beweging.Ik geniet er echt van.

Amai zeg wat een verhaal.Maar alles is goed afeglopen dat is het voornaamste.Geniet van je gezinneke!!

Cynthia,

Jaja wij stoppen bij 3,alheowel mijn schoonmoeder denk dat we nog voor een 4de gaan gaan.Maar datz al echt ni gebeuren hoor.Met 3 kindjes heb je je handen vol en ja je krijgt er veel voor terug dat is waar.

Ga Nathan zijn nieuwjaarsbrieven klaar maken want seffens moeten we terg naar mijn schoonouders.

Tanja

Berichtdoor Tanja » 08 jan 2008, 00:01

Alles goed met jullie?? Waarschijnlijk druk met de koopjes en het einde van de vakantie waarschijnlijk.

Nathalie

Berichtdoor Nathalie » 08 jan 2008, 22:33

Hallo iedereen,

Eerst en vooral mn beste wensen voor 2008!!

@ Cynthia, ik kreeg er kippevel van bij het lezen van je berichtje. Ik wens je in ieder geval veel sterkte!

@ Liselot, amai zo'n toestand op de dag van je bevalling, dit zal je waarschijnlijk ook wel nooit vergeten! Mooie naam trouwens van je dochtertje!

@ Tanja, blij te lezen dat alles vlot verloopt met je zwangerschap. En 3 zonen hebben heeft ook zn charmes hoor! Het zal bij jullie ook mannen aan de macht zijn net als hier.

Massimo is net voor de kerstvakantie terug ziek geworden, hij was nog slechter dan de vorige keer. Op kerstdagavond was het zelfs kantje boordje om hem te laten opnemen. Mn huisarts had schrik dat hij te weinig zuurstof ging hebben, het was echt zielig om hem te zien afzien. En ook net voor de kerstvakantie ging ik de jaarlijkse pralines gaan halen voor de juffen op school. Ik stond in de praline winkel en er kwam iemand binnen die vroeg of die grijze monovolume (de mijne dus) van iemand was, want hij had een klein accidentje gehad. Ik draaide mij om, zag zijn auto, deur volledig ingedeukt, venster uit, spiegel af, maar ik zag niet onmiddellijk iets aan mijn auto. Tot wanneer ik buiten kwam, volledige zijkant en achterkant ingedeukt, uitlaat volledig los, achterlichten kapot, kofferdeksel volledig gebarsten, enz... Dat was dus een vroegtijdig kerstcadeau. Ik was er echt niet goed van, gelukkig zat er niemand in de auto...

Verder is de vakantie heel rustig verlopen, alhoewel de kinderen op het einde van de vakantie wel blij waren dat ze terug naar school mochten. De 2 oudsten hadden allebei een heel goed rapport, dus waren ze in hun nopjes...

Ga nu nog vlug de boekentassen klaarmaken...

Groetjes,

Nathalie

Cynthia

Berichtdoor Cynthia » 12 jan 2008, 17:02

Hey,

@Nathalie,

Amai zeg (van uwen auto) voor het zelfde zat er een van de kinderen in!
Mijn kinderen (de 2 oudsten) blijven soms graag in de auto zitten
maar ga in het vervolg 2 keer nadenken zunne.

Is Massimo al wat beter?
Zielig hé als die kleintjes ziek zijn!

@Liselot,

Ben je het al goed gewoon met jullie klein spruitje?

@Tanja,

Alles goed met het klein wondertje?
Nog altijd een jongentje ;)

@Leen,

Hoe gaat het met jullie kroost?

Imani moet (spijtig genoeg) 3x per week naar de crèche.
Ik zou anders mijn plaats kwijt geweest zijn.
Ze heeft het moeilijk, ook al is het maar 3 uurkes per dag.
Ze wil geen patatjes eten, ik ga nu elke keer tegen 11u. naar de crèche
om haar eten te geven maar zonder resultaat.

Ik moet normaal gezien maar 11 februari terug beginnen
dus ze heeft nog effkes tijd om haar daar aan te passen
daarna is het elke voormiddag.

Ik ga haar in bad doen want ze is aan het wenen.
Is duidelijk vermoeiend geweest die crèche!

Groetjes en geniet van jullie gezinnetje!

Leen

Berichtdoor Leen » 12 jan 2008, 22:08

Hey allemaal. Weer een tijdje geleden hé.

Nathalie: dan vloekt ge wel hé als er ne pipo een schoon deuk in uwe auto gezet heeft. Pfff...

Cynthia: moet jij 11 februari terug werken? Jekkes, niet? Naar de opvang brengen is niet fijn hé, ik doe het ook niet graag. Zelfs op school afzetten is al moeilijk, zeker als ze dan aan het wenen zijn en ge moet ze zo achter laten. Joost gaat sinds donderdag naar de opvang maar hij maalt er niet om, hij beseft het nog niet hé. En het zijn maar 2 halve dagen, dus dat valt goed mee voor hem.

Tanja: hoe zit het met de plannen voor jullie huis? Jullie gingen toch bouwen dacht ik hé?

Ik zit hier nog altijd te wachten op een seintje van de school waar ik stage moet doen. Ze gingen mij al een maand geleden iets laten weten ivm mijn uren maar nog altijd niks. Nu ja het maakt niet uit, heb tijd tot juni, maar ik wou er snel vanaf zijn en het liefst in januari al gaan doen. En voor de rest ben ik op zoek naar een opleiding op A1 niveau om in september te starten. Met mijne stomme A2 moet ik nog een jaar "nuttige ervaring" op doen om les te gaan geven (allé ik kan al les geven maar ik geraak niet vast benoemd zolang ik dat jaar niet heb) en ik zie het dus echt niet meer zitten om nog een jaar in de zorgsector te gaan werken. Dan liever een A1 halen en dan hoef ik geen nuttige ervaring. Veel mensen verklaren mij voor gek zunne, maar ik heb er goede moed in om nog drie jaar verder op de tandjes te bijten en dan iets kunnen gaan doen wat ik echt wil.

Ik kijk elke dag nog wel vluchtig of hier niks geschreven is, maar ik zit veel minder op zappy dan vroeger. Zappy is zappy niet meer hé, de sfeer op dit forum is nogal verzuurd de laatste maanden. Niet op dit topic hé, maar ik bedoel het forum in het algemeen. Van mij mag er registratie komen, maar dat gaan ze niet doen denk ik want dan gaan er te veel mensen afhaken.

groetjes

Tanja

Berichtdoor Tanja » 13 jan 2008, 00:23

Hoi,

@ Cynthia,

1 Februari moet ik terug op controle dan weet ik of het nog steeds een jongen is,maar dat zal wel zene.we hebben zijn piemelke en ballekes goed kunnen zien.Ondertussen ben ik al 23 weken en half en voel ons ventje goed bewegen.Ik geniet er echt van.
Het is niet leuk als je ziet dat je kindje het moeilijk heeft om aan te passen,maar het zal wel beteren hoor.

Leen,

Onze plannen krijgen meer en meer vorm.Hebben juist het voorontwerp van de architect gekregen.Vanaf 1maart kunnen we op ons appartementje,dat we gehuurd hebben tot ons huis af is.Nu eerst Deacons verjaardag vieren en dan gaan we erin vliegen om in te pakken hé.Zie er wel tegen op nu.

Ik ga is gaan slapen.Morgen hebben we nog een nieuwjaarsfeestje bij mijn ma en gaan we al ineens Deacon zijn verjaardag vieren met mijn familie.

Terug naar “Andere onderwerpen”