verkleinen je kansen na 2 miskramen?

Tanja

RE: verkleinen je kansen na 2 miskramen?

Berichtdoor Tanja » 24 okt 2007, 10:07

HEy,

Jaja,morgen de grote dag.Wat zal ik blij zijn als ik ons Prutske kan zien,ben ook wel wat bang.Maar ja dat is weer typisch ikke hé.

Het gaat hier morgen een drukke dag worden.'s Morgens naar de gyn en 's avonds naar de notaris.Ons huis is verkocht,nu hopen dat de bank ons de nieuwe hypotheek toestaat,zodat we terug kunnen gaan bouwen.Zodat de kindjes meer speelruimte hebben(vooral tuin) en ieder een eigen slaapkamer.

Laat morgen iets weten als ik kan.

Groetjes Tanja,Nathan,Deacon en Prutske

Tanja

Berichtdoor Tanja » 24 okt 2007, 10:15

Ikke nog is.

Er komen zowizo drukke dagen aan.Vandaag is mijn ventje jarig,ikke maandag en dit weekend gaan we het vieren met onze vrienden en familie.Dan kunnen we het ook eindelijk zeggen.
Nu ga ik echt wel effe voort doen.

Dada

Liselot

Berichtdoor Liselot » 24 okt 2007, 12:56

Tanja ik zal men vingers kruisen en men duimen hoog omhoog steken morgen voor jou en ukje alles zal wel ok zijn nu , 11 weken dat begint toch al te tellen hé.

wie het vroeg ook weer wanneer ik moet bevallen dat is dus 11 december nog 7 weken .

dus zal ik maar is werk maken van het vullen van de bonen doosjes en een proefdruk van het kaartje moet ook nog gebeuren.

nathalie 5,5 Kg dan zijn jullie er bijna nog even en je zal wel meer weten, maar ik bergrijp wel dat het steeds zwaarder begint door te wegen hoor al die onderzoeken testen en dan vooral dat wachten. ook voor jullie allemaal men duimen hoog omhoog hoor dat het goed zal gaan.

zo ik ga maar even werken.

Liselot

Gast

Berichtdoor Gast » 26 okt 2007, 12:25

Tanja ????????????? laat je even iets weten ......

Cynthia

Berichtdoor Cynthia » 27 okt 2007, 20:47

En Tanja ???
Hoe was het met jullie klein prutske?

Groetjes

Tanja

Berichtdoor Tanja » 28 okt 2007, 22:43

Sorry dat ik nu pas iets laat weten.Maar ik heb het hier echt heel druk gehad met ons verjaardagsweekend. Morgen is het mijn beurt om te verjaren.

Met ons Prutske gaat alles HEEL goed! Hij of zij is ongeveer 5,48cm en was heel beweeglijk.Ook kon je heel goed de armpjes en beentjes zien.
Nu moet ik wachten tot 17/12 voor ik terug moet naar de gyn.Weet niet of ik het zolang ga volhouden.
Vandaag hebben we het aan onze ouders en zus en broer verteld.Mijn schoonvader was echt wel blij voor ons,mijn schoonmoeder moet er wel te voet achter gaan.Een pak van mijn hart!
Ik ga nu slapen want heb een heel vermoeiend de zaterdag gehad.

Groetjes Tanja,Nathan ,Deacon en Prutske

Liselot

Berichtdoor Liselot » 29 okt 2007, 07:00

Tanja wat ben ik blij dit te lezen zo goed dat het goed was bij de gyn .
omdat het wat langer duurde voor we nieuws kregen , was ik al een beetje bang dat er slecht nieuws zou gaan komen , maar dat is nu niet zo echt super seg , jaja neem maar genoeg rust als je kan want hoe jet het ook zal zien druk gaat het worden hé als ze zo weinig in leeftijd verschillen , maar ze gaan zoveel aan elkaar hebben het zal vast reuze leuk worden hoor. geniet ervan.

Hier niet veel nieuws begin stillaan te beseffen dat het allemaal nogal snel vooruit begint te gaan nog 6 weken ongeveer. Dus gisteren de doosjes met bonen aan het vullen geweest en het tekstje voor het kaartje in orde gebracht. dat moet nu nog terug naar de winkel voor de proefdruk en dan zijn we bijna klaar om te bevallen hé. de doopsuiker voor de kindjes is nog niet in orde maar heb al wel een idee, ik weet allen niet precies waar ik aan de snoepjes moet geraken die ik in men hoofd heb. dus dat is nog even zoeken.

Verder met iedereen alles OK ???

Groetjes Liselot

Leen

Berichtdoor Leen » 29 okt 2007, 11:36

Tanja: fijn dat de reactie van je schoonouders nog niet zo fel was als verwacht. Dat komt wel goed dus, en tenslotte moeten zij het niet opvoeden hé;-)
Begin er nu maar aan te wennen want die zwangerschap gaat nu echt wel goed lopen hoor, geniet ervan.

Liselot: nog maar 6 weken, amai dat begint te korten. De laatste maand is sowieso altijd enorm zwaar en niet meer zo leuk hé.

Hier ook gezinsuitbreiding, met een kat, haha. Heb mijne man toch zover gekregen om er nog eentje bij te nemen. Ik moet nu wel zelf de kattenbak doen, en dat is echt geen dankbaar jobke maar ja.

Cynthia

Berichtdoor Cynthia » 29 okt 2007, 12:41

@Tanja, EEN GELUKKIGE VERJAARDAG !!!

Ben blij dat alles goed gaat met jullie prutske!
Jouw verjaardag kan niet meer stuk hé?
Geniet er terug maar van.

@Leen,

Wij mogen binnen 2 weken ook iets verwachten!
Jaja een poesje!

Heb weinig tijd nu, kom wel eens terug!

Groetjes

Nathalie

Berichtdoor Nathalie » 29 okt 2007, 22:01

@Tanja, gelukkige verjaardag!!!! Ben ook zeer blij te lezen dat alles ok is met Prutske, ik was al komen kijken en zag ook dat je nog niks laten weten had, en de angst dat er iets mis was zat er bij mij ook in. Doe het maar rustig aan.

@ Liselot, amai nog 6 weken, het zal er vlug zijn.

Met de anderen alles ok? Hier is het redelijk druk momenteel...

Groetjes,

Nathalie

Leen

Berichtdoor Leen » 31 okt 2007, 12:36

Cynthia: wat "verwacht" jij? Een gewoon kitten of een ras? Ik zit er nog een beetje over te denken wat te kiezen.

Gisteren voor de laatste keer bij de gyn geweest. Laatste controle, nu moet ik pas over een jaar terug gaan. Lijkt echt alsof er een hoofdstuk afgesloten is. Ik zat daar in de gang weer te wachte tussen al die zwangeren, deed me niks hoor maar ik dacht er wel aan terug hoe pijnlijk dat was toen ik met die miskramen af te rekenen had. Ik haatte het toen om tussen die blije koppels te zitten die hun grootste zorg "hoe gaan we de kinderkamer schilderen" was.

Volgende maandag komt "de pastoor" hier een klapke doen, pffff. We hebben toch besloten om de kinderen te laten dopen, puur voor de schoolsituatie later want we zijn echt niet gelovig. 9 december is het zover en het kan van mijn part niet snel genoeg achter de rug zijn;-)

Cynthia

Berichtdoor Cynthia » 31 okt 2007, 13:18

Hey Leen,

Bij ons is het gewoon een kitten,
een rost tijgerkatje.
Nu zondag wordt het 6 weken.
Ben eens benieuwd wanneer ze gaan bellen
om er achter te gaan.
De kinderen zijn in de wolken natuurlijk,
was eerst wat aan het twijfelen voor de kleinste.
Zal in de plaats van 1 keer per dag maar best
2 keer per dag stofzuigen.
Tegen dat haaruitval zie ik wat op tegen
maar heb nu al toegestemd.

Over 4 jaar is ons poesje van 6 maand oud weggelopen,
we hebben ze nooit meer teruggezien.
Vindt het veel geld als je dan een raskat gekocht hebt, niet?
En ze vragen nogal door zunne (400 euro voor een kat, amai zeg).

Over dat dopen is het misschien beter voor later toe.
Als ze dan willen trouwen dan moeten ze dat er allemaal niet meer bijdoen.

Nog een fotoke van ons mieske.

Groetjes

Attachment : HPIM17121.JPG

Cynthia

Berichtdoor Cynthia » 05 nov 2007, 13:03

Hey,

Alles goed met jullie?

Zaterdag mochten we achter ons poesje gaan,
ze noemt "Minoes" en is 6 weekjes.
Imani heeft al haar marathon kruipen gedaan, hihi.
En maar kruipen achter die poes!
Het is niet moeilijk dat Minoes veel moe is.

Groetjes

Leen

Berichtdoor Leen » 05 nov 2007, 14:11

Hey Cynthia,

Een raskat is idd duur, ik weet het, zeker als je ze buiten moet laten lopen. Ben vorige week naar een paar adressen gegaan voor een britje, als je ze goedkoper wil (lees nog 250 euro) dan zijn ze qua uiterlijk ook niet meer typisch. Nu ja, ben uitgekomen op een kruising tussen een pers en een blauwe rus, was direct verliefd op die kat. Ze is nu ook 6 weken maar mag pas op 13 weken naar ons toe, dus dat is pas op 22 december. Ondertussen krijg ik wel foto'kes door en zo via die (trouwens heel lieve) vrouw. Dit geval kost nog 120 euro, maar soit, ben van plan om ze binnen te houden zodat het risico op doodrijden/meenemen ook nihil is.

Uw kat heeft dezelfde naam als mijn allereerste kat toen ik klein was;-)

Ik begin in januari aan mijn stage, ben ondertussen al een klein beetje alles aan het voorbereiden en zo. En deze avond komt dus die pastoor een klapke doen, ahum.

Liselot

Berichtdoor Liselot » 08 nov 2007, 13:59

hallo allemaal

wat lees ik hier de helft gaat hier een poesje adopteren :hihi
leuk hé zo een klein beestje in huis, voor ons is een poes geen optie hoor wij hebben 2 honden en ze haten katten in onze tuin zal je nooit een kat zien.

leen hoe was het met de pastoor hopelijk was het niet z'on ouderwets type.

vandaag bij de gyn geweest alles ok ons meisje zit nog steeds goed met het hoofdje naar beneden dus ik al blij verder zou het nu ongeveer 2 Kg en 900 gr wegen das volgens mij al meer dan genoeg om te bevallen maar het is beter dat ze nog wat blijft zitten hé

ach ja

hoe gaat het met de anderen natalie gaat het met jullie ??? ik hoop van wel.

tanja allers ok met prutske

zo ik ga maar even verder doen groetjes

Tanja

Berichtdoor Tanja » 08 nov 2007, 21:50

Hoi,

Hier ben ik nog is,ik ga seffens mijnbedje opzoeken.Want ik ben zo moe de laatste tijd.
@ Liselot,
Ik ben blij dat jullie meisje nog altijd goed ligt,nog even en je kan ze knuffelen.
Aan mijn buikje te zien gaat het goed met Prutske,en ik hoop dat ook.Ik blijf ondanks alles ongerust,vraag me niet waarom dat weet ik niet.Zal waarschijnlijk door die MK's komen zeker.Vandaag ben ik juist 14 weken,nog 5 weken en ik mag eindelijk terug naar de gyn,dan zal ik me weer even echt gerust voelen of het moest zij dat ik tegen dan al hele duidelijke trapjes voel.Ik wou bij de ziekenkas gaan horen of ze geen Angelsound te huur hebben maar blijkbaar is dat niet.Ik vind het veel te duur om nog eentje te kopen plus mijn ventje zou me zot verklaren en ik ken ook niemand die zo iets heeft en waar ik het van kan lenen.Maar misschien dat ik me dan wat geruster zou voelen als ik ieder dag dat hartje een keer zou horen.Mijn mama heeft nog altijd een goed gevoel en ik hoop Leen ook?Daar trek ik me erg aan op.Stom hé?Maar ergens wseet ik wel dat alles ok is hoor met ons Prutske.Ik ga echt proberen te genieten van deze zwangerschap want het is echt de laatste keer nu.

Leen, Cynthia,

Wij hebben ook een poes.Een Pers,Greysmoke.Een kater,genaamd Zorro.Wij hebben hem niet zo heel veel betaald.Een kleine 174 Euro maar hij was wel wat verwaarloosd,hij had verschrikklijke knopen in zijn vacht,maar nu moet je hem zien na 7 jaar bij ons is het nog altijd een schatje.Zal is een fotoke posten.

Ik hoop dat het voor de rest met iedereen goed gaat.Ik ga nu is gaan slapen,tot de volgende.

Tanja,Nathan,Deacon en Prutske

Attachment : HPIM2294.JPG

Cynthia

Berichtdoor Cynthia » 09 nov 2007, 21:35

@Liselot,

Binnen een maand is jullie spruitje daar!
Ik kan me dat nog allemaal zo goed inbeelden
die laatste 2 maanden vond ik zalig.
Hoefde niet zo bang meer te zijn dat er iets mis zou gaan ofzo.
Heb er echt van genoten toen omdat ik zeker wist
dat het ons laatste prutske zou zijn.
Heb je bij je andere kindjes te vroeg of te laat bevallen?
Alhoewel dat geen rol speelt hé.
Ik heb 2 keer te vroeg gekocht en nu wou ons madameke
er niet uit hihi.

@Tanja,

Eerlijk gezegd denk ik toch ook dat er niets meer zal mislopen hoor.
Je bent al 14 weken! en alles ziet er prima uit.
Slaap maar op je beide oren.
En maar GENIETEN zou ik zeggen.

Ik verlang er echt zo weer naar!
Niet echt naar een 4de hoor
maar eerder mijn laatste zwangerschap.
Weet niet wat ik heb de laatste tijd,
misschien omdat ik binnen een week en een half
terug moet beginnen werken.

Heb gisteren effkes een huilbui gehad.
Ik wil haar niet afgeven!

Ik dacht dat het bij een 3de al heel wat gemakkelijker
ging zijn om haar naar een crèche of naar mijn ouders
te doen maar integendeel.

Heb er zodanig lang achter moeten zagen (3 jaar)
en dan nog 2 mk dat ik haar dicht bij me wil denk ik.

Hebben jullie dat ook?

Mijn man zei "je ziet haar nog terug ze"
weet ik wel, maar toch.
Sorry voor mijn gezaag misschien
maar heb het de laatste dagen wat lastig.

Groetjes

Cynthia

Berichtdoor Cynthia » 14 nov 2007, 20:51

Oesje, het is hier weer zo stillekes!

Alles goed met jullie?
Liselot, je bent toch nog niet bevallen hoop ik?
Kan altijd hé.

Hier goed nieuws eigenlijk!
Alé, voor het ene niet en het andere wel dan.

Ben vandaag naar de reumatoloog geweest
en moet mijn spuiten die ik wekelijks krijg vermeerderen.
En het goede nieuws!!!
Ben nog 3 maand langer thuis bij mijn schatjes.
Het klinkt wel of ik blij ben met mijne reuma (minder waar).
Maar ben zo gelukkig dat ik mijn klein bezeke
langer bij mij heb.
Ja, ik weet dat ik ze een keertje zal moeten afgeven.
Daar ga ik nu niet aan denken hé.

Hopelijk volgt er vlug wat nieuws van jullie!

Groetjes en tot gauw

Liselot

Berichtdoor Liselot » 15 nov 2007, 06:52

Hey,

nee nee ik ben nog niet bevallen zenne.

maar nog altijd aan het werken nog een dikke 2 weken en dan blijf ik thuis (als ik dan nog niet bevallen ben :hihi )

dan ga ik het proberen rustig aan te doen zodat ik niet te moe zal zijn voor de bevalling.

leuk dat je wat langer thuis zal zijn de rede waarom is wat minder fijn hé.

groetjes Liselot

Tanja

Berichtdoor Tanja » 23 nov 2007, 20:27

AMai het is hier stillekes!

Liselot alles goed of ben je ondertussen al bevallen??

En met de anderen alles goed?

Ik ben vorige week zaterdag gevallen op dectrap,niet hoog een tree of 2,maar was toch wat ongerust over ons Prutske.Maandag even langs de gyn geweest en alles was ok met ons kleintje.Nu alleen hopen dat mij enkel vlug beter is want die heb ik serieus bezeerd.

Ga vlug nog effe naar Sterren op het ijs kijken.

liselot

Berichtdoor liselot » 26 nov 2007, 07:06

even toch snel iets komen schrijven alhoewel ik niet veel tijd heb het is nogal druk hier op men werk en ik ben zonet begonnen aan men laatste werkweek

ik zal blij zijn als die erop zit pppfff ik heb me dat daarjuist in de wagen gerealiseerd dat ik moe begin te worden mentaal en ook wel een beetje fysiek

ik ben dus nog niet bevallen en ik denk ook niet dat dit iets is voor één van de dagen we zien wel.

verder met iedereen alles ok ???

groetjes Liselot

Liselot

Berichtdoor Liselot » 30 nov 2007, 07:01

Amai wat is het hier stil de laatste weken

iedereen heeft het vast erg druk nu al aan het kerst inkopen doen??? een beetje vroeg niet

hier niet veel nieuws hoor gisteren bij de gyn geweest alles ok de baby heeft nu een gewicht van ongeveer 3,500 kg meer dan genoeg volgens mij dus ze maggaan stoppen met bij komen. maar ach tzal wel lukken zeker

hoe gaat het ondertussen met massimo komt die goed aan en wat zeggen de dokters ondertussen hopelijk gaat het goed met hem en met jullie allemaal (lukt het op school met de anderen)

Leen je hebt het nogal druk lijkt me met de stage ... laat maar eens iets weten hé

Tanja moest jij ook niet ergens nu naar de gyn of vergis ik me daarin???

ik ga nog even weken tis de laatste dag vandaag héhé k zal blij zijn dat die om is hoor

groetjes tot de volgende keer Liselot

Leen

Berichtdoor Leen » 30 nov 2007, 11:52

Idd lang geleden. Ben blij dat alles ok is Liselot, ook al is het een zware madam. Het zal nu wel een beetje gemakkelijker gaan als je thuis bent. Tot wanneer kan jij eigenlijk thuisblijven? 3 maand + ouderschapsverlof + borstvoedingsverlof???

Ik ben nog niet bezig met stage, normaal gezien in januari eerst, maar heb wel heel veel taken te doen en op een niveau dat ik helemaal niet gewent ben. Lerares zit aan het VUB in Brussel en het is eraan te merken;-)

Met de kids is alles ok hier. Ben zo blij dat ik die eerste periode van huilen 's nachts en zo voorbij ben, nu kan je er echt van genieten en krijg je ook al meer respons. Enfin, hij kan echt heel koddig lachen en hij speelt ook al meer met zijn knuffels en zo.

kerstinkopen heb ik nog niet gedaan maar sinds gisteren staat hier wel de kerstboom, eigenlijk heel vroeg hé, maar had een avondje niks te doen dus ik dacht foert ik zet hem al.

Hoe is het met de rest?

Tanja

Berichtdoor Tanja » 30 nov 2007, 13:12

Hey,

Hier alles ok,rond en gezond zoals ze zeggen.Ik ben u 17 weken en 1dag.Ben vorige week even op spoed controle geweest bij de gyn maar alles was ok.Was de zaterdag ervoor van de trap gevallen,met een heel pijnlijke enkel als gevolg maar is nu al veel beter.Ik moet nu 17/12 terug op controle,zal blij zijn dat ik ons Prutske weer zie.Voel al wel wat bewegeing maar nog niet alle dagen,hoop maar dat het geen kwaad kan.Ge ziet ik maak me soms nog zorgen hé,stom ik weet het.Het zijn lichte schopjes die ik wel voel en denk te voelen aan de buitenkant maar mijn man of Nathan hebben nog geen kans gehad om te voelen.
Amai Liselot al 3kg500 dat begint.Deacon werd geschat tussen de 3 kg en de 3kg 500 en hij woog 3kg 580 en hij kwam 3 dagen vroeger dan uitgerekend.Nog even en je kan je prinsesje in je armen houden.
Ik hoop dat ons Prutske binnen een 2 weken haar of zijn geheim prijs geeft,ben zo benieuwd.

Hoe gaat het met Massimo??

Kerstinkopen moet ik nog doen,we moeten zelfs nog sinterklaas gaan halen.We weten niet wat we moeten kopen voor Nathan,erg hé?De kerstboom die zal pas gezet worden na sinterklaas,alhoewel Nathan er ook al over begint.

Ga nog effe voort doen want moet seffens Nathan van school halen en moet voordien nog langs de apotheek.

Liselot

Berichtdoor Liselot » 07 dec 2007, 08:58

hey allemaal

alles ok hier het is weer wat stil hé, maar we gaan ervanuit dat geen nieuws goed nieuws is hé.

inderdaad ik ben thuis van maandag. ik moet zeggen het doet me goed goed ik gaan gaan zitten en liggen wanner ik wil en dat is wel fijn nu.
het is nu allemaal wat zwaarder zo op het einde maar ik ga niet klagen oor.
blijkbaar zit ons meisje nog goed want er zijn nog gen tekenen van een bevalling volgens mij. bewegen doet ze ook nog goed dus voorlopig alles ok.
ik heb nog één afspraak bij de gyn volgende donderdag en mijn ventje denkt dat ik daar nog wel heen zal moeten. voorlopig ben ik nog niet echt zenuwachtig ofzo maar ik ga er dan ook vanuit dat ik zeker niet te vroeg zal bevallen . en het zijn nog 4 dagen tot de uitgerekende dag dus ...... wachten maar.

zo laat nog eens iets horen hé

alles ok met de rest hier??

groetjes Liselot

Terug naar “Andere onderwerpen”