verkleinen je kansen na 2 miskramen?

Cynthia

RE: verkleinen je kansen na 2 miskramen?

Berichtdoor Cynthia » 07 sep 2007, 16:41

@Tanja,

Dat is spannend hé!
Zeker morgen testen en dan vlug komen vertellen!
Ik zal hier zitten wachten hoor, hihi ;)

@Nathalie,

Zo een schattig baaske !!!
En een schoontje (maar dat wist je al hé)
En weet je nu al van waar je me kent?
Of heb je het op iemand anders?

@Leen,

Hopelijk blijft hij nu doorslapen,
dat zou een luxe zijn.
Zo lief en koddige foto !
Het zal inderdaad druk worden
maar het is toch voor iets goeds hé.

Ik denk dat ik weet waarom ons Imanike de laatste
dagen wat lastig was, ze heeft een lichte keelonsteking
en niezen en haar neusje maar lopen en lopen.

Het zal aan het broeden geweest zijn.
Maar slaapt nog altijd tussen ons (af en toe
probeer ik haar te verleggen) niet altijd met sucses!

Groetjes

Tanja

Berichtdoor Tanja » 07 sep 2007, 23:53

Ik hoop dat er hier geen bekenden mee lezen,want mijn man en ik willen ons nieuws nog even stil houden voor vrienden en familie.

Ik heb niet gewacht voor die test.Vanmorgen om 6u45 heb ik hem gedaan.En ... POSITIEF!! Als alles goed gaat verwelkomen wij begin mei 2008 een zusje of broertje voor onze 2 jongens.

Nu ik het zeker weet,ben ik toch weer ongerust over de reacties(zoals mijn schoonouders,...) En of ik het wel ga aankunnen met 3 paggaders,waarcvan er 2 maar een 15à 16 maand verschillen.

Ik ga is gaan slapen want mijn oen vallen toe voor de PC

Slaapwel!!
Tanja,Nathan en Deacon

Liselot

Berichtdoor Liselot » 08 sep 2007, 11:57

trek van die reacties maar niks aan en vooral probeer te genieten en ik weet wel zeker dat je het zal aankunnen.

alvaste nen dikke proficiat van mij.

groetjes Liselot

Cynthia

Berichtdoor Cynthia » 08 sep 2007, 12:39

@Tanja, EEN DIKKE PROFICIAT !!!
SUPER GEWOON !!!

Je zal een geweldige mama zijn van 3 schattige kindjes
en van de commentaar niks aantrekken zunne.

Ik ben toch een beetje stiekem jaloers ;)
(weer zo een koddig bolleke in huis)

Groetjes

Nathalie

Berichtdoor Nathalie » 08 sep 2007, 15:20

@Tanja, nen hele dikke proficiat!!!! Ik krijg er kippevel van.... echt waar!!!

@Cynthia, ik zal het op iemand anders hebben denk ik, maar toch blijf ik met dat gevoel zitten. Ik vind dit zo raar....

Ondertussen is mn kleine bolleke ziek, hij heeft een bronchite. Dinsdag was ik nog naar St-Lucas geweest, perfect in orde en donderdag, was hij zo slecht. Hij mag voorlopig geen antibiotica krijgen omwille van zn nier. Er zijn al enkele resultaten van de genetica bekend en die zijn goed, maar toch blijven ze dezelfde piste volgen van één of ander syndroom en vooraleer ik die resultaten krijg zal dat nog ffkes duren. Ze hebben zijn bloed daarvoor genomen in mei en ik weet nu nog niks definitiefs.

Groetjes,

Nathalie

Tanja

Berichtdoor Tanja » 09 sep 2007, 14:45

Liselot,Cynthia en Nathalie,

Bedankt voor jullie gelukwensen.Ik ben heel erg blij,maar die angst hé? Je zou nu zeggen er is niks om bang van te zijn nu.Wel ik zal blij zijn dat ik maandag weet wanneer ik naar de gyn mag,echt waar.Ik wil zgraag met mijn eigen ogen zien dat alles ok is met dit kleine wonderke.Weet je bij ons ging het altijd 1st een keertje mis voor ik een goede zwangerschap had.Maar ik nam toen altijd de pil als voorbehoedsmiddel.En nu heb ik niks genomen sinds dat ik probeerde om zwanger te geraken van Deacon,dus hopelijk gaat het nu wel goed van de 1ste keer. Duimen jullie aub???

Leen,jij zei dat je er een goed gevoel bij had?Wat bedoelde je daar juist mee?Tijdens mijn zwangerschap van Deacon vroeg ik altijd aan mijn ma of ze nog een positief of goed gevoel had in verband met de baby.Misschien heb jij zo'n beetje dezelfde feeling als mijn ma,wie weet.Heb je nog altijd een goed gevoel??

Nathalie,

Ik hoop dat je prutske vlug genezen is,alleen zal het niet zo vlug gaan zonder antibiotica hé?

Groetjes Tanaj,Nathan en Deacon

Leen

Berichtdoor Leen » 09 sep 2007, 15:19

Tanja: allereerste, ne hele dikke proficiat. Ben ook een beetje stiekem jaloers;-) En commentaar ga je altijd krijgen, niks van aan trekken. Misschien al eens een gepast antwoord bedenken voor je schoonouders als ze commentaar zouden hebben. Dat voorgevoel.. ik heb er gewoon een goed gevoel bij, kan dat ook niet verklaren. Ik wist bijna zeker dat je zwanger was ook. We zullen eens een testje doen hé om te zien of ik paranormaal begaafd ben haha! Die zwangerschap zit goed en het is een meisje. Eens kijken of ik gelijk heb.

Nathalie: ocharm bronchitis, dat manneke heeft toch al het één en ander moeten meemaken hé.

Ik moet vrijdag op controle, beeeuuuh. Spiraal laten steken. Heb nog altijd een beetje dat dubbel gevoel erbij, enerzijds sta ik er achter omdat dit het gemakkelijkste voorbehoudsmiddel is en omdat mijn verstand ook zegt dat het genoeg is 2 kids. Zeker omdat mijne man al 44 is. En anderzijds is het zo definitief precies. Heb het gisteren ook aan mijn schoonmoeder gezegd en die haar reactie had ik nu ook weer niet direct verwacht, die vond het precies ook spijtig dat we het bij twee gaan houden. Ze maakte zelfs een opmerking in de trend van "een ongelukje is snel gebeurd met een spiraal en dan moeten jullie gewoon voor een derde kiezen". En dan nog een heel gezever over vroeger dat je geen keuze had en als het zo was dan was het gewoon zo.

Och ja, we zullen maar content zijn met wat we hebben hé ;-)

Tanja

Berichtdoor Tanja » 09 sep 2007, 15:29

Leen,

Ik hoop dat je gelijk hebt. Vooral dat de zwangerschap goed zit,an als het geen meisje is dan is het zo.Ik zal de baby even graag zien hoor.Alleen als het een jongen moest zijn,een naam vinden dat gaat een groot probleem zijn denk ik.Een meisjes naam hebben we nog altijd maar een jongens naam die mooi past bij onze ventjes dat is iets anders denk ik.

Maandag weet ik wanneer ik naar de gyn kan,zal blij zijn.

Ga nu een beetje mee naar de Formule 1 kijken :( mannen hé.
Straks gaan eten bij mijn schoonouders,maar denk niet dat we het al gaan zeggen hoor.

Groetjes Tanja,Nathan en Deacon

Cynthia

Berichtdoor Cynthia » 09 sep 2007, 23:18

@Nathalie,

Hopelijk is hij vlug wat beter!
Niet gemakkelijk natuurlijk als hij geen medicatie kan nemen.
Maar het is een sterk baaske hé.

Je zal me kennen van een vorig leven, hihi.
Ik heb misschien een dubbelgangster ;)

@Tanja,

Hoever zou je ongeveer zijn?
Oja, een meisje zou wel leuk passen hé
met die 2 jongens in huis.
En anders zal je wel 3 goede schoondochters hebben, hihihi.

@Liselot,

Hoe gaat het met je bollebuikje?

Imani slaapt al 2 dagen terug in haar eigen bedje,
nu ze niet meer in ons bed ligt mis ik dat wel zunne.
Maar langs de andere kant waren we toch
niet goed uitgeslapen als ze tussen ons lag.
Je slaapt dan niet vast uit schrik dat je op haar
zou liggen ofzo...

Ik ga ook maar eens in mijn bedje.

Groetjes

Tanja

Berichtdoor Tanja » 10 sep 2007, 00:13

Cynthia,

Ik zou ongeveer 5weken en half zijn.Morgenmiddag bel ik naar mijn gyn voor een afspraak,hoop dat ik zeker binnen een weekje of 2 al mag gaan.Ik ben zo nieuwgierig en wens dat alles goed is met dit kleine wonderke.

Ik zou echtiet weten wat ik tegen mijn schoonouders moet zeggen als ze kritiek geven op mijn zwangerschap.Maar ik denk dat er ook mensen van mijn kant niet al te blij gaan zijn.
Tja spijtig voor hen we wilden toch al een 3de alleen zal het er wat vlugger zijn dan we dachten.

Ik ga is gaan slapen,want nu weet ik tenminste waarom ik altijd zo moe ben.Ik ga nooit vroeg slapen,maar was altijd wel uitgerust 's morgens maar nu??Amai,precies of ik heb niet geslapen.

Tanja

Berichtdoor Tanja » 10 sep 2007, 21:14

Hey,

Ik mag volgende week donderdag al naar de gyn.Ik kan ben al aan het af tellen,ik hoop dat alles goed is met ons wonderke.

Nu hoop ik alleen dat er hier geen bekenden meelezen,want we willen proberen om het nog tot eind oktober stil te houden.Als ons dat lukt,want ik weet ook niet hoe vlug ik het niet meer kan verstoppen natuurlijk.

Ga nog een beetje tv kijken tot mijn ventje thuis is.

Tot een van de dagen

Tanja,Nathan en Deacon

Cynthia

Berichtdoor Cynthia » 10 sep 2007, 21:59

Hey Tanja,

De gyn. zal je graag zien komen!
En nog eentje... ;)
Je zal dan al een goeie 7 weken zijn bij het gyn.bezoekje.
Zo alles opnieuw herbeleven... zalig toch!

Zit je daar echt zo aan te denken hoe je familie
gaat reageren?
Zeker niet doen! het is het allemaal niet waard.

Vroeger was mijn familie (bij manier van spreken) heilig voor mij.
Sinds de geboorte van Imani heb ik met moeite
een paar gezien in het ziekenhuis.

Ze kwamen een paar dagen later als ik al thuis was.
Gewoon jaloezie in de familie (dat zie ik nu in).

In het begin had ik het er moeilijk mee,
je bent zo fier dat je een 3de hebt en wil het
aan iedereen tonen maar ze toonden zeker geen medeleven.

Sindsdien heb ik alleen nog maar de geboortefeest
gedaan met de familie (zou ik beter niet gedaan hebben).
Ze zaten daar gelijk zombies!

Traditie is ook om de eerste verjaardag met de familie te doen
maar nu gaan ze ver mogen zoeken zunne.

Nu telt alleen nog maar mijn gezinneke en mijn ouders natuurlijk
en mijn nicht (van de familie bedoeld hé).

Sorry voor mijn lang verhaal
maar ben blij dat ik het eens kan uiten.

Hoe gaat het met de andere?

Groetjes

Leen

Berichtdoor Leen » 11 sep 2007, 11:46

Hey,

Cynthia: triestig hé, hoeveel jaloezie er is tussen mensen. Awel, tot die conclusie ben ik ook al gekomen, familie kan me gestolen worden. Mijn nichten heb ik ook niet gezien, ben wel altijd zelf bij hen wel op kraambezoek geweest, nu nog eens geen kaartje. Met "vrienden" is het ook zo, een paar die gewoon niks laten horen. Is wel gemakkelijk om zo achter iemand zijne ware aard te komen;-)

Tanja: duimen voor donderdag, maar het zal wel goed zitten. Wat je ook nog kan doen ivm je ouders en schoonouders, als ze moeilijk doen en commentaar hebben je miskramen "gebruiken" in je tegenoffensief. Mijn ma maakte al een probleem toen er een tweede kwam, maar sinds ik ze onder haar neus gewreven heb over die 5 miskramen durft ze gene kik meer geven ;-)

Cynthia

Berichtdoor Cynthia » 11 sep 2007, 12:41

@Leen,

Dat is juist wat je zegt, ze zeggen soms beter
vrienden dan familie maar tot als je ze echt nodig hebt.

Weet je met wat je het beste bent...
met de vrienden hier, hihi ;)

Ne mens moet ne keer kunnen lachen hé!

En hoe gaat het met uw klein ventje?
Slaapt hij nog altijd door s'nachts?

Ik ga maar vlug beginnen dweilen
vooral mijne pruts wakker wordt.

Tot vanavond eens

Groetjes

Tanja

Berichtdoor Tanja » 11 sep 2007, 13:28

Hey,

Ik maak me vooral zorgen over de reactie van mijn schoonouders.Over die MK's beginnen heeft geen zin bij hen,vooral bij mijn schoonmoeder niet.Want die begreep het zoal niet dat ik verdriet had voor iets dat er nooit geweest was volgens haar.
Mijn ouders en (schoon)zus en broer (langs mijn kant)gaan eerst erg schrikken denk ik maar nadien wel blij zijn voor ons.

Bij Deacon hebben wij al weinig bezoek gehad van familie en vrienden,dus degene die nu niet zijn geweest of niks hebben laten horen die horen van ons ook niks.Zo ben ik al wel veranderd.

Ik ben wel wat zenuwachtig aan het worden voor volgende week.Moet nog steeds kokhalzen als ik mijn tanden poets of spoel,en ik ben 's ochtends niet misselijk maar 's avonds.Heeft iemand van jullie dat ook gehad.En het minste wat ik eet dat eet ik de hele dag.Dus het zal wel goed zitten denk ik.Al houd mijn ventje er rekening mee dat het niet zo is.Begrijp hem wel hoor,voor onze beide jongens is het iedere keer mis gegaan.Maar toen was ik gestopt met de Pil en boem zwanger.Nu heb ik totaal niks genomen,dus het zal wel goed gaan nu hé.

Ga nog efef at strijken voor Deacon wakker is en we Nathan moeten gaan halen van school.

Dada

Tanja,Nathan en Deacon

Leen

Berichtdoor Leen » 11 sep 2007, 16:27

Cynthia: nee hij slaapt nog altijd niet door. Die ene dag was blijkbaar puur toeval. Maar voor de rest gaat alles redelijk, wenen is ietske minder geworden. Ben nog maar eens overgeschakeld op ander melk. Hij groeit in ieder geval heel fel, 62 cm voor 6 weken oud te zijn is zelfs volgens kind&gezin gigantisch.

Tanja

Berichtdoor Tanja » 16 sep 2007, 01:01

Hey,

Hoe gaat het met jullie,Leen,Cynthia,Liselot,Nathalie,...?

Hier echt aan het af tellen naar donderdag,soms heel blij en dan weer bang.Die hormonen zijn echt ni te doen hé?

Vandaag van het aangename weertje genoten.Wandelingetjes gedaan met mijn schoonzus en haar dochterke naar de speeltuin.Was nadien kapot.

Nu ga ik slapen,want het is weer veel te laat.

Slaapwel Tanja,Nathan en Deacon

Tanja

Berichtdoor Tanja » 18 sep 2007, 14:04

Amai,het is hier stillekes.Alles goed met jullie????

Hier alles ok,nog 2 dagen en dan is het de grote dag.Zal blij zijn maar word ook met de dag zenuwachtiger.

Ik ga nog effe voort doen want seffens is mijn ma hier en ik moet Nathan ook nog van school halen

Leen

Berichtdoor Leen » 18 sep 2007, 14:45

Tanja, ge zijt prutske vergeten. In't vervolg: Tanja, Nathan, Deacon en prutske!
Haha! Nee serieus, ik zou ook zenuwachtig zijn denk ik. Maar volgens mij heb je echt niks om je zorgen over te maken. Zoals je al zei, de pil is een vergif. Ik weet niet of het daaraan ligt maar hier ook altijd de pil genomen, en telkens bijna een jaar bezig geweest om zwanger te geraken, dus zo gezond zal het wel niet zijn denk ik. Ik heb vrijdag ne spiraal laten steken, ahum, afwachten wat dat gaat geven. Tot nu toe weinig last, maar den ene dag bloedverlies en den andere dag weer niks, van dat dus. En mijn gynaecologe heeft weer straffe uitspraken gedaan, pas toen ik terug buiten was begonnen de vragen te komen: wat was dat weer allemaal??? Eerst begon ze dat ze het goed vond van die spiraal want dat ze het niet graag zou zien dat ik snel terug zwanger zou zijn, omwille van mijne voorgeschiedenis. Die miskramen dus??? En wat zou dat daar nu mee te maken hebben??? Enfin, het is sowieso niet de bedoeling dus geen probleem, vond het alleen een rare uitspraak van haar. En toen begon ze nog te "slijmen" dat ze ik weet niet hoeveel bewondering voor mij had, want ik had toch zoveel meegemaakt en mij er toch zo goed doorgeslagen, blablabla. Ok, het was niet simpel, maar ik denk toch dat je als gynaecoloog ergere dingen meemaakt in je carrière dan 5 miskramen. Als het ne man zou geweest zijn dan zou ik het idee gekregen hebben dat hij me aan't versieren was;-) Enfin, ik heb er in mijn eigen eens mee gelachen. Binnen 6 weken terug op controle om te zien of die spiraal nog op zijn plaats zit. Wat gaat ze dan weer uitkramen, haha!

Cynthia

Berichtdoor Cynthia » 18 sep 2007, 21:22

Hey,

Terug van weggeweest! hihi.

@Tanja,

Je bent er bijna om je klein dolleke te zien hé.
Ik ben eens benieuwd wat het zal worden.

@Leen,

Ze zeggen dat het pijnlijk is om het te steken
zo een spiraaltje, klopt dat.
Wij doen nog altijd heeeeeel gevaarlijk zunne.
Heb de pil niet meer genomen na Imani,
zie het eigenlijk niet zitten om de pil terug te nemen.
Had veel hoofdpijn en nu is dat heel wat minder.
Dus steek ik het op de pil.
Mijn man zou een knipje willen geven
maar zie dat ook niet zitten eigenlijk.
We zullen toch iets moeten doen!

@Liselot,

Alles goed met jou en het kleintje?
Wordt het nog niet te lastig?

@Nathalie,

Hoe gaat het met de kindjes?
Hoeveel weegt Massimo nu al?

Hier alles goed!
Imani wordt (is) een echte kapoen.
Sinds ze een hoestje gehad heeft
doet ze het nu expres en dan zeggen wij
altijd "oesje" en maar hoesten, ik lach me zot.

Ze begint meer en meer woordjes te vormen,
is wel een leuke periode.

Ik ga eens vroeg in mijn bedje kruipen
want is hier altijd na middernacht als ik ga slapen.
De t.v. en de computer zijn verslavend hé!

Vele groetjes en tot schrijfs!

Liselot

Berichtdoor Liselot » 19 sep 2007, 08:22

Tanja Blijkbaar moeten wij dus morgen ¿samen¿ naar de gyn best wel grappig het is te hopen dat er echt al iets te zien is en dat alles OK is met jullie prutske hé.

Leen wel een beetje pech dat jullie nog niet kunnen doorslapen hé. Maar op de één of de andere nacht zal het lukken hoor. Hoe gaat het op school hebben jullie nu echt zoveel werk zoals je had verwacht.

Cynthia zijn jouw kinderen goed van start gegaan op school? Die van ons hadden echt geen zin om te gaan hoor.
Leuk hé als imani zo al wat kan praten en wat streken kan uithalen ppff maar zo merk je ook weer dat ze zo snel groot worden hé.

Nathalie hoe gaat met jullie kids op school gaat het wat beter dan vorig jaar ik hoop het zo voor jullie. En met Massimo lukt het een beetje om hem op gewicht te krijgen???

Ikzelf mag morgen weer naar de gyn JOEPI . Dat is toch altijd lang wachten zene. Ik denk wel dat alles ok zal zijn. Ik hoop vooral dat ons ukje zich ondertussen al draaide , als het niet zo is ga ik me proberen daar nog niet te druk over te maken want er is eigenlijk nog tijd genoeg voor maar ja.( ik zie een keizersnede echt niet zitten en mijn gyn doet geen stuit bevalling) Vandaag ben ik dus 28 weken en 1 dag en ben ik 4,400Kg bijgekomen nog niet zoveel lijkt me maar het ergste moet nog komen vrees ik. Ik probeer op te letten dat ik niet te veel eet en vooral ik probeer van niet te snoepen.
Ik moet morgen ook een suiker test laten doen maar nu hoor ik daar zoveel tegenstrijdige berichten over de één zegt dat je wel nuchter moet zijn en de ander zegt dan weer van niet. Mijn gyn heeft er in ieder geval niet over gesproken dus ik denk dat ik niet nuchter hoef te zijn.

Zo dat was het weer zo een beetje denk ik.

Oja voorlopig heb ik nog niet zo heel veel last van men buik hoor hier op bureel soms een beetje last van men rug en ik kom wel wat meer met men buik tegen mijn bureau dan ander maar voorlopig lukt het nog redelijk goed. Ik hoop dat het zal blijven gaan want ik had graag blijven werken tot 1 week voor de bevalling dus we zien wel wat het zal worden.

Groetjes Liselot

Leen

Berichtdoor Leen » 19 sep 2007, 15:27

Liselot: voor die suikertest moest ik nuchter zijn. Zelf drinken mocht niet.

Ik zit er een beetje (heel fel) door momenteel. Al 8 weken niet meer fatsoenlijk kunnen slapen begint door te wegen. Ik ga morgen naar de kinderarts ermee, anders ben ik straks helemaal gaga. Alles zit ook momenteel een beetje tegen, mijne man kan geen verlof krijgen terwijl we het nu zo hard nodig hebben, de kleinste die elke avond van 9 tot 1u zit te wenen (terwijl wij maar gissen achter de reden), en school... spreek me er momenteel niet over. Wij hebben een heel pak taken die we via mail moeten doorsturen, veel werk in ieder geval. Vorige zaterdag heb ik zeker 4 uur aan zo'n taak gewerkt, vandaag kreeg ik het resultaat en uit de opmerkingen te lezen ben ik er niet door. Pfff. Op zo'n moment heb ik goesting om de boel gewoon te smijten waar het vallen wilt en ermee te stoppen, maar dat is geen goed idee zeker, het is het laatste jaar dus zou zonde zijn. Ik moet straks om 6u les gaan geven en kan momenteel mijn hoofd er niet bijhouden om die les fatsoenlijk voor te bereiden. Ik leef echt op automatische piloot, zo'n gevoel heb ik.

Cynthia: die spiraal steken deed geen pijn bij mij. Ze zeggen als je nog nooit bevallen bent dat het wel pijn doet. Maar je moet echt gene schrik hebben, was een beetje ambetant maar deed absoluut geen pijn. De pil slikken zag ik ook niet zitten, ik kreeg daar ook koppijn van op den duur. En als je geen kids meer wil moet je toch een beslissing nemen daarin hé.

Ik hoop dat ik me morgen beter voel want vandaag heb ik het gevoel dat ze me sebiet mogen afvoeren richting psychiatrie.

Liselot

Berichtdoor Liselot » 20 sep 2007, 12:55

Hallo,

Hier alles OK bij de gyn.
Nog steeds een meisje :hihi
maar ook nog steeds in stuit was nog geen probleem heeft nog tijd om te draaien.
placenta lag vorige keer nogal laag dat was nu ook in orde dus..

we kunnen er weer tegen voor een paar weekjes op 18.10 moet ik terug naar de gyn .

Tanja weet jij al iets ???? ik duim voor jullie hoor.

Groetjes Liselot

Cynthia

Berichtdoor Cynthia » 20 sep 2007, 22:16

@Leen,

Niet zo gemakkelijk als je al een paar weken je rust niet hebt.
En sommige zullen wel denken om hulp te vragen
aan de ene of andere maar dat is het ook niet hé.

En met de studies zou ik ik niet opgeven,
het is zoals je zegt je laatste jaar.
Het zou maar spijtig zijn.

Maar het is te begrijpen nu je in die situatie zit.
Hopelijk slaapt hij vlug door,
dat jij ook een beetje op adem kan komen.

@Liselot,

Ben zo blij voor jou!
Telkens ik jouw verhaal lees krijg ik rillingen.
Kon ik het ook nog eens herbeleven!
Geniet er nog maar veel van
want een keer ze eruit is gaat het raaaaaaaaazend snel.

@Tanja,

Hoe was het bij de gynecoloog?

@Nathalie,

Hoe is het met Massimo
en de kindjes op school?

Groetjes

Tanja

Berichtdoor Tanja » 21 sep 2007, 11:07

Hey,

Sorry dat ik nu pas iets laat weten;maar was zo moe gisteren en misselijk.

Alles was héél goed gisteren bij de gyn.Ik ben vandaag 7weken en 1dag en ben uitegrekend voor 8 mei 2008.
Mijn gyn was zo blij voor ons.Zijn reactie'' Amai,das snel om je terug te zien.Kom we zullen is kijken of alles ok is maar datz al wel zene.'' Is zo'n toffe gyn die ik heb,die leeft echt mee met zijn patienten en neem t ook zijn tijd voor je als je vragen hebt of angsten.

Ik ben zo blij dat alles ok is.Nu hopen dat alles goed blijft gaan hé,maar dat zal wel zeker.

Liselot,

Ben blij dat alles goed is met jullie prinsesje,en dat je placenta niet te laag meer zit.

Leen, voroal je studies niet opgeven hoor.Weet wel dat het niet eenvoudig is al je slaap te kort komt.

Alé ga nog effe voort doen hier.

Groetjes van een dolgelukkige zwangere Tanja,Nathan en Deacon

Terug naar “Andere onderwerpen”