verkleinen je kansen na 2 miskramen?

Leen

RE: verkleinen je kansen na 2 miskramen?

Berichtdoor Leen » 28 aug 2007, 14:01

Liselot: alvast proficiat met je meisje. Haal de roze kleertjes nu maar boven ;-) En 15 weken lijken lang, maar ze zullen echt zo voorbij zijn, het gaat echt heel snel.

Cynthia: heb hetzelfde probleem, foto posten duurt enorm lang en dan krijg ik een foutmelding.

En de nachten zijn hier nog altijd even plezant. Half drie was het gisteren, vandaag om 7u er weer uit maar ben om 9u toch nog even terug gekropen. Ik had gisteren weer een enorm slim idee om nog snel de matrasovertrek van ons waterbed te wassen, resultaat niet op tijd droog, heb dus ook nog in een "vochtig" bed mogen slapen ;-)

Cynthia

Berichtdoor Cynthia » 29 aug 2007, 23:21

@Liselot,

JOEPIE!!! nu moet ik niet meer zo nieuwsgierig zijn!

Proficiat met jullie toekomstig dochtertje hé!

En hoe reageren de kindjes met hun (bijna)
nieuwe zusje?
Of weten ze het niet?

Oooh, ik ben zo blij dat ik het weet!

Ik heb nog een vraagje voor jou.
Ben je van plan om een buggy te kopen
of heb je er al één.

Ik verkoop mijn buggy+kinderwagenbak+maxi-cosi
van quinny freestyle (zandkleurig) de maxi-cosi (donker grijs).

Hij staat op de site 2de hands babyspullen te koop
met foto's eventueel.

Hij staat daar al op van 15 augustus
maar geen sucses zunne.

En het is zeker proper hoor!

Je zie maar hé.

@Leen,

Sorry maar ik moest toch effkes lachen
met hoe je dat schreef van je waterbed, hihi.

Zal geen lachertje geweest zijn op het moment zelf zeker?
En wou je man erin kruipen?

En nu serieus!
Alé dat klein sloeberke houd zijn mama goed wakker
tijdens de nachten.
Wordt je dochtertje daar niet wakker van?

Ik ga ook maar eens in mijn bedje kruipen!

Groetjes

Cynthia

Berichtdoor Cynthia » 29 aug 2007, 23:24

Ooo, mijn fotoke vergeten posten
als het lukt tenminste.

Imani haar haartjes moeten wel bijgeknipt worden, hihi.

Groetjes

Attachment : HPIM13832.JPG

Gast

Berichtdoor Gast » 29 aug 2007, 23:26

Ze heeft het haar van haar grote zus!

Attachment : HPIM13851.JPG

Gast

Berichtdoor Gast » 29 aug 2007, 23:31

Een fotoke van vorige week

Slaaplekker iedereen!

Attachment : HPIM1555.JPG

Liselot

Berichtdoor Liselot » 30 aug 2007, 08:52

Cynthia ik vind zone byggy met 3 wielen wel leuk maar ik weet ni of ik mijne man kan overtuigen ik zou dan wel alleen de buggy met draagmand nemen want ne maxi cosi heb ik nog
is dat groot als je dat opplooit die buggy mischien een fotoke
wat ga jij dan verder gebruiken voor byggy ??? heb je dat dan niet meer nodig??

nu ga ik maar even werken.

oja de fotokes van Imani zijn gewoon prachtig!!!!

Cynthia

Berichtdoor Cynthia » 30 aug 2007, 12:17

Hey Liselot,

Jaja, een buggy heb ik nog nodig.
Maar het probleem is dat de draagmand
hier nu staat en nu het nog in de mode is
kan ik het beter nu verkopen.

Ik moet de buggy ook bijverkopen
want de wielen moeten erbij hé.

Ik koop me dan een gewoon model van quinny.

Zal een paar fotokes doorsturen.

Groetjes

Attachment : HPIM15451.JPG

Gast

Berichtdoor Gast » 30 aug 2007, 12:19

draagmand

Attachment : HPIM15481.JPG

Liselot

Berichtdoor Liselot » 30 aug 2007, 12:26

heb je ook een foto van de buggy opgeplooid
en nog een vraagske kan je dat zitje vezetten ik bedoel zodat het kindje in de rijrichting zit???

alvast bedankt Liselot

Leen

Berichtdoor Leen » 30 aug 2007, 12:29

Het bed is ondertussen terug droog ;-)

Cynthia: die pruik is echt fantastisch! Die dochters van jou zijn precies "snelle" meiden, vooral die met haar blauw gestreept truitje ga je in't oog moeten houden, die gaat snel aan haar eerste lief zitten denk ik ;-) (hiermee bedoel ik dat dat een knap meisje is hé)

Liselot: heb jij al een naam in gedachten? Of moeten wij je inspiratie geven;-)

Morgen mag ik nog eens buiten, yes! Mijne man heeft een dagje vrij genomen en past morgen op de kids zodat ik er nog eens uit kan. Ik weet niet hoe dat bij jullie is maar ik ben soms blij dat ik eens zonder kinderen iets kan doen. Ook al ben je thuis het is toch een fulltime job zunne, maar ik klaag niet hé, besef ook dat het allemaal wat beter zal zijn als de kleinste zal doorslapen.

Nathalie: hoe is het ondertussen met Massimo? Ik link hem nog altijd aan die gast die ik ken die ook Massimo heet. Die gast is zo'n klein beertje dus eigenlijk hebben ze dat "gemeen" hé ;-)

Cynthia

Berichtdoor Cynthia » 30 aug 2007, 13:09

@Leen,

Zoveel kindjes heb ik niet hoor,hahaha.

Die grootste met de pruik op is mijn dochter,
die andere kindjes zijn vriendinnekes.

Zal ook eens een foto posten
van alle 3 mijn kinderen.

@Liselot,

Ja hoor, je kan de buggy omgekeerd ook zetten.
Het onderstel (de wielen dus) is gewoon
naar beneden doen.

Zal nog een foto doen van de draagmand vooraan hé.

Attachment : HPIM1547.JPG

Gast

Berichtdoor Gast » 30 aug 2007, 13:39

Hier een foto van alle 3 mijn schatjes!

Attachment : HPIM1162.JPG

Nathalie

Berichtdoor Nathalie » 02 sep 2007, 00:50

@Liselot, proficiat een dochtertje! Voor de rest alles ok?

@Leen, we hebben de knoop doorgehakt ivm mn oudste zoontje, hij gaat het proberen in het 2de leerjaar. We gaan het wel goed in de gaten houden en op tijd ingrijpen, mocht het toch niet lukken.

@Cynthia, op zappy iets verkopen is toch niet makkelijk hé! Ze willen alles voor een appel en een ei. Ik weet niet hoe het komt maar ik heb al de hele tijd het gevoel dat ik je ken, van vroeger op school ofzo, ik weet het niet, maar dat is nu al van sinds dat ik hier ben beginnen schrijven dat ik dit gevoel heb. Raar hé! Ook jij mag wel stoefen met je kindjes hoor.

@Tanja, Deacon is toch een schattig venteke hé. En heb je ons iets te melden?

Dan over Massimo, hij weegt nu 4.7kg. Ik ben heel blij, maar wie ben ik. Vorige week naar het UZ Gent geweest en daar waren ze niet echt tevreden over zijn gewicht. En het UZ zou het UZ niet zijn, als ze niet weer iets gevonden hebben om je zorgen over te laten maken. Nu is hij te "stijf", hij moet nu begin oktober ook bij de neuroloog gaan en ook onder de scanner. Ze gaan dat ventje op den duur volledig binnenste buiten onderzocht hebben. Ik vind nochtans niet dat hij stijf is, zeker na mijn problemen met Fausto die te "slap" was, maar ja ik ben geen dokter hé. Voor de rest is de tumor niet zoveel gegroeid, maar zijn niertje blijkt wel goed te groeien en het ziet er naar uit dat dat niertje het goed zal doen, dus eindelijk iets positiefs. Deze week ben ik naar kind en gezin geweest, en de dokter daar was zeer tevreden over hem, benieuwd wat ze volgende week in AZ Sint-Lucas zullen zeggen.

Maandag zal het toch met gemengde gevoelens zijn hoor, terug naar school.... en in november mag Fausto normaal gezien ook al naar school beginnen gaan, dat gaat toch vlug hé.

Ik hoop dat ik niemand vergeten heb, ik had hier vorige week ook een gans epistel tot 3x toe hertypt en noppes. Dus ik hoop dat het nu wel lukt.

Groetjes,

Nathalie

Nathalie

Berichtdoor Nathalie » 02 sep 2007, 01:01

Grrrrr, het lukt weer niet om foto's te plaatsen.

@Leen, amai dan heb je wel al een flink kereltje als hij al een 62 draagt. Ga je nog eens een fotootje posten als het lukt tenminste? Massimo draagt nog altijd zijn 50-56, ik had een heleboel nieuwe zomerkleertjes maat 62 - 68, van op de geboortelijst. Gelukkig heeft die mevrouw zelf voorgesteld om het grootste deel om te ruilen in lange broekjes en longsleeves. Ik heb enkele stukjes gehouden in de hoop van nog een "nazomer" te krijgen.

Groetjes,

Nathalie

Tanja

Berichtdoor Tanja » 02 sep 2007, 02:32

Halloo!!

Effe geleden hé?Sorry.Maar nu Nathan op zolder slaapt ebn ik een beetje bang dat ik hem wakker maak als ik achter de pc zit.Maar die slaapt goed oor blijkbaar!!

Op het moment heb ik nog altijd geen duivels,maar ja of ik zwanger ben dat weet ik niet.Durf geen testje te doen,een paar maand geleden dacht ik ook van ja het is zo.Testje gedaan en Deacon ook niet.Alleen af en toe at kokhalzen als ik mijn tanden poets of spoel,weinig honger 's middags(heb vanmiddag maar 1 sneetje brood gegeten) ,nu heb ik wat last van mijn maag en als ik recht ga staan krijg ik vlekken voor mijn ogen en draai ik een beetje.Buiten de 2 laatste verschijnsel shad ik die bij mijn jongens ook.Ik wacht nog even,als ik ze dinsdag of woensdag niet heb ga ik testen.

Liselot,

Proficiat met jullie meisje!! Had je een voorkeur??

Cynthia,

Grappige foto met die pruik.Imani ziet me er een echte deugniet uit!

Leen,

Hopelijk heb je al wat mogen slapen 's nachts van je kleine deugniet!!

Nathalie,

Bedankt voor het compliment over Deacon. Ben blij dat Massimo het redelijk goed doet.

Het zal aanpaasen zijn vanaf maandag terug school.Maar voor Nathan duurde de vakantie nu wel iets te lang.Geen goed weer,Kleine broer die nog te klein is om mee te spelen.Maandag leeft die weer helemaal op.

Sinds gisteren heeft Deacon het door dat hij alleen slaapt denk ik.Ikleg hem in bed,alles goed maar ik ga buiten en hij weent heel erg.Begint zelfs te krijsen.Ga ik terug stopt hij ozdra hij me ziet en begint direct terug als ik buiten ga.Ik zal effe op mijn tanden moeten bijten,zodat hij het toch gewoon word.Hij begint echt verlatingsanst te hebben.ALs ik effe weg ga begint hij te huilen,van zodra ik terug ben en hem bij me pak is hij weer een en al vrolijkheid!! Een mama's kindje noemt iedereen hem.Maar wat wil je ik ben ook altijd bij hem hé?

Ik ga is slapen en hoop dat ik vanachtwat mag lspane van Deacon,want vorige nacht was het bal populair!!

Slaapwel!!

Tanja,Nathan en Deacon

Cynthia

Berichtdoor Cynthia » 02 sep 2007, 19:42

@Nathalie,

Massimo gaat goed vooruit!
Kan me wel voorstellen dat ze altijd wel iets te zeggen hebben.
Maar ik verschiet van kind & gezin,
normaal zijn zij altijd negatief vind ik.
Ik ben niet zo voor kind & gezin, ik ga altijd
bij mijn kinderarts.

Alé, ge zou me dus kennen van school ofzo...
Ik heb mijn lager en 3 jaar van de hogere school
op Mariakerke gedaan (visitatieschool).
Daarna op de kapperschool (tweebrugge) in Gent.

Heb je op één van die scholen gezeten?

@Tanja,

Nu wordt het toch spannend zunne!!!
Wat denkt of zegt je man ervan?
Ik sta al te popelen voor de test!

@Liselot,

Alles goed met je klein mini meisje?
Zo koddig als ik eraan denk.

@Leen,

Hoe gaat het met jouw klein ventje?
Zijn de nachten al wat langer?

Ja, het is zover.......
Morgen school, terug vroeg opstaan.

Het zal rustig zijn in huis!

Ik ga maar eens alles klaar leggen voor morgen,
zal ze nog maar eens verwennen zeker.

Groetjes

Tanja

Berichtdoor Tanja » 03 sep 2007, 14:05

Hoi,

Nathan is vanmorgen heel flink naar school gegaan,wat was is trots op die grote vent van me.Ik hoop dat hij een leuke dag heeft gehad en dat hij morgen even flink naar school gaat.

Voor de rest nog altijd geen duivels,nu begin ik een beetje bang te worden.JA ik weet ik wou een 3de maar toch.Ik hoor de reacties al van de (schoon)ouders,(schoon)zus(sen) en broers al.''Zijn jullie zot,ge weet niet waar ge aan begint'' Nee dat weet ik niet maar als ik zwanger ben,dan is het echt welkom maar niet gepland.Heb vandaag wel wat meer krampen,maar weet niet of het van de duivels is die aan het zoeken zijn of het feit dat ik heel moeilijk naar het grote toilet kan(heb dit altijd).

Hoe is het met de andere kindjes gegaan op de 1ste schooldag?

Groetjes Tanja,Nathan en Deacon

Leen

Berichtdoor Leen » 03 sep 2007, 14:52

Tanja: goh spannend joh! Niet panikeren, moest je zwanger zijn, je hebt ook nog 9 maanden om aan het idee te wennen hé ;-) En de schoonouders ed. laat die maar zagen, drie is nu toch ook nog geen onmenselijk getal hé, moest het al nr 10 zijn ofzo dan hebben ze misschien reden om commentaar te geven.

Cynthia

Berichtdoor Cynthia » 04 sep 2007, 22:54

@Tanja,

Niks aantrekken wat andere zeggen!
Je zal toch altijd kritiek krijgen hoor.

Gewoon aan jullie gezinnetje denken.
Wat zegt je man ervan?

En dat je nu begint te panikeren is normaal zunne,
heb dat ook gehad op het laatste van mijn zwangerschap.
Toen dacht ik "ga ik het wel aankunnen met 3 kindjes enzo".
Maar het is gewoon fantastisch!

Wanneer ga je testen op zekerheid?
Laat ons dan vlug iets weten hé.

@Liselot,

Alles goed met jou en het kleine meisje?

@Nathalie,

Hoe is de eerste schooldag verlopen?
En hoe is het met Massimo?

Hier wou ons klein mieske al een paar dagen
niet in haar eigen bedje slapen.
Vanaf als ik haar in ons bed legde
dan sliep ze al na 5 minuten.

Ze heeft nu haar papje gedronken om 20.45u.
(doe haar normaal na haar boerke naar boven)
maar heb haar nu eerst inslaap laten vallen
bij mij in de zetel (slechte gewoonte dus)
en haar eindelijk in haar bedje gekregen ;)

Hopelijk is dat maar tijdelijk dat ze niet in
haar bedje wilt en zeggen dat ze ervoor
zo graag in haar bed wou.

Zo, ik ga ook maar eens in mijn bed.

Groetjes

Tanja

Berichtdoor Tanja » 05 sep 2007, 00:49

Hallo,

Hier nog altijd niks te bespeuren van duivels.Soms panikeer ik en op een ander moment wrijf ik al over mijn buik en denk ik'' Niet gepland maar wel héél erg welkom en gewenst''

Heb vanmorgen mijn angsten aan mijn ventje verteld toen hij thuis kwam van het werk.Ik zei dat de kans maar groter werd dat ik zwanger was.Zijn reactie'' En??? Dan is het zo! Ik:Ja maar de ractie??Ik hoor ze al zeggen zijn jullie nu zot!! Hij:En dan is ons leven en onze keuze.

Hij staat er du wel achter,daar ben ik al heel blij om.Maar getest heb ik nog altijd niet.Mijn ventje zegt van nog effe te wachten,anders ga ik te vlug naar de gyn willen.En ze zien toch maar echt iets op 8à9 weken hé?of alles goed is Ga proberen om hem te overhalen om zaterdag ten laatste een test te doen,dan moet hij ook niet gaan werken en is hij vrijdag nacht normaal thuis tegen 3u van het werk.

Moest ik nu morgen toch mijn duivels hebben,dan denk ik dat ik toch deftig in de put ga zitten hoor.

Cynthia,Deacon heeft dat ook een paar dagen gehad,dat hij niet in zijn bed wou slapen.De 1ste avond en nacht heb ik toegegeven maar de 2 avond ben ik wel 20 keer naar boven gegaan om zijn tutje te gevenen te sussen maar hij is toch in zijn bed in slaap gevallen.

Groetjes Tanja,Nathan en Deacon

Nathalie

Berichtdoor Nathalie » 05 sep 2007, 09:15

@Tanja, oooh das echt spannend zeg, ik duim hoor!!!! Goed dat je ventje erachter staat, en van die kritiek niks van aantrekken. Ik heb ook al bakken kritiek gekregen, belangrijkste is dat jullie er gelukkig mee zijn.

Iedereen is maandag goed gestart op school, juist bij mn oudste zoontje had ik schrik, want zondagavond begon hij dat hij niet meer naar het 2de lj wou gaan en ik had al schrik voor een grote scène op school. Maar toen ik hem 's avonds ging halen, straalde hij, dus een heel goed teken, toch? Het worden weer drukke weken, 3x naar ouderavond op school, dokters, logopedie, enz...

En nog een fotooke van mn klein dolleke...
Groetjes,

Nathalie

Attachment : PICT1498.JPG

liselot

Berichtdoor liselot » 05 sep 2007, 12:29

Hallo hier ben ik ook nog eens even.

Leen Dat van jullie bed vond ik wel grappig wij hebben ook een waterbed en ik heb dus ook al eens in een vochtig bedje mogen slapen wegens hoes nog niet helemaal droog.
Ja we hebben een naam gekozen ( nu nog hopen dat het niet plots een jongen zal worden want dan hebben we geen naam)
Hoe was je dagje uit ben je gaan winkelen?

Cynthia ik heb mijne man ni kunnen overhalen
Goh wat een schatjes jou kinderen. Ze zien er zo lief uit.
Iedereen goed naar school vertrokken ?? zal wel hé als ze al wat groter worden gaat dat allemaal al wat beter hé.

Tanja wat spannend zeg voel je verder al iets , stel je voor zeg. En twijfelen dat doe ik de laatste dagen ook plots. (zullen de hormonen zijn zeker).
Wat de mensen zullen zeggen, volgens mij zijn degenen waarvan je gezaag zal horen gewoon jaloers en durven ze zelf niet aan een iet wat groter gezin beginnen.
Laat ons iets weten hoor. En wat goed dat je man achter je staat.

Nathalie wat ziet massimo er een schatje uit niet te doen. Blij dat hij al wat bijgekomen is hoor .
Tja en de groten weer naar school dat brengt weer wat stres mee hé zeker als ze een beetje meer aandacht nodig hebben met het maken van taken en lessen.

Verder hier niet veel te melden hoor ons meiske doet het goed denk ik ik voel haar toch regelmatig bewegen. verder ni veel last op het werk zit ik veel en dan krijg ik soms een beetje een last van mijn rug en ook een beetje las bovenaan men buik (buik aan het groeien denk ik) verder klaag ik niet hoor.

zo nu ga ik maar weer werken

groetjes Liselot

Tanja

Berichtdoor Tanja » 06 sep 2007, 00:31

Nathalie,

Massimo ziet er een schatje uit!! Wij hebben ook een Bumbo,Nathan zat er heel goed in en bleef goed zitten.Maar als ik Deacon erin zet moet ik hem goed in het oog houden,want hij zou bijna uitkruipen.Hij draait zich zo dat hij er op een wip uit zou zijn.

Mijn twijfels zijn al deftig geminderd hoor.Kritiek die gaan we krijgen,maar who cares is onze keuze(alé min of meer lol).Ik denk nu zo''Niet gepland maar heel welkom en gewenst!'' Ik ben ook blij dat mijn ventje er mee achter staat.Maar ja zou erg zijn als dat niet was,tenslotte ben je met 2 hé ?

Ga morgen een test kopen maar weet nog niet wanneer ik hem ga doen.Vrijdag of zaterdag.Maar ik hoop echt dat hij positief is,anders stort mijn wereld toch wel in hoor.

Het enige wat ik voel of ervaar is,soms kokhalzen bij het tanden poetsen of spoelen(had ik bij Nathan en Deacon ook),moe heel de dag moe zou eender wanneer kunnen slapen(zou dat nu ook beter doen,weet ik) en gewoon een gevoel.Bij de jongens had ik ook geen gespannen borsten,of misselijk of zo.Voelde me toen ook niet anders dan anders,dus de hoop is groot en hopelijk komt die uit.

Slaapwel!!
Tanja,Nathan en Deacon

Attachment : HPIM4771.JPG

Tanja

Berichtdoor Tanja » 06 sep 2007, 00:36

Nog eentje van grote broer,met zijn Buzz Lightyear.

Tanja,Nathan en Deacon

Attachment : HPIM4759.JPG

leen

Berichtdoor leen » 06 sep 2007, 10:52

Tanja, ik hoop het echt voor jou dat de test positief gaat zijn, heb er een goed gevoel bij ;-) En moest het nu zijn dat het negatief is, het is toch allemaal niet voor niets geweest dan, je weet nu dat je ventje er toch ook wel weer voor wil gaan dus dan is het gewoon terug proberen hé;

Hier is alles tamelijk rustig, gisterennacht heeft hij voor de eerste keer doorgeslapen, zalig. Gisteren terug begonnen met GPB, kreeg al direct stress, ik zal weten wat ik mag doen de volgende maanden. Veel papierwerk, lesvoorbereidingen ed. en vandaag krijg ik te weten hoe zwaar de andere vakken gaan zijn, maar ik vrees dat ook dat weer veel prutswerk zal inhouden.

Zal nog eens een foto proberen.

Attachment : mei2007 046.jpg

Terug naar “Andere onderwerpen”