3e kindje

Lindsay_Dierickx

3e kindje

Berichtdoor Lindsay_Dierickx » 03 feb 2020, 09:29

Hey iedereen,

ik ben Lindsay, mama van Lana (17/9/2011) en Liam (21/3/2017).
Waar begin ik? We zijn heel gelukkig met onze 2 schatjes echter heb ik het gevoel dat ik nog iets mis..
ik heb altijd gezegd dat ik 2 kindjes wou.. Na Lana hield mijn partner de boot wat af voor nr 2 (vandaar het grotere leeftijdsverschil ..) echter toen Liam net geboren was (na alweer een super vlotte bevalling) zei Kristof: ja binnen een paar jaar komt er toch nog een 3e .. op dat moment had ik daar helemaal geen oog naar, ik had net mijn zoontje in mijn armen en nu was het tijd om hem te vertroetelen.. ik had mezelf ook altijd maar met 2 kindjes gezien.. maar de laatste maanden begin ik te twijfelen. Mijn hart zeg ja.. maar mijn verstand twijfelt toch .. hoe moeten we dit praktisch gaan oplossen? hoe gaat iedereen reageren? hoe werken we alles bol met 3 kindjes? Bij de zwangerschap van Liam heb ik ook een paar gedacht: dit wil ik nog eens meemaken! ik ben zo graag zwanger.. ik vind het het mooiste, puurste dat er bestaat.. bij Liam is de borstvoeding ook heel slecht gelopen.. hij dronk heel moeilijk aan de borst, dus ik ben heel snel overgestapt naar afkolven ipv live voeden. hier heb ik toen heel veel verdriet voor gehad.. ik heb 11 maand borstvoeding gegeven (door dus fulltime af te kolven) en ik heb altijd het gevoel gehad dat ik hier was gefaald... Bij lana was borstvoeding echt genieten met ons 2tjes , bij Liam was het een hel.. 11 maand, bloed, zweet en tranen (echt letterlijk en figuurlijk ..) Ik heb hier heel veel verdriet over gehad en ik heb na bijna 3 jaar nog steeds het gevoel dat ik iets gemist heb bij Liam.. onze babyspullen staan ook nog altjd mooi opgeborgen op de zolder.. deze kunnen hier natuurlijk niet meer voor eeuwig blijven staan... wat is jullie ervaring om van 2 naar 3 kindjes te gaan? Groetjes Lindsay

Terug naar “Andere onderwerpen”