hulp invullen aanmelding aub!

vee

hulp invullen aanmelding aub!

Berichtdoor vee » 23 apr 2007, 19:52

Hoi,

vandaag de formulieren van aanmelding afgeprint. We gaan er eindelijk voor!

Maar hoe vul ik de eerste twee paragraafjes precies in?
Er staat "persoonlijke gegevens kandidaat adoptant 1/partner" en idem kandidaat adoptant 2/partner". En schrappen wat niet past.

Mijn man en ik zijn getrouwd en we gaan samen adopteren. Moet ik dan "partner" schrappen?
Wie vul ik in bij kandidaat 1? Mijn man eerst? Of speelt dit geen rol?

Sorry voor de vele vragen maar ik wil het zeker correct invullen.

Bedankt!

emma

RE: hulp invullen aanmelding aub!

Berichtdoor emma » 23 apr 2007, 20:18

Hoi,

Als ik me goed herinner hebben we bij Kandidaat 1 mijn man ingevuld en dan bij het tweede : partner met mijn gegevens. Maar wie eerst staat speelt volgens mij niet zo'n grote rol.

veel succes,

irena

Berichtdoor irena » 24 apr 2007, 09:59

hallo
ik ben al een tijdje op zoek hoe ik van start moet gaan dus achter dat for.kunnen jullie mij soms helpen

alvast bedankt

Gast

Berichtdoor Gast » 24 apr 2007, 10:09

Ik heb toen naar K&G gebeld omdat ik ook niet zeker was en absoluut geen fout wou maken (stel je voor dat we door zo'n stomme fout niet in aanmerking kwamen ofzo ;)). Volgens mij heb ik mijn man als eerste gezet en mezelf kandidaat-adoptant 2. Dus voor alle zekerheid misschien toch eens bellen?

Irena: het aanmeldingsformulier staat gewoon op de website van Kind en Gezin hooor. Eerst kies je voor "ouders" en dan staat er ergens beneden aan het lijstje "adoptie". Daar vind je alle info terug!

vee

Berichtdoor vee » 24 apr 2007, 12:56

heel erg bedankt!
ik heb op de site van kind en gezin een telefoonnummer gevonden. Zal er eens naar bellen.
Ik wil idd ook geen fout maken want zoals je zegt, als je daardoor niet in aanmerking komt!!
Bedankt!

irena

Berichtdoor irena » 24 apr 2007, 19:22

Heb juist regio verantwoordelijke gezien van kind en gezin die zegt eerst je zelf om dat jij juist meer verantwoordelijkheid draagt buiten de man,zeg vul jij iets in bij opmerkingen.
En weten jullie waarneer je het bewijs van goedgedrag en zeden nodig hebt want model 2 duurd namelijk 2weken.

Gast

Berichtdoor Gast » 25 apr 2007, 09:34

Wij zijn aan het wachten tot ons MO kan starten en hebben het bewijs van goed gedrag en zeden nog steeds niet nodig gehad. Sommige mensen uit onze cursus moesten het wel hebben toen ze zich op de rol lieten zetten .. blijkbaar hangt dat af van gemeente tot gemeente!

Terug naar “Andere onderwerpen”