Madonna & co

Gast

Madonna & co

Berichtdoor Gast » 21 apr 2007, 21:19

Gisterenavond op een terrasje twee zussen tegen elkaar bezig gehoord over het adopteren van "een klein schattig negerke", zo efkes snel tussen de soep en de pattaten, zoals Madonna & co. Ik dacht dat het niet bestond (was vol ergernis na het bekijken van de telefactsreportage waarin gesteld werd dat het aantal adoptieaanvragen was verdubbeld omdat vele adoptieouders Madonna & co als voorbeeld nemen) maar het bestaat dus blijkbaar wel.

Gast

RE: Madonna & co

Berichtdoor Gast » 21 apr 2007, 23:33

geen nood, die mensen menen dat meestal niet serieus, en als ze het wel doen, dan zullen hun ogen wel open gaan tijdens de cursus en het MO.

Het enige nadeel aan de zaak is dat mensen die de procedure niet kennen, echt wel denken dat alles zo eenvoudig is, en dan niet begrijpend reageren als je met hen praat over adoptie. Maar dat nemen wij er ook nog wel bij (naast de ellenlange wachttijden, de frustraties, etcetc).

Gast

Berichtdoor Gast » 21 apr 2007, 23:43

Ik zat zo ne keer op restaurant en gene zever maar daar begon de vrouw tussen de soep en de patatten tegen het andere koppel dat meewas te zeveren over dat ze haar vent aant pijpen was en dat hij een scheet liet . Grappige was dat die vrouw juist een hap nam en ze vertelde da zo sappig en dan ja kheb zijn **** uitgespuwd en gezegd smakelijk . Wel ik heb mijn eten laten staan en gezegd smakelijk kreeg door die volle mond den indruk da ze toen ook bezig was . Smakelij k

Gast

Berichtdoor Gast » 22 apr 2007, 09:24

Sommige mensen zijn blijkbaar echt wanhopig zo op eenzame zaterdagavond.

Gast

Berichtdoor Gast » 22 apr 2007, 10:24

dat is echt gebeurd simpel mens

Gast

Berichtdoor Gast » 22 apr 2007, 12:58

Dan mag het nog echt gebeurd zijn .. wat doet het op het forum over adoptie??

Gast

Berichtdoor Gast » 22 apr 2007, 15:04

wa doe ne topic over nieuwsgierige moeiallen die gesprekken van anderen afluisteren op terras op een topic over adoptie

aan hierboven

Berichtdoor aan hierboven » 22 apr 2007, 15:47

Het eerste bericht ging effectief over adoptie, misschien moet je het eens opnieuw lezen.

opstartster

Berichtdoor opstartster » 22 apr 2007, 22:09

Zat samen met hen op terras, is niet hetzelfde als gesprek afluisteren. Kleine nuance, was misschien niet duidelijk uit eerste bericht. Het ging mij vooral om het feit dat er dus blijkbaar écht mensen zijn die zich laten inspireren door sterren als Madonna & co!
Maar soit.

Gast

Berichtdoor Gast » 23 apr 2007, 08:03

Der is een verschil tussen zeggen 'goh, ik ga ook adopteren want madonna doet dat ook', en ook effectief heel de rimram van voorbereiding, MO en wachttijden te doorlopen.
Ik blijf erbij: iedereen die ik ken die met de procedure bezig is (maw, die zijn/haar persoonlijk leven heeft laten uitspitten door een psycholoog, die voor een wereldvreemde jeugdrechter heeft gestaan, die af en toe de muren oploopt van de wachttijden bij het MO, de rechtbank, het bureau, en dergelijk), die doen dat echt niet omdat ze op een mooie dag Madonna op TV zagen, die mensen kiezen daar bewust voor.

Terug naar “Andere onderwerpen”