Adoptie Colombia

K

Adoptie Colombia

Berichtdoor K » 24 feb 2007, 20:35

Ik lees hier zo weinig over adoptie uit Colombia. Op de website van Fiac staat dat er een wachttijd van 18 tot 24 maanden zou zijn. Weet iemand of dit effectief zo is en of er vooral jongens of meisjes worden toegewezen? Moet je effectief 5 tot 9 weken daar verblijven? En heeft iemand enig idee van de kostprijs? Ik weet dat ik ook naar Fiac kan bellen maar het is nu eenmaal weekend en ik ben enorm curieus :)

Gast

RE: Adoptie Colombia

Berichtdoor Gast » 24 feb 2007, 20:51

ja het duurt echt zo lang, zelfs nog langer.
ja ge moet 7 weken daar verblijven
meisjes en jongens
prijs:geen idee

Gast

Berichtdoor Gast » 24 feb 2007, 20:54

ik ben ook geinteresseerd in colombia en zou ervaringen horen van mensen die daar een kindje geadopteerd hebben

Gast

Berichtdoor Gast » 24 feb 2007, 20:56

Hallo,
Wij overwegen ook adoptie uit Colombia, maar heb de indruk dat hier in Vlaanderen zeer weinig kinderen uit Colombia komen.
Waar staan jullie in de procedure ?
@hierboven heb jij uit Colombia geadopteerd ?
Zou dolgraag met mensen in contact komen die daar reeds geadopteerd hebben en meer info kunnen bezorgen.

K @ hierboven

Berichtdoor K @ hierboven » 24 feb 2007, 21:45

Wij zijn momenteel aan het wachten op ons MO .. nog tijd genoeg dus om alle mogelijkheden te overlopen :) En jullie? Waar staan jullie in de procedure?

Gast

Berichtdoor Gast » 24 feb 2007, 22:33

Wij zijn net rond met ons MO, wachten op een "hopelijk" positief advies.
Wist je dat in Colombia de leeftijd van het kind gepaard gaat met die van de ouders ?

K

Berichtdoor K » 25 feb 2007, 09:20

Ja, dat heb ik gelezen op de website van Fiac. Voor ons is dat in elk geval een voordeel!

Terug naar “Andere onderwerpen”