vliegtijd tot Addis Abeba

vliegertje

vliegtijd tot Addis Abeba

Berichtdoor vliegertje » 21 feb 2007, 12:40

We moeten nog een hele tijd wachten, maar ik vraag me af hoe lang het vliegen is tot Addis vanuit bvb Frankfurt. We zijn er nog niet uit of we ons 3jarig zoontje gaan meenemen. Zou het een goed idee zijn om met 2 kleine kinderen de -toch wel lange -terugtocht te maken?

Si

RE: vliegtijd tot Addis Abeba

Berichtdoor Si » 21 feb 2007, 14:24

Je moet er rekening mee houden dat het een lange en vermoeiende dag en reis zal worden. Bij ons waren onze 3 oudste kindjes mee. Toen waren ze tussen 5 en 8 jaar. (Toen we terugkwamen hadden we er 4 bij, nog eentje van 1 jaar.)
Wij vertrokken en Zaventem om 10 uur, overstappen in London, tussenlanding in Egypte om dan rond 02 uur 's nachts aan te komen in Addis. Onze kindjes hebben zich heel voorbeeldig gedragen. Voordeel is dat een vliegtuig naar Addis en terug zelden volzit, dus er kan languit op meerdere stoelen geslapen worden.
Volgende keer gaan we ze zeker niet thuislaten omdat de vliegreis te vermoeiend is, integendeel.
Ze hebben er heel veel van op gestoken, van hun verblijf in Addis !

Gast

Berichtdoor Gast » 21 feb 2007, 14:37

Aantal uren vliegen, vluchtduur kan afwijken door weersinvloeden: ca. 9,75 uur

Gast

Berichtdoor Gast » 21 feb 2007, 16:30

Er zijn nu toch al rechtstreekse vluchten van zaventem naar Addis Abeba, dacht ik. Sinds juli 2006, als ik me niet vergis.

Gast

Berichtdoor Gast » 21 feb 2007, 20:35

Ja, sinds juli 2006 is vertrekken vanuit Zaventem mogelijk met de Ethiopische vliegtuigmaatschappij (de naam ontsnapt mij eventjes). Deze vluchten zijn rechtstreeks. Maar de kwaliteit van vliegtuig is niet te vergelijken, personeel is niet zo vriendelijk, eten is niet geweldig. Hiermee moet je ook rekening houden op zo'n afstand.

T.

Berichtdoor T. » 23 feb 2007, 09:06

Wij hebben tickets naar Ethiopië gewonnen en verkopen die. Rechtstreekse vlucht vanuit zaventem met Ethiopian airlines. Enkel vlucht, geen verblijf. De tickets zijn geldig tot oktober 2007 en je mag zolang blijven als je zelf wil.

Laat gerust iets weten.

vliegertje

Berichtdoor vliegertje » 23 feb 2007, 09:12

Bedankt voor het aanbod. Misschien zijn er andere mensen die ze kunnen gebruiken, want wij zijn echt niet zeker dat we voor oktober kunnen reizen.

Gast

Berichtdoor Gast » 23 feb 2007, 11:48

wat is jullie vraagprijs als ik dat mag vragen?
wij zouden hoogstwaarschijnlijk nog deze zomer vliegen

Terug naar “Andere onderwerpen”