wachttijden China

Gast

RE: wachttijden China

Berichtdoor Gast » 01 jan 2007, 22:38

dat betekent vanaf april 2007 nog 46 maanden wachten tot je een referral van je kindje krijgt
ze hopen echter wel dat mensen die na mei 2007 inloggen minder lang zullen moeten wachten doordat 41% zal afvallen van mensen die zich normaal zouden kunnen inschrijven (gezien de nieuwe regels)

gert en kristel

Berichtdoor gert en kristel » 04 jan 2007, 19:03

Er is gisteren toegewezen tot 27 september 2005 !!!
Er zit dus nog altijd niet veel schot in de zaak :(
Niets aan te doen hé...dus we gaan niet beginnen zeuren zo vroeg in het nieuwe jaar...ooit zal het er wel van komen zeker ;)

greetz

gert en kristel en elias

Els1

Berichtdoor Els1 » 04 jan 2007, 21:32

Elke maand is er weer eentje dichterbij ons kindje, zo moet je dan maar denken. Ze moeten nu nog exact 4m doen (LID 27/2) oftwel 153 dagen voor het aan ons is.
Wij hopen nog steeds op een voorstel in de herfst van dit jaar, zelfs aan dit tempo.
Aan alle wachtenden, veel sterkte!

T.

Berichtdoor T. » 10 jan 2007, 16:04

Graag de eerlijke mening van een "deskundige" ; veronderstel dat ons dossier eind februari naar China kan vertrekken, gaan we dan nog een LID kunnen hebben voor 01.05.2007 ? Wij zijn namelijk dan nog geen 2 jaar gehuwd en aangezien dit een nieuwe regel is vanaf 01.01.2007 ... .
Is dit haalbaar of sowieso een "lost case" ?
Heeft iemand deze vraag al gesteld bij Horizon en hoe kijken zij hier tegenaan ?
Nemen zij nog nieuwe dossiers van KA die niet aan de nieuwe criteria voldoen ?
Alvast bedankt voor de info !

@ T

Berichtdoor @ T » 10 jan 2007, 16:07

Ik kan je helaas niet helpen maar misschien is het makkelijker om rechtstreeks bij Horizon te informeren. Dan ben je zeker dat je de juiste informatie hebt. Het zou zonde zijn als je je baseert op dingen die hier gezegd worden en achteraf niet blijken te kloppen ofzo ...

Gast

Berichtdoor Gast » 10 jan 2007, 18:59

Het inloggen van het dossier zelf neemt meestal niet meer dan 6 weken in beslag. 6 weken is het langst wat er al geweest is.

Els1

Berichtdoor Els1 » 10 jan 2007, 20:40

Is het niet zo dat de dossiers van Horizon nadat ze verstuurd zijn nog eerst vertaald moeten worden, vooraleer ingelogd te worden?
Ik weet het niet zeker hoor, wij adopteren via Amarna, maar ik dacht dat het zo in elkaar zat.
Als dit het geval is, lijkt het me kantje boordje. Ik denk dat je het best gewoon vraagt bij Horizon.
Succes ermee!

Cindy

Berichtdoor Cindy » 11 jan 2007, 18:19

Wij gaan via Horizon en ond dossier is op 8/8/06 verstuurd nar China met de melding dat het daar vertaald wordt en nadien wordt ingeloged en wij hebben een LID 31/8/06.

Ik veronderstel en ik zeg VERONDERSTEL dat ze maar een deel van het dossier vertalen om te laten inloggen en nadien de rest vertalen om zo toch enige weken te kunnen winnen. Anders moeten ze daar wel heel vlug zijn met die vertalingen want je ziet in sommige maanden dat ze tussen DNC en LID maar een 10 tal dagen hebben. Daar dan het versturen bij ingerekend hebben ze op een week tijd vertaald en ingelogd.

Daarom denk ik dat het pas nadien wordt vertaald.

Terug naar “Andere onderwerpen”