ben ik soms zwanger

Evelien_Coppens

ben ik soms zwanger

Berichtdoor Evelien_Coppens » 16 jan 2020, 07:29

beste
ik heb een vraagje ik ben niet zo heel erg groot en ik heb moeite met te vermageren, ik sta continu op de weegschaal.
nu dat is ondertussen al veel verminderd want ze hebben de weegschaal afgenomen omdat het een obsessie aan het worden was en ik er alleen maar ongelukkiger door werd.
maar ik moest toevallig toch naar de huisdokter gaan voor mijn griepspuit en mijn mama was er toen ook bij en zei zei tegen de dokteres van vind je niet dat ze een rare buik heeft, de dokter heeft mij onderzocht en ze vond niets speciaals ze zei je hebt een normale buik, ze zei wel je kan als je je teveel zorgen maakt eens langs gaan bij iemand gelijk dat de gyneacologe doet zo met zo een toestel je buik controleren met zo een machientje.
maar ze heeft me dan toch niet doorverwezen.
nu volgende week vrijdag moet ik naar de gyneacologe samen met mijn mama en ik ben eens benieuwd of dat zei dan daadwerkelijk iets gaat vinden.
want mijn klachten zijn, heel erg rare kleur van urine het is een speciale soort kleur geel, dan ook rugpijn, ik heb al een tijdje terug ben ik een paar nachten niet goed geweest krampen in mijn zij en ik wou telkens drukken had het gevoel dat ik telkens naar het groot toilet moest maar dat ging niet.
en telkens de dag na dat ik dan gedrukt had kwam er bloed uit mijn vagina.
heb dan de dokter van wacht gebeld want het was in het weekend.
en zei zei van ja ik denk dat het aan je maag ligt want ik dacht dat het mijn nieren waren want de pijn straalde uit van mijn linkerzij tot aan mijn buik en mijn rug.
heb dan motilium gekregen tegen de misselijkheid heb dat een paar dagen telkens smorgens ingenomen want overdag had ik geen last van misselijkheid en toen heb ik ook nog 1 dag diaree gehad maar nu heb ik niet meer, heb ook pijnlijke borsten gehad en ja ik heb het gevoel dat ik zwanger ben want ik moest mij onlangs gaan wassen bij mijn mama omdat het putje van de douche verstopt zat en ik zei tegen haar wat vind je van mijn buik nu en ze zei ook daarvoor hangde het gelijk en nu ik zei tegen haar is het dan meer een bolletje ja zei ze, dus ik ben nu eens benieuwd wat dat de gyneacologe ga zeggen volgende week vrijdag of dat ik inderdaad zwanger ben of niet maar hopelijk kan zei mij wel verder helpen moest ik toch niet zwanger zijn.
nu is mijn vraag wat denken jullie zou ik zwanger zijn of toch niet.
en o ja ik heb een spiraaltje (homoon spiraaltje)

Terug naar “Andere onderwerpen”