inlichtingen over OM aub

mams

inlichtingen over OM aub

Berichtdoor mams » 11 jan 2008, 13:29

Hey,

Hoe gaat het eigenlijk te werk bij een onthaalmoeder?

Wat moet je als ouder allemaal wel en niet mee brengen als je kindje een ganse dag gaat? Eten, vieruurtje, kledij, drinken??

Hoeveel betaal je gemiddeld? En hoe met de belastingen? Kan iemand mij wat inlichtingen geven aub

alvast bedankt,

Wat moet ik zeker vragen aan OM als ik voor eerst kennis maak?

Gast

RE: inlichtingen over OM aub

Berichtdoor Gast » 11 jan 2008, 17:50

Dat hangt van veel factoren af.
Bij een dienst of zelfstandige OM.

Begin eens met op de website van Kind en gezin wat te lezen daar vind je al heeeel veel terug

om

Berichtdoor om » 11 jan 2008, 18:35

hallo,
ik ben om aangesloten bij een dienst en bij mij moeten ze enkel pampers meebrengen voor de rest zorg ikzelf tenzij de mama's graag iets specifieks geven aan hun kindjes, flesvoeding moet jezelf meebrengen best de juiste hoeveelheid water in een fles en de poeder in zo van die speciale verdeelpotjes das makkelijk voor de om .

succes bij jou om.

c.

Berichtdoor c. » 12 jan 2008, 10:53

Het hangt er allemaal een beetje van af of je een zelfstandige onthaalmoeder kiest of iemand die werkt voor een dienst. Sowieso legt elke onthaalmoeder haar eigen accenten. Een uitgebreide kennismakingsbabbel is dus zeker aangewezen. Een onthaalmoeder met wat ervaring zal je zeker al heel wat uit haar eigen vertellen. Verschillende onthaalmoeders hebben nu ook al een website waarop je veel over hen te weten komt of waar je ideetjes voor vragen kan opdoen. Veel succes met je zoektocht naar een lieve onthaalmoeder waar je je goed bij voelt!

Terug naar “Praktisch”