Cadeautje OM Kerst/Nieuwjaar?

MissyMe

Cadeautje OM Kerst/Nieuwjaar?

Berichtdoor MissyMe » 19 dec 2007, 20:57

Hallo,

Is het de gewoonte dat OM een cadeautje krijgt met de feesten? Zoja, wat geven jullie dan? Of wat krijgen jullie als OM graag?

Groetjes

Gast

RE: Cadeautje OM Kerst/Nieuwjaar?

Berichtdoor Gast » 20 dec 2007, 09:19

Ik heb ondertussen al kaartjes , tekeningen en chocolaatjes ontvangen.
Voor mij hoeft dat niet persé , maar het doet toch wel deugd hoor.

Gast

Berichtdoor Gast » 21 dec 2007, 11:26

Is toch een tekenen van appressiatie als je iets geeft, ze staan teslotte altijd klaar (allé bij ons toch) voor je baby.

Wij hebben een flesje schuimwijn gegeven met een kaartje erbij , alles samen nog geen 10 ¿.

A

Berichtdoor A » 21 dec 2007, 18:22

Niet iedereen heeft deze gewoonte! Velen vinden het vanzelfsprekend wat we doen!!! Ik hoef ook niet persé iets te krijgen, maar het is toch leuk dat de ouders appricieren wat je doet! Een tekening of knutselwerkje van het kindje is al heel goed! Het hoeft echt niet veel te kosten, het is de gedachte die telt!
Ik heb 7 kindjes in opvang en heb slechts 1 kaartje + kleinigheidje gekregen: een zelf geknutseld (door de mama) met 6 chocolaatjes in! Ik was reuze blij, toch 1 ouderpaar dat tevreden is!!!???
Alle kindjes hebben vandaag hun kerstcadeautje mee naar huis, net zoals ze hier van de sint en de paasklokken een kleinigheidje krijgen en met hun verjaardag ook een cadeautje! Ook heb ik een kerstkaartje gemaakt van een foto van hun kindjes en krijgen ze elk kwartaal alle foto's (gratis) mee naar huis!
Zelfs de knutselwerkjes en tekeningen van de kindjes bekijken de ouders amper en laten de kindjes dragen, zodat het meestal al terug stuk is tegen dat ze hier de deur uit zijn!
Ach, ik troost me door de zeggen dat ik waarschijnlijk ondankbare ouders heb!
Maar net door het feit dat hier amper 'dank u' wordt gezegd en er zelfs geen kerstkaartje of tekeningetje afkan, voel ik me zeer ondergewaardeerd en vraag me af 'voor wie of waarom ik dit allemaal doe'!!!???

Dus wil ik eigenlijk zeggen, het hoeft niet, maar wordt zeer gewaardeerd! Het moet niets of niet veel kosten!!! Een mooie kerstkaart met een foto van je kindje is al veel waard en een mooie herinnering!!!

Gast

Berichtdoor Gast » 27 dec 2007, 13:17

inderdaad het is leuk als je iets krijgt maar het hoeft niet. ik heb al volgende kadotjes gekregen: een sint in chokola, verzorgingsprod, koekjes, snoep, parfum, kadotjes voor mijn kindjes, drankjes, plantjes, kaartjes,enz... maar het liefst krijg ik woordelijke bedankingen zo in de aard van we zijn blij dat we voor jou gekozen hebt, ik zie aan mijn kind dat ze graag komt. daar ben ik eigenlijk nog het meest content mee. want dan zeggen ze persoonlijk dat je je job goed doet.

ik

Berichtdoor ik » 28 dec 2007, 18:54

ons meisje had haar laatste dag bij de om vandaag en ik had deze foto bewerkt en aan de achterkant ook nog een foto en deze dan samen geplastificeerd.ik had ook een mandje met lekkere dingen en een kaart met centen in.

Attachment : tante hilde3.11.JPG

Gast

Berichtdoor Gast » 28 dec 2007, 18:54

aan de achterkant deze..

Attachment : Tante hilde21.JPG

Gast

Berichtdoor Gast » 28 dec 2007, 18:57

voor de kindjes had ik zakjes gemaakt met een koekje van nijntje,een drankje en een boek met 6 puzzels in(heel handig,dochtertje had het al en speelt er vaak mee)
dan had ik op het zakje een foto met tekst met een klein houten wasspeldje gemaakt om te laten weten dat ze naar het schooltje gaat.

Attachment : naar t'school1.1.21.JPG

Terug naar “Praktisch”