kinderopvang zieke kinderen

Mama Jasper

kinderopvang zieke kinderen

Berichtdoor Mama Jasper » 13 dec 2007, 17:57

iemand ervaringen met kinderoppas voor zieke kinderen ? Bvb van het ziekenfonds, Knuffel van familiezorg, reddie teddy ...

voor we eraan beginnen hadden we graag wat ervaringen gehoord ... regio Kortrijk ...

Gast

RE: kinderopvang zieke kinderen

Berichtdoor Gast » 13 dec 2007, 18:53

wij hebben al een paar keer iemand gehad van Skoebidoe van de CM. Dat zijn altijd heel bekwame mensen. Ze moeten ook kinderverzorgster of iets in die genre zijn voor ze het mogen doen. We hebben zelfs al een keer een verpleegster gehad die op de kinderafdeling werkte en in haar vrije dagen dit erbij deed. Het enige ambetante bij ons is dat je dat voor 12 uur 's middags moet aanvragen en zoals toevallig vandaag bellen ze maar om 14 u vanuit de kribbe dat ons kleintje koorts doet. Maar dat zou van verbond tot verbond wel verschillen, die afspraken. Mijn schoonzus is bij een ander verbond en die kan zelfs 's avonds en in 't weekend bellen.
Maar zoals ik al zei, zeer goeie bekwame mensen die dat doen. Je krijgt ook een volledig verslag van hoe de dag geweest is, eten drinken, slapen, wat ze gespeeld hebben en zo.
Heel erg goeie dienst!!!

Gast

Berichtdoor Gast » 14 dec 2007, 15:46

Ik vind skoebidoe ook geweldig. Je moet inderdaad een aanvraag doen voor 12u de vorige dag, maar ze hebben me al geholpen als ik om 17h een aanvraag deed. Ze konden het niet garanderen, maar ik wist om 18h dat ze toch iemand hadden gevonden voor de volgende dag!

Mama Jasper

Berichtdoor Mama Jasper » 17 dec 2007, 21:29

bednakt voor jullie reacties !

Toevallig niemand ervaring met het OZ ? (onafhankelijk ziekenfonds)

Gast

Berichtdoor Gast » 21 dec 2007, 10:03

up

Gast

Berichtdoor Gast » 26 dec 2007, 10:50

www.reddie-teddy.be

vind je alle informatie over opvang voor zieke kinderen maar ook voor kinderen met een handicap.

Terug naar “Praktisch”