maatje bij Esprit

tinne

maatje bij Esprit

Berichtdoor tinne » 14 jan 2008, 12:55

Hallo,

mijn zoontje is van juni 2005 en draagt nu maatje 98. Ik zou graag al iets van de zomercollectie kopen en ik weet niet goed welke maat bij Esprit. Vorige zomer droeg hij 92/98, nu dacht ik 104/110 maar da's precies al meteen zo groot. Zo'n groot verschil tussen de 2 maten.
Wat zou ik nemen?
Hij is lang en fijn.

Gast

RE: maatje bij Esprit

Berichtdoor Gast » 14 jan 2008, 17:51

als de 92/98 nog ruim zit dan dat, je kan dat eigenlijk best zelf zien

tinne

Berichtdoor tinne » 15 jan 2008, 08:02

de 92/98 is niet te klein maar nog maar net goed maar binnenkort zeker te klein en dan geef ik er geen geld meer voor.
de 104/110 is veeeel te groot
raar dat er geen maat tussen is

Gast

Berichtdoor Gast » 15 jan 2008, 09:02

Mijn dochter draagt normaal gezien vaak kleren van Mexx en zit daar nu ook tussen twee maatjes. Heel vervelend, want alles zit nu nogal ruim. Het voordeel is dan weer dat ze haar kleren lang zal kunnen dragen. Ik heb nu gerkt dat de maten bij Esprit haar nu wel goed passen. Het is dus echt afhankelijk van winkel tot winkel.
Ik zou toch voor de ruimere maat gaan, als jouw zoontje een groeispurt krijgt, kan het snel goed passen. Anders moet je in andere winkels gaan kijken of daar de maatjes beter passen?

Gast

Berichtdoor Gast » 15 jan 2008, 10:54

Esprit meet zééér groot!!

Mijn dochter draagt nu van alle merken 104 en van Esprit heeft ze maat 92 of soms 98. En ik durf het bijna niet zeggen, maar ze draagt zelfs nog een jasje maat 86 (! 18 maanden!!) van Esprit terwijl ze al 3,5 jaar is en gemiddeld qua grootte en lengte.

Gast

Berichtdoor Gast » 15 jan 2008, 11:11

ja, ik vind ook dat esprit ruim meet.
mijn dochter van 3 draagt nog steeds een jeansbroekje maatje 92. Het past als gegoten.
mijn kleinste dochter van 18 maand draagt nog de longsleeves van 12 maand.

Terug naar “Van peuter tot kleuter”