Wie kent Cala Mandia in Mallorca?

Els

Wie kent Cala Mandia in Mallorca?

Berichtdoor Els » 14 jan 2008, 10:21

We gaan deze zomer met onze 2 dochters (3,5 jaar en net 1 jaar) naar Hotel Cala Mandia (4*) in Mallorca.
Wie is daar nog geweest en hoe vond je het?

groetjes

Petra

RE: Wie kent Cala Mandia in Mallorca?

Berichtdoor Petra » 14 jan 2008, 10:36

Dag Els,
IK ben er een 10-tal jaren geleden geweest en vond het een zeer kindvriendelijk hotel. Ik meen me te herinneren dat het er ook proper en sjiek was... Je kan er ook allerlei uitstapjes maken. Ons zoontje heeft zich daar kostelijk geamuseerd.
Petra

k'tje

Berichtdoor k'tje » 14 jan 2008, 12:40

Hoi Els,

Ook wij zijn hier reeds tweemaal op vakantie geweest nl. 8 en 7 jaar geleden toen was onze zoon 2 en 3 jaar oud. We vonden het een heel kindvriendelijk hotel met propere appartementen en een goede keuken. Een groot voordeel vonden wij ook dat er een eigen medische dienst aan het hotel verbonden was en bij ons eerste verblijf daar hebben we hier ook beroep op moeten doen. Het was toen een heel bekwaam en vriendelijke arts. In de directe omgeving van het hotel is wel niet veel te beleven. Maar op het domein zelf is er wel een leuke speeltuin en ook het strand, dat ingesloten licht in een baai is heel gezellig.

Groetjes,
K'tje

@ Petra en K'tje

Berichtdoor @ Petra en K'tje » 14 jan 2008, 13:14

Hey

alvast voor jullie vlugge antwoord.Denk wel dat we een goeie keuze gemaakt hebben.

Hopelijk blijven de positieve bevindingen binnenkomen...!8)

Gast

Berichtdoor Gast » 15 jan 2008, 12:34

up

Terug naar “Van peuter tot kleuter”