Waar kopen jullie kinderkleding

Frieke

RE: Waar kopen jullie kinderkleding

Berichtdoor Frieke » 05 dec 2007, 09:45

Ik schrik een beetje van de grote "zelfdiscipline" hier onder de meeste posters op dit topic :-)
Ik weet dat ik veel te veel uitgeef aan kleertjes voor mijn meisjes maar kan het echt niet laten...
Koop vanalles, zowel h&m,zara,hema,pudding,petit filou.. als petit bateau,imps&elfs,oilily,cakewalk,diesel,vingino,... noem het en ik koop er ...als ik dan uiteindelijk 's tel komt dat de meeste maanden op verschillende honderden euro's aan kinderkledij alleen.

We moeten er geen boterham om laten en er wordt hier wel degelijk goed gespaard ook maar toch ben ik soms beetje beschaamd :-)

Gast

Berichtdoor Gast » 05 dec 2007, 09:58

@Frieke. Er is hier niks mis mee, het is gewoon een teken dat je goed je boterham verdient als je er geen voor moet laten :) Het is niets om beschaamd over te zijn, de ene mens verdient nu eenmaal meer als de andere. Wij hebben het geld niet om elke maand voor honderden euro's kleding te kopen maar dat maakt me niet ongelukkig. Ik ben dan weer iemand die moeilijk geld aan kleding uit kan geven, noch voor mezelf, noch voor ons dochtertje. Pas op, ze loopt er altijd heel mooi verzorgd bij en meestal krijg ik complimentjes over het feit dat ze er zo mooi uit ziet. Maar ik koop heel veel tweedehands, zeker op deze leeftijd, als ze groter is ga ik dat uiteraard niet meer doen. Verder heel veel bij ketens en in de solden. Die paar honderd euro, daar kom ik zelfs op jaarbasis niet aan vrees ik...

Gast

Berichtdoor Gast » 05 dec 2007, 11:04

DOD vind ik nu echt niet goed. Ik vind dat ze daar net hun zoders leeg gemaakt hebben. Merken ja maar van welk jaar. Iets dat ik dan wel graag zie kost evenveel dan een nieuwe Mexx. Ik koop ook in alle ketenwinkels. Wibra nooit ( ver af) en zeeman ondergoed!

Gast

Berichtdoor Gast » 05 dec 2007, 11:31

niet teveel geloven van 16.01u. Da's waarschijnlijk haar verlanglijstje. 't Feit dat ze er de winkels bijzet waar ze zelf koopt zegt genoeg.

Gast

Berichtdoor Gast » 05 dec 2007, 12:35

Ik ga meestal in Nederland winkelen. Een veel breder aanbod aan goede en betaalbare kleren, en ook veel leukere, fleurige kleding.

E

Berichtdoor E » 05 dec 2007, 14:07

@ 12:04
Het valt te zien in welke DOD je gaat hé. Ik vind de kinderwinkel DOD op de Madouplaats ook rommelig en eigenlijk niet proper, maar als je dan naar de Louizalaan gaat, is het veel chiquer en veel properder. Daar vind ik toch steeds mijn smaak. Het valt gewoon te zien in welke winkel je gaat hé.
Ik vind het in ieder geval wel een aanrader hoor.

Elly @12:31

Berichtdoor Elly @12:31 » 05 dec 2007, 21:35

Ik ben niet die van 16.01, maar wat is er verkeerd aan haar antwoord? Dat was volgens mij toch de vraag van de opstarter waar je kinderkleding koopt.

Ik koop voor mijn zoontje overal. Combineer merk met non-merk. Als ik eens een boutique binnenstap zie ik toch geregeld dames die met zakken buiten wandelen. Toen wij deze zomer op verlof vertrokken en ik nog enkele t-shirts nodig had voor mijn zoontje was er een mevrouw die aan de kassa een dikke 2000 euro moest betalen (juiste bedrag weet ik niet meer). Zij heeft dit niet met visa betaald, maar gewoon met bancontact (ik kan zoveel niet uitgeven met mijn kaart op 1 week).

Wil hiermee gewoon duidelijk maken, dat er echt wel mensen zijn, die zich dit kunnen permiteren. Want op zappy zijn er ontzettend veel ongelovige Thomassen.

Bianca Xavier

Re: Waar kopen jullie kinderkleding

Berichtdoor Bianca Xavier » 27 feb 2019, 16:01

Wij hebben hier <a href="https://www.odiezon.nl/">uv werende kleding</a> leuke zwemkleding gekocht voor de kinderen.

Fabienne_Lagou

Re: Waar kopen jullie kinderkleding

Berichtdoor Fabienne_Lagou » 20 jul 2020, 12:12

Hoi!
Na de crisis moeten we allemaal de lokale handelaars steunen haha, hier enkele kinderkledingwinkels in België. https://mama.libelle.be/baby/te-ontdekk ... erwinkels/ Deze winkels hebben ook echt hippe kleding, nietzo’n oubollige kleding als in c&a haha. Veel shopplezier!

Terug naar “Van peuter tot kleuter”