Borstvoedingsbijeenkomsten Leuven

LLL Leuven

Borstvoedingsbijeenkomsten Leuven

Berichtdoor LLL Leuven » 14 okt 2011, 19:54

Beste mama's,

Wij nodigen jullie graag uit op onze eerstvolgende bijeenkomst. Deze gaat door op vrijdag 21 oktober. De bijeenkomst start om 10u en eindigt om 12u. Jij en je baby of peuter zijn van harte welkom, voor papa's is er ook steeds een plaatsje te vinden!

Thema
De bijeenkomst van nu vrijdag heeft als thema: "De wondere wereld der nachtvoedingen". Eén van de meest gestelde vragen aan jonge moeders is ongetwijfeld 'En, slaapt je baby al door?'. En het is eveneens één van de meest besproken thema's op onze bijeenkomsten! Nu vrijdag wijden we er een hele voormiddag aan, je bent welkom om je ervaringen te komen delen! Hoe pak jij de nachten aan? Hoe maak je het voor jezelf én je baby zo comfortabel mogelijk? Hoe lang zijn de nachtvoedingen belangrijk? Waarom lijken borstgevoede baby's minder snel de hele nacht door te slapen? Dat en nog zo veel meer, nu vrijdag!
Ons thema is een aanknopingspunt om rond te praten, maar jullie specifieke vragen komen ook aan bod. Heb jij andere vragen, andere noden, dan maken we daar tijd voor!

Praktisch
De bijeenkomst vindt plaats in een zaaltje van de Bakermat in centrum Leuven.
De prijs van een bijeenkomst is 5 euro voor niet-donateurs, donateurs betalen 3 euro.

Laat je even weten of je komt via een mailtje: Bijeenkomstenlllleuven @ gmail . com (opgelet, 4! L-en!)

Volgende bijeenkomsten
Noteer alvast de data van de volgende bijeenkomsten in je agenda!

Vrijdag 21 Oct 2011 De wondere wereld der nachtvoedingen

Zaterdag 19 Nov 2011 Borstvoeding en het moederschap

Vrijdag 25 Nov 2011 Borstvoeding en werken

Zaterdag 10 Dec 2011 Borstvoeding en milieu

Vrijdag 16 Dec 2011 Introductie van vaste voeding

Hopelijk kan jij er ook bij zijn!
Marsha, Ann, Tina, An, Wendy en Lieve
La Leche League Leuven

Oam

Re: Borstvoedingsbijeenkomsten Leuven

Berichtdoor Oam » 15 okt 2011, 12:30

La leche league

Nog afgezien van het feit dat jullie naar mijn inziens hier spammen, en de meeste zappy dames hier heel erg gevoelig aan zijn, beschouw ik jullie uit (eigen ervaring) als de borstvoedingsmaffia!!!

Misschien ben ik verkeerd, en is jullie afdeling niet dezelfde als die ik via het internet heb gecontacteerd...
maar feit is dat jullie "raadgevers" ervoor gezorgd hebben dat ik me doodongelukkig en helemaal voelde falen als mama... om van de zogenaamde "borstvoedingsregeltjes" die jullie me opgedrongen hebben nog te zwijgen.

Mijn raad aan alle borstvoedende mama's, bij onzekerheid: blijf vooral weg bij La Leche League!!!!!!

anonymous_5b4696ccdfc0d
Contacteer:

Re: Borstvoedingsbijeenkomsten Leuven

Berichtdoor anonymous_5b4696ccdfc0d » 15 okt 2011, 15:13

Wat een gespam weeral seg. :evil:

Terug naar “Feiten en mythes over baby's”