Ponyparkcity (Slagharen)

Bibi

Ponyparkcity (Slagharen)

Berichtdoor Bibi » 15 jan 2008, 07:30

Heeft er iemand ervaringen met Ponyparkcity, positieve of negatieve? Wij zouden eventueel eind augustus gaan, maar ik vind het eigenlijk verdacht goedkoop ...
En is Slagharen een leuk pretpark eigenlijk?
Er waren precies ook andere vakantiedomeinen in de buurt, het welke zou het beste zijn??
Enfin,veel vragen, maar moest iemand info hebben, heel graag!

Thanx!

c

RE: Ponyparkcity (Slagharen)

Berichtdoor c » 15 jan 2008, 10:04

De kinderen vonden het er héél erg leuk, zowel Ponypark als Slagharen vonden ze supergoed. De huisjes in Ponypark zijn wel erg klein, maar daar hadden we niet veel last van want we waren de ganse tijd buiten. Minpunt; De matrassen zijn in skai en we hadden een lakenpakket besteld, maar als ik het geweten had, dan had ik sponsen overtrekken meegedaan. Het was die week snikheet, dus we hebben wat afgezweet 's nachts alhoewel we ventilators hadden opstaan de ganse nacht. De douche is gewoon een gat in de badkamervloer met een sproeier boven en als je klaar was, dan mocht je dweilen natuurlijk.
Maar anders hadden we er niks op aan te merken, de kinderen vonden het een supervakantie! Als je mailt krijg je een DVD'tje van het park, zo heb je al een idee.

j

RE: Ponyparkcity (Slagharen)

Berichtdoor j » 15 jan 2008, 11:39

Hallo ,

Wij zijn over 2 jaar ook geweest naar ponypark .
En de kinderen vonden het daar ook heel leuk wij ook trouwens .
Wij konden rustig iets drinken terwijl de kinderen zich amuseerden in de speeltuin . Ook hebben wij daar dikwijls bbQ gedaan . Vond ik wel goed gedaan je kon u vlees daar kopen en zelf bakken aan die grote bbq . Je mag ook gratis naar het pretpark en er rijden treintjes vanuit ponypark naar het pretpark . Er is wel elke avond iets te doen . En zijn ook de stad zelf gaan bezoeken was ook leuk .
Ja de huisjes zijn wel wa klein maar ja je gaat daar ook niet naartoe om de ganse dag in u huisje te zitten e .

Ik vond het een geslaagde vakantie voor ons allemaal

mvg

Terug naar “Praktisch”