jaarpas disneyland parijs

heidi

jaarpas disneyland parijs

Berichtdoor heidi » 09 jan 2008, 23:20

Hallo,

We zijn van plan een jaarpas te nemen voor disney Parijs.
Kan je op een bepaalde manier korting krijgen op die jaarpassen ?
vroeger kon dit door mensen die reeds een jaarpas hadden ,kan dit nog?

Waar kan je eten (geen fastfood) en reserveer je best een restaurant, en waar kan je daarvoor terrecht.
We overnachten in P&V City val d'europe (nieuwe naam "adagio city aparthotel Val d'europe). Hoe is het beste op bij de parken te komen? RER of bus?
kan je in het nabijgelegen shopping gedeelte makelijk een broodje kopen?

Alvast bedankt

heidi

RE: jaarpas disneyland parijs

Berichtdoor heidi » 11 jan 2008, 20:54

Wie kan antwoorden?

Dank u wel

disneyfreak

Berichtdoor disneyfreak » 11 jan 2008, 22:01

Hoi,

Jij bedoelt het peterschap. Op de website van disney kan je er meer info over geven. Maar zo te zien liep de actie tot novemeber 2007. Zie bijgevoegde link.

...

Ons lievelingsrestaurants zijn annette diner, dit is een restaurant in de style van de jaren 50 (de fonz). Heel lekere hamburgers (niet zoals die van mc donalds), de serveersters rijden rond op rolschaatsen, niet te duur. Helaas kan je voor dit restaurant niet reserveren. Laat je niet afschrikken door de rij wachtende het gaat snel vooruit.
En ander restaurant dat wij goed vinden is cafe mickey, ligt ook in disney village. Hier lopen disney figuren rond in het restaurant. En lijst van alle eetgelelegenheden met menu kan je vinden op onderstaande website.
www.dlpfoodguide.com

Bedoel je val d'europe shopping? Dit shopping center kan je vergelijken met wijnegem shopping, er ligt een grote supermarkt in. Wij gaan daar soms ook eten omdat het eten in disney duur is.

Als je nog vragen hebt laat het maar weten.

heidi

Berichtdoor heidi » 13 jan 2008, 19:37

Dankjewel disneyfreak!

ja, ik bedoelde val d'europe schopping, we logeren in Pierre & vacance city val
d'europe en hebben een keukentje dus kunnen er zelf koken of ontbijt in studio nemen ipv in restaurant van hotel te ontbijten.
We zijn van plan om een 3 tal keer naar Dlp te gaan in 1 jaar en vroeg me af waar jullie logeerden?Wat kan je aanraden of afraden?

dank je wel

disneyfreak

Berichtdoor disneyfreak » 14 jan 2008, 21:30

onze favoriete hotels zijn seqouia lodge en holiday inn. Mijn man heeft ons beloofd dat als ons dochtertje haar eerste communie doet we in het disneyhotel gaan verblijven.

Ik geef je nog een tip, indien je 2000 oude aandelen (dit zijn 20 nieuwe aandelen na de hergroepering van de aandelen) van disney koopt kan je lid gratis lid worden van de shareholdersclub. Je krijgt dan korting op de aankoop van je jaarpas, verblijf, souveniers, restaurant.

...

symphorosa

Berichtdoor symphorosa » 15 jan 2008, 12:16

ik heb nog kortings kaarten 10% voor je jaarpas
indien je wenst stuur ik ze op.
wanneer gaan jullie?
mail maar op dlrp15@hotmail.com voor meer info.

P&V ligt vlak aan dat shoppingcenter, dus je kan gewoon tevoet naar daar.
wij vinden PAUL een leuke plaats om te gaan eten. (en brood te kopen)
bus stop vlak aan de receptie.
de auchan (hyper supermarkt) biedt keuze in overvloed om iets te kopen en in app klaar te maken.

veel plezier
(wij gaan in maart)

Terug naar “Praktisch”