Hoeveel verdienen jullie in de delhaize of gb????

Gast

RE: Hoeveel verdienen jullie in de delhaize of gb????

Berichtdoor Gast » 26 sep 2007, 12:49

Amai. heb het voor de grap eens uitgerekend en ik verdien als universitair geschoolde, met 10 j anciënniteit maar een beetje meer per uur dan hierboven.

Ik ga ook achter de kassa zitten.

Sofie

Berichtdoor Sofie » 26 sep 2007, 22:45

Ik denk dat die van 2 terug die zegt dat ze 18 euro gaat verdienen in de Delhaize zich een beetje vergist. Ik werkte er 10 jaar en had 10,20 brutto per uur. En aan die van de hogeschool en universiteit. Ge moet dat niet zeggen maar doen. Tot 20u werken en pas om twintig over acht buiten. Soms tot 21u en binnekort misschien op zondag. Wel logisch dat je dan een deftig loon hebt. Met de feestdagen zitten jullie ook op tijd aan de tafel, dan zijn er in Delhaize enz nog veel mensen hard aan het werken.

Gast

Berichtdoor Gast » 27 sep 2007, 09:12

Sofie, ik zei enkel voor zaterdag werk wordt je honder procent betaald en mij hebben ze gezegd dat het dan 18 euro per uur betaald wordt op een zaterdag, de andere dagen heb ik iets van een 9 euro 70cent!

Sofie

Berichtdoor Sofie » 27 sep 2007, 14:39

@9:12: Ik denk dat ze je geen goede uitleg hebben gegeven.

Als je loon 9,70 euro is, dan is dat zo van ma-vr, en vanaf 18u krijg je 150 pr betaald. Dus krijg je 9,70 + 4,85 per uur. Zaterdag overdag krijg je ook 9,70 en vanaf 18u krijg je 200 pr. Dus krijg je 9,70 + 9,70 per uur. Overdag s'zaterdags krijg je spijtig genoeg niets extra, wat eigenlijk wel logisch zou zijn. Bij drie sluitingen krijg je een 3de sluitingspremie. Grtz

Gast

Berichtdoor Gast » 27 sep 2007, 15:20

sofie
ik kan me idd vergist hebben...

Die van de universiteit

Berichtdoor Die van de universiteit » 28 sep 2007, 18:48

Sofie :

Ik begrijp je mening wel. Maar wij hebben ook keihard moeten werken (nog steeds trouwens, en ook 'savonds zonder betaald te worden) dus eigenlijk vind ik het verschil toch niet zo groot.

Wat niet wil zeggen dat ik iemand iets niet zou gunnen, integendeel.

Sofie

Berichtdoor Sofie » 29 sep 2007, 16:18

@die van de universiteit: ja hoor, dat klopt. Jullie hebben zeker heel hard moeten werken, en nu in de meeste gevallen ook nog natuurlijk. T'is idd natuurlijk logisch dat jullie een hoger inkomen hebben. Maar nu om te zeggen, joehoe dan ga ik wel aan de kassa zitten in de Delhaize. T'zijn enkel daar de late uren die het goedmeken zenne. Als je geen lates doet dan stelt het loon niet bijzonder veel voor. En wie doet er nu met plezier op vrijdag of zaterdag een late? Ikke niet hoor, liever wat minder loon dan.

Gast

Berichtdoor Gast » 29 sep 2007, 18:15

31 jaar 24 h en ik verdien ook wel 1000 euro netto ze. Waarom zou ik nog fulltime gaan werken? :hihi

Queeny De Schepper

Hoveel verdienen ze bij de Carrefour? Zou voor 20 uur zijn... Maandag tot vrijdag 15 uur tot 19 uur

Berichtdoor Queeny De Schepper » 28 feb 2019, 19:56

Hallo,

Hoeveel verdienen ze bij de Carrefour? Zou van maandag tot vrijdag werken zijn van 15 uur tot 19 uur. Ik ben 24 en afgestudeerd in de verkoop. In de vorige Carrefour kreeg ik € 10,27 per uur ( voltijds )

Terug naar “Praktisch”