bijverdienste van thuis uit

v

bijverdienste van thuis uit

Berichtdoor v » 03 sep 2007, 11:55

ik zou graag wat bijverdienen van thuis uit zodat ik meer bij ons kindje (huilbaby) kan blijven. heeft er iemand ervaring met thuiswerk (mag vanalles zijn: mails verwerken, vouwen en plakken,...)? bij welke organisatie? hoe ben je eraan geraakt? wat verdient dat ongeveer?

Gast

RE: bijverdienste van thuis uit

Berichtdoor Gast » 03 sep 2007, 15:47

ikke ook:)

Gast

Berichtdoor Gast » 07 sep 2007, 11:47

Ik doe het zelf niet maar een goede kennis van me werkt thuis als een soort inpakster. Ze heeft verschillende fabrieken afgebeld en uiteindelijk iets goeds gevonden. Elke week brengt er een vrachtwagen een lading materiaal dat ingepakt moet worden,gelabeld en genoteerd op een soort vrachtbrief. Wanneer die vrachtwagen de andere week met een nieuwe levering komt neemt hij de ingepakte waar terug mee. Alle materiaal is er bijgeleverd.

Zo kan ze zelf zien wanneer ze dit werk doet en heeft zo alle tijd om haar 3 kindjes op te vangen.

Ik weet niet wat ze eraan verdient maar ze moet er toch maar van rond zien te komen met 3 kindjes erbij he,ok ze krijgt nog kindergeld maar de huur en vaste kosten zijn allemaal voor haar.

Ze woont wel dicht in de buurt van de antwerpse haven,misschien een pluspunt......

Je moet ook wel een soort stockageruimte hebben want het zijn elke week verschillende paletten vol met kartonnen dozen.

Eens rondbellen hé,het is het vragen waard......

MiesjeMuis

Berichtdoor MiesjeMuis » 07 sep 2007, 14:15

Mijn vriendin werkte in een strijkcentrale maar de sfeer viel daar erg tegen...
Bij de landelijke vrouwen (KVLV) is er een landelijk dienstencooperatief, en die zoeken regelmatig thuisstrijksters.

Dus thuis strijken. Mensen komen de manden brengen en weer ophalen.
Zij ging daarvoor solliciteren, misschien een ideetje voor enkele dames?

Gewoon even 'landelijk dienstencooperatief' googelen, dat zou moeten lukken.
Er zijn nog firma's die dat beginnen doen, steeds meer en meer...

MiesjeMuis

Berichtdoor MiesjeMuis » 07 sep 2007, 14:16

heb de site gevonden:

www.dienstencoop.be

karen

Berichtdoor karen » 11 sep 2007, 08:46

weet er iemand hoeveel je verdient met het strijken ?

MiesjeMuis

Berichtdoor MiesjeMuis » 11 sep 2007, 11:12

goh dat heb ik nog nooit gevraagd eigenlijk...
Mss eens reageren op die site? Vragen staat altijd vrij hé...

Kathlee

Berichtdoor Kathlee » 11 sep 2007, 12:42

Goeie dag,

Zelf doe ik thuiswerk (naast mijn 4/5 job) via pc (met online cursussen, begeleiding,...). Heel leuk als je wat van administratie en pc-werk houdt.
Voor info stuur een mailtje

kathleen.van.kerckhove@telenet.be

karen

Berichtdoor karen » 11 sep 2007, 15:24

ik heb je alvast gemaild :-)

inge

Berichtdoor inge » 11 sep 2007, 18:19

ik heb jou ook een mailtje gestuurd

a

Berichtdoor a » 11 sep 2007, 18:43

ik u ook

Gast

Berichtdoor Gast » 11 sep 2007, 19:25

ikke niet.

Gast

Berichtdoor Gast » 12 sep 2007, 14:22

jah, weer dhs club!!!

Gast

Berichtdoor Gast » 12 sep 2007, 18:50

Wat is DHS club?

Gast

Berichtdoor Gast » 13 sep 2007, 13:45

up

Wie heeft het lef?????

Berichtdoor Wie heeft het lef????? » 17 sep 2007, 10:04

waarom kan men hier niet gewoon zeggen wat hetwerk inhoudt? Waarom altijd die geheimdoenerij met sites waar je je moet registreren enz...
Wie heeft er gemaild en wie weet waar het om draait en wie heeft het lef om het hier te vertellen?

Gast

Berichtdoor Gast » 17 sep 2007, 11:01

ik heb een mailtje gestuurd, heb een mail teruggestuurd waarin ik mijn gegevens aan haar moet doorsturen en dan krijg ik alle uitleg over het werk. Er staat in de mail dat het betrouwbaar is. Heb er toch geen goed gevoel bij en heb geen mailtje teruggestuurd. Is er wel iemand die een mailtje met haar gegevens heeft teruggestuurd en wat hebben jullie teruggekregen?

Gast

Berichtdoor Gast » 18 sep 2007, 11:39

Ik heb gemaild met mijn gegevens naar haar.
Direct kreeg ik allerhande mails van onbekende mensen.
Wie intresse heeft, zet je email hier en ik mail ze door.

Gast

Berichtdoor Gast » 18 sep 2007, 15:10

ik heb het ook gedaan en het is inderdaad die DHS of zo...

ik snap er eerlijk gezegd niet veel van, moet wel toegeven dat ik er niet echt veel in gelezen heb...

blijkbaar iets met kopen en zo, en als je klanten kunt aanbrengen dan krijg je een percentje of zo, maar om zo'n 'vip-lid' te worden moet je al 50 dollar betalen plus een maandelijkse bijdrage van 25 dollar...

reken maar uit!!
jammer, iemand komt vragen naar eerlijk thuiswerk en daar gaan we weer...

Gast

Berichtdoor Gast » 18 sep 2007, 16:16

Dat is waar, het kost je geld om eraan te beginnen en wie zegt dat het opbrengt?
Ik ben ook op zoek naar eerlijk thuiswerk.

Mama van 2

Berichtdoor Mama van 2 » 19 sep 2007, 10:34

Hey,
Dit is geen bedrog hoor, ik heb het zelf gezien nu...
ik ben naar www.thuiswerkgids.be gegaan en heb me daar geregistreerd...

Je kan ook een gids kopen, maar dat heb ik niet gedaan...

Ik krijg regelmatig mails binnen met aanbiedingen. Gisteren was het 'enquetes' afnemen over telefoon, via PlusInterim (dus met contract), 's avonds te doen (je moest wel bepaalde dingen in huis hebben, pc en telefoon en zo). En zo zijn er nog, ook telefoonbeantwoorders voor Telenet, toch ook geen louche firma hé! Ik heb eens gereageerd en interimkantoor mailde me meteen terug, ik twijfel nog een beetje maar het lijkt me eerlijk, als het met officiele interimkantoren te doen is...

Allez, mij lijkt het betrouwbaar, ik ga een afspraak maken bij dat interimbureau, dat het met contract is (en dus niet zelfst. basis) lijkt me wel een groot voordeel.
Je krijgt ze wel allemaal per mail, op de site staan sommige vacatures maar de contactgegevens zijn per mail te verkrijgen.

Ik zou zeggen, zeker doen, dit is betrouwbaar en KOST NIETS!! Ik spreek uit eigen ervaring hé...
Allez, veel succes dames!!

Gast

Berichtdoor Gast » 19 sep 2007, 12:26

hey mama van 2
Ik heb me ook ingeschreven op die site van de thuiswerkgids, die is betrouwbaar.
Maar dat van Kathleen ivm die Dhs is niet betrouwbaar, ze vragen geld en je moet dan weer mensen aanbrengen.
groetjes
Sofie

Katrien

Berichtdoor Katrien » 19 sep 2007, 12:28

MiesjeMuis,

Weet jij hoeveel uren per week je vriendin strijkt thuis? Ik zou dit ook willen doen, maar een 8-tal uurtjes per week, geen 20 uur ofzo, want ik werk al 20 uur per week.

Hopelijk krijg ik reactie, want ik zou graag wat willen bijverdienen.

MiesjeMuis

Berichtdoor MiesjeMuis » 19 sep 2007, 13:05

Hey katrien,

Geen idee eigenlijk, ze ging ze mailen maar heb ze sindsdien nog niet gehoord eigenlijk...

Ik zou eens naar de site gaan en solliciteren of een mailtje sturen, dan weet je wellicht gauw meer hé...

Succes!

Inderdaad, die thuiswerkgids is betrouwbaar, ik heb ook een leuke vacature in de bus gekregen en ga toch ook solliciteren hoor denk ik. Het gaat ook niet allemaal via hun, zij sturen gewoon de vacatures door en dan regel je het verder met het bedrijf in kwestie, of met een interimkantoor...
wel interessant!!

MiesjeMuis

Berichtdoor MiesjeMuis » 19 sep 2007, 13:06

O ja, Katrien, ik bedenk ineens dat via die thuiswerkgids, ze ook samenwerken nu met een soort bijverdiensite, dus dat je ook bijverdiensten kunt opvragen en in je mailbox krijgen. Dat zijn ook wisselende opdrachten, voor een paar uurtjes in de week.
Mssn iets voor jou?

Terug naar “Praktisch”