Opname kinderpsychiatrie,enkele vragen

Saskia

Opname kinderpsychiatrie,enkele vragen

Berichtdoor Saskia » 11 jan 2008, 13:41

Hallo,

Ik heb de maandag te horen gekregen dat ons dochtertje van 2.5 jaar nu toch ook gaat moeten in opname gaan in KPC Genk.
Mijn twee zoontjes zijn er ook vorig jaar in opname geweest,maar dat lag een beetje anders,onze tweede zoon is er geweest voor vermoeden ASS en dat is dan ook bevestigt,en onze oudste zoon is er geweest voor het vermoeden ADHD en Gilles de la Tourette,maar bij hem hebben ze de diagnoze weerhouden,hij had tal van kenmerken maar geven het het voordeel van de twijfel,de tijd zou het wel uitwijzen.
Nu ons dochtertje gaat ook voor het vermoeden ADHD,ASS en gedragsstoornissen,alleen is er bij haar een bijkomend probleem,ze is een CMV-kindje,is gehoorgestoord en draagt rechts een hoorapparaatje,ze praat niet heel verstaanbaar,maar kan haar enorm behelpen met gebarentaal.Nu is mijn vraag is er iemand die z'n kindje ook gehoorstoornissen heeft en in opname is geweest op kinderpsychiatrie?Ik stel me de vraag gaat ze daar 6weken zonder logopedie moeten doorbrengen?Kan ze daar met iemand gebarentaal spreken?Is haar hoorapparaatje een probleem daar,of doen ze het ook gewoon aan?

Groetjes.

Terug naar “Gezondheid”