De Pluim: Steun FriS!!! Laatste dag

Lala

De Pluim: Steun FriS!!! Laatste dag

Berichtdoor Lala » 13 dec 2007, 12:44

Hallo,

Ik kreeg vandaag onderstaande mail doorgestuurd. Als mama van een kindje met een handicap wil ik zo'n vereniging graag steunen. Het is wel de laatste dag om te stemmen.

beste collega's en vrienden,

In 2003 kreeg ik een ware coup de foudre bij een tv-reportage over een Hollands voetbalploegje voor mindervalide kids. Enkele maanden daarna startte ik een eigen voetbalinitiatief op met 3 dolgelukkige kids met een beperking. Een viertal jaar later is dit volledig vrijwillig initiatief (in de zuiverste betekenis van de term) uitgegroeid tot een sportclub (FriS) voor kinderen en volwassenen met een beperking met twee voetbalwerkingen (Beersel en Laken), één turnwerking (St-Pieters-Leeuw) en één bocciawerking (Koekelberg; boccia = petanque voor mensen in een rolstoel). Wekelijks sporten zo'n 60 kinderen en volwassenen met een beperking met ons mee, gaan ze sociale contacten aan, zijn zij de sportsterren.

Via Ring-tv werden we genomineerd voor De Pluim, een initiatief van de Koning Boudewijnstichting die vrijwilligers in de kijker zet. Met De Pluim is ook een geldprijs geassocieerd die zeer welkom zou zijn om de werking van FriS te ondersteunen en verder te ontwikkelen. De genomineerde die de meeste stemmen krijgt, wint De Pluim.

Stemmen doe je door voor 14 december een mailtje te sturen naar depluim@ringtv.be met als vermelding: ik stem op Marc Peeters uit Sint-Pieters-Leeuw en zijn vereniging FriS. Indien u meerdere e-mailadressen heeft, dan kan u meerdere keren stemmen (iedereen mag stemmen, dus ook de mensen die Ring-tv niet kunnen ontvangen).

Gelieve dit berichtje door te sturen naar uw collega's, familie, vrienden en kennissen.
Zo houdt u deze warme solidariteitsactie levend en actief!

Eveneens in naam van al onze leden en begeleiders dank ik u alvast van harte voor uw steun!!!

Terug naar “Gezondheid”