mama's van slechtziende kindjes

Josephine

RE: mama's van slechtziende kindjes

Berichtdoor Josephine » 07 okt 2007, 15:21

Vannacht heb ik Lars idd laten wenen. Het durde even voor hij terug in slaap viel de eerste keer, maar ik had mezelf voorgenomen niet te gaan kijken. Al vlug was hij weer wakker. Dan ben ik maar gaan kijken, en het was omdat hij zijn tut ni meer vond. Eigelijk was het best wel een goeie nacht ze, hij is maar 2 keer wakker geworden!!! Om 6u was hij daar, maar da ben ik al gewoon ondertussen. Vandaag zo'n schoon weer hé! Hier staat het zwembadje zelfs buiten, met lekker warm water erin. Lars slaapt nu wel even, hij was moe van te spelen :).

Lars gaat ook wel graag naar de kine, behalve de massages, die vindt hij maar niets :). Ah ja, die bobathterapie zou bij Lars niet zo goed helpen omdat hij bijna niets meer kan zien. Stimulatieoef. zouden beter zijn voor hem, omdat zijn gehoor ook niet op en top is :D en daarom probeert de kine vooral zijn tastzin te stimuleren. Hij heeft ook ondekt dat onze poes eens staart heeft :), hij trok er eens hard aan en die hebben we vandaag dus ni meer gezien.

Het weekend is weer al bijna voorbij :(
ni da'k morgen dan weer moet gaan werken, maar dan moet ik wel mijn schatje missen. Hij gaat 3 dagen mee met oma naar de zee.

Nathalie

Berichtdoor Nathalie » 07 okt 2007, 15:40

Hier was het "uitslapen" ook maar voor ene keer zenne! Vanmorgen was Brian er terug om 6u.

2 keer eruit valt nog mee eh! Ik heb bij de jongste een tuttenketting van noukies.. die blijft er goed aan en zo vind ze haar tut altijd terug ;)
Voor in slaap te vallen speelt ze ook met het labeltje aan het paardje.. misschien een optie.

Hier is het toch zo warm niet zenne! De zon schijnt, maar het is maar fris vind ik. We zijn dus maar binnen gebleven.. daarjuist een uurtje boven gaan spelen, op Brian zijn kamer staat een ballenpark en dat vinden ze super!
Hij heeft daar ook zo'n grote kamion en bridget wou erin zitten (in de laadbak) en ik was ze dan heen en weer aan het duwen en brian zag dat. Hij zei direct "Brian ook" en hij wou ze duwen. Na een paar keer heen en weer zei hij "gedaan bridget" en ze moest eruit. Ah ja hij wou erin.. hehe maar hij is veel te groot natuurlijk!
Dan had ze zijn petten gevonden en ze wou perse één op.. ze ging dan één aan Brian geven (die dat normaal niet wil opzetten!) en ja hoor omdat zij één op had wou hij het ook. Wel schattig, ze hadden hun pet zo omgekeerd gezet en zaten mekaar te bewonderen!!

3 dagen is lang eh.. hier zijn we nog maar 2x 1 nachtje gescheiden geweest ;) Voor mijn zus hare trouw vorig jaar en voor onze trouw dit jaar. Maar beide keren was ik al supervroeg wakker om terug naar huis te gaan.. hehe

Allee ik ga mijn dochter redden want die is weeral op tafel gekropen en staat daar straf te doen (voor de spiegel aan de muur!) das een gevaarlijke zenne!

Josephine

Berichtdoor Josephine » 07 okt 2007, 16:20

:) Geniet ervan, nu ze nog zo deugenietachtig zijn!!
Kzou hier zo graag eens een foto'tje posten hé, maar 'k mag nie :(
'k ga hem rap eens gaan overtuigen :):)

ps: van welke kanten kom je? Omdat je zegt dat het frisjes is bij jullie? Ik ben van het waasland in Oost-Vlaanderen.

Nathalie

Berichtdoor Nathalie » 07 okt 2007, 18:20

Vlaams-brabant, we zijn na mijn berichtje nog effe buiten gaan spelen en het was hier idd fris! Het gras was zelfs nog nat ;(
Daarna direct bad in want ze waren natuurlijk nat van op gras te zitten en lopen.
Daarna gegeten en dan heeft Brian nen bonk gedaan ;(
Hij wou zijn stoeltje herzetten en op één of ander manier is die op zijn voet gevallen. Aan zijne dikke teen een heel stuk vel af.. en wenen dat hij deed! We zijn het gaan ontsmetten en een plakkertje op. Nu staat hij tv te zien en houdt die voet lichtjes van de grond, dus zal wel goed pijn gedaan hebben ocharme. Ik dacht al eerst gebroken omdat ik ni aan zijne voet mocht komen. Maar hij stapt er toch op.. hij vind de plakker wel vervelend maar hij blijft bloeden dus het moet wel.
Hij kan dan ook ni zeggen wat hij voelt eh.. das soms toch ambetant zenne. Nog een half uurtje en ze mogen gaan slapen se. Ik zie er eigenlijk naar uit, t'was een lange dag dus ik wil er ook vroeg in! En morgen is het weer school.
Een goede nacht toegewenst eh ;)

Josephine

Berichtdoor Josephine » 08 okt 2007, 19:41

Grrrr, had hier net zo'n lange tekst getypt en die is nu gewoon weg!! :=:=

Gja, kort samengevat dan maar,

Lars heeft er zijn eerste dagje aan zee met oma en opa opzitten! Hij heeft het prima gedaan en ze zijn zelfs naar het strand geweest. Ze hebben met de bal gespeelt en hij heeft de hele dag niets anders gezegd dan: 'bal, bal' :)
Nog 2 dagen te gaan... en dan is hij thuis!

Ocharme voor Brian! Ik weet wat het is, Lars heeft in de grote vakantie ook nen boem gemaakt. Normaal gezien loopt hij nooit alleen boven, maar toen wel en 'k weet nog altijd niet hoe het kwam. Hij viel van de trap, maar hield er gelukkig enkel wat builen en schrammen aan over. Nu hebben we een hekje gezet aan de trap.

Eindelijk vannacht eens goed slapen!
'k Ga er van profiteren ze!

Slaapwel,

Josephine!

Nathalie

Berichtdoor Nathalie » 09 okt 2007, 22:42

Hey, goed geslapen?? Lukt het zo wat zonder Lars?? Hij zal het wel geweldig vinden aan zee!!
Mijn dochter kan trouwens nog niet bal zeggen en ze is even oud! Op babbelvlak is ze nogal traag, maar ze wordt 2-talig opgevoed (nederlands-engels)
Bridget is ook al van de trap gevallen, ze kon toen net kruipen (7 maand) en ik had het hekje vergeten sluiten, dus ze is helemaal naar beneden geritst! Gelukkig op haar buik naar beneden geschoven en ze had niks, klein schaafplekje van de tapijt. De enige plaats in huis waar tapijt lag, gelukkig een zeer dikke tapijt. Heb me daar lang schuldig over gevoeld zenne!
Brian is sinds gisteren superslechtgezind.. :( Hij doet niks dan zeuren.. vannacht is hij 4x al wenend wakker geworden.. dat doet hij anders nooit. Mijn man is bij hem gaan liggen na de 1ste keer..daarjuist snikte hij ook effe maar daarna niks meer. Hopelijk wordt het een rustige nacht, want ben beetje grieperig, dus kan mijn slaap wel gebruiken.
Van slaap gesproken.. ik kruip mijn bedje in!
Geniet nog van uw nachtrust eh ;)

Groetjes
Nathalie

juf

Berichtdoor juf » 11 okt 2007, 20:05

Hallo,

Ik heb zelf geen slechtziend kindje, maar bij ons op school zit een slechtziend kindje (ziet bijna niets). Ik geef les in een gewone school. Hij zit momenteel in het eerste leerjaar (grote klas) en het gaat heel goed. Hij krijgt 1 dag in de week Gon- begeleiding en hij voelt zich goed.
Hij draait mee in de klas en heeft veel vriendjes (die gewoon zien).

Groetjes, juf

Josephine

Berichtdoor Josephine » 12 okt 2007, 19:21

Hey Nathalie, Lars is nu thuis van woensdagavond. Hij heeft zich fantastisch gehad aan zee! Ik heb het soms wel moeilijk gehad omdat het eigelijk de eerste keer is dat hij zolang weg is. Hoe gaat het bij jullie?

Ga nu gaan slapen, Lars ligt er ook al een halfuutje in en slaapt zo te zien goed door.

Slaapwel!

Josephine

Berichtdoor Josephine » 13 okt 2007, 12:34

Nathalie, ik heb gelezen dat je zoontje epilepsie heeft, klopt dat?

Nathalie

Berichtdoor Nathalie » 13 okt 2007, 13:38

Hey, hier is alles goed, gisteren zijn we naar de binnenspeeltuin geweest. Brian heeft goed zijn plan getrokken.. 1x is hij gevallen, van het luchtkussen, hij was te dicht op de rand. Dat valt dus nog mee.
Er was een ook een meisje aan het spelen en die was ongeveer zijn leeftijd.. ze ging voor hem ergens op, maar dat dat snel en nogal wild (gelijk de meeste kinderen) en hij wou da ook doen.. da ging natuurlijk niet, hij moet het langzaam doen en daar was hij een beetje boos over. Ik laat hem wel zoveel mogelijk zelf klimmen..

Brian heeft idd ook epilepsie, maar neemt geen medicatie meer, vermits hij geen echte aanvallen heeft. Ze zien wel epileptische activiteit, maar zolang hij geen aanvallen heeft, geven ze voorlopig niks.

Hij is vandaag heel uitzonderljk mee een dutje aan het doen, hij was echt moe en ik heb hem bij zijn papa gaan leggen (die doet de nacht, dus slaapt in de dag) Bridget is net wakker, maar zolang ze nog niet teveel lawaai maakt laat ik ze liggen, want als ik boven ga is Brian ook wakker..
En we zitten hier nog allemaal met nen hoest dus hij kan zijn rust gebruiken..

Christel

Berichtdoor Christel » 14 okt 2007, 12:25

Hallo,

Wanneer jullie meer informatie of hulp willen betreffende allerhande administratieve rompslomp, kan je misschien eens contact opnemen met de Brailleliga. Zij hebben ons prima geholpen met aanvragen GON, verhoogde kinderbijslag, VAPH,...
meer info op www.braille.be

Veel succes,

C.

josephine

Berichtdoor josephine » 17 okt 2007, 13:27

Hey Nathalie, ik hoor je amper nog! En het was hier net zo gezellig :)

Alles goed met Brian en Bridget? Normaal gezien zo Lars vandaag een dagje naar de oma geweest zijn, maar die is vanmorgen gevallen en in alle spoed nog geopereerd. Ik heb net gebeld, ze ligt al op haar kamer en stelt het momenteel goed. 'k Ga er strakjes tot even binnenspringen.

Groetjes Josephine

Nathalie

Berichtdoor Nathalie » 17 okt 2007, 14:54

Hye, ik had nog een berichtje gezet, maar nog geen antwoord gekregen, dus ik had besloten te wachten op respons ;)

Hier is alles goed hoor, Brian is vandaag wel lastig.. hij was er om 6u en is dus totaal niet uitgeslapen!! Bridget mag nog ni in zijn buurt komen of het zit erop. Ik zal blij zijn als de dag om is.. hij mag er wat extra vroeg in dan, want morgen hebben ze uitstap en als hij er al moe aan begint!

Amai klinkt wel serieus van de oma eh? Direct geopereerd! Hopelijk is alles in orde!

Josephine

Berichtdoor Josephine » 17 okt 2007, 17:46

Sorry, dat was toen die dag dat je hier geen reacties kon posten op zappy! Ik ben daarna totaal vergeten te antwoorden en heb dat nu pas gezien.

Bwa ja, met de oma gaat het wel, ze is dus vanmorgen geopereerd aan haar knie. Ze hebben kraakbeen weggenomen geloof ik, weet er nog niet het fijne van want mijn man heeft haar weggebracht.

Nathalie

Berichtdoor Nathalie » 19 okt 2007, 21:03

Geen probleem hoor ;)

Hier gaat alles zijn gangetje! Brian had een drukke week op school, dinsdag zijn ze naar een toneelstuk gaan zien. biebie geloof ik, met veel licht en kleuren. De kindjes mochten vanvoor op het podium zitten om alles goed te kunnen zien. De juf zei (schreef in zijn boekje) dat hij het super vond :-)
Donderdag gingen ze normaal een boswandeling doen, maar het was te nat.. ze hebben andere opties geprobeert, maar t'is allemaal wat in het honderd gelopen (naar de koetjes gaan zien, maar die stonden net niet in de wei.. over de velden wandelen, maar waren te grote plassen..) uiteindelijk zijn ze in de speeltuin gaan spelen. Brian vond de schommel maar niks en was hard beginnen wenen..:( Maar dan is hij met Peter (iemand van daar)mee boodschapjes mogen gaan doen, bv jassen gaan weg hangen, een ander kindje naar therapie brengen.. hij doet dat wel graag zenne!
Daarna zijn ze naar de winkel geweest om boodschappen want vrijdags koken ze iets! Deze week was het pizza!! En hij was heel lekker, ik heb net een stukje binnen. Brian had met meester tim mee de groentjes mogen snijden.

Hij heeft dus een drukke week achter de rug eh! Als ik zo hoor wat ze op school allemaal doen, ben ik toch blij dat hij naar een BO school gaat hoor. Niet dat er een andere optie was, maar toch.. ze leren daar zoveel nuttige dingen! Ze doen bv elke week aan "herkenning door voelen" vorig week was het fruit, dan voelen ze aan het fruit, krijgen een beetje uitleg en mogen proeven.. deze week waren het groentjes..

Die van thuisbegeleiding had gebeld vanmorgen voor te zien hoe de schoolstart was gegaan enz. En ook om thuisbegeleiding af te sluiten.. vermits hij nu toch ergo op school krijgt. Vind ik wel jammer want het is een zeer lieve dame waar ik veel steun aan heb gehad! Ik ga ze zeker een boeketje bloemen kopen en Brian iets moois laten knutselen !!! Ze komt nog op gesprek voor alles af te sluiten enz..

Brian gaat de laatste 2 dagen moeilijk slapen, hij blijft weer lachen in zijn bed (lachbuien..) en heeft vandaag een uur en half zitten lawaai maken & lachen voor hij sliep. Hij zal morgen weer niet uitgeslapen zijn! Maar de papa doet de nacht vandaag dus hij slaapt morgen.. dan steek ik brian erbij voor een dutje.

Voor de rest niet veel nieuws.. Hoe gaat het daar?? Weet je al meer over thuisbegeleiding??

Ik ga maar is slapen, want het was vanmorgen 6u met de dochter.. dus kan beter voorbereid zijn voor morgen eh ;)

Josephine

Berichtdoor Josephine » 20 okt 2007, 10:37

Hey Nathalie,

het gaat daar precies leuk aan toe in school hé!
Fijn voor Brian!

Hier gaat het wat minder met Lars. Ziekjes aan het worden denk ik? Gisteren was hij al moe rond een uur of 5 en toen heb ik hem rustig in zijn park gezet en hij is direct in slaap gevallen. 'k Heb hem dan om 19u in zijn bedje gelegt en kijk, hij is net een halfuurtje wakker denk ik. Hij zit hier nu naast mij te zeuren met een boterham in zijn handjes die hij niet moet hebben. 'k Ga hem vanmiddag nog eens een paar uurtjes in bed leggen en dan zie ik morgen wel.
Koorts heeft hij niet, maar er klopt toch iets niet denk ik.

Ik heb dan naar Spermalie gebeld. Ze zouden normaal gezien in december beginnen met de thuisbegeleiding. Omdat Lars nu volop aan het ontwikkelen is, komen ze 2 keer per week. Ik weet wel niet of dat goed te combineren gaat zijn met de kiné, daar gaat hij ook al 2 keer in de week naartoe.

Nathalie

Berichtdoor Nathalie » 22 okt 2007, 09:28

Hey,

Het school vind hij héél leuk, gelukkig maar eh! S'maandag beginnen ze wat later (10.45) dus nog wat zappy tijd voor mama!

Hoe is het met Lars? Is hij ziek geworden? Vervelend als de kindjes ziek zijn eh.. :( Veel kunt ge ni doen als mama dan, juist troosten, maar ja.

Ja dan ben je wel zoet in de week eh, 2x kine en 2x thuisbegeleiding.. maar dat moet wel lukken, niet? de afspraken waren goed te combineren.. soms s'morgens kine en dan in de namiddag thuisbegeleiding. Het gaat allemaal makkelijker als ze op zelfde uren dutten enz. Das makkelijker voor afspraken te maken!
De thuisbegeleiding hielpt hier toch heel goed, dus ik zou zeker niet minder doen dan ze voorstellen.

Wij vertrekken vrijdag naar spanje, dus je gaat me een dikke week niet horen! We gaan met de auto, hopelijk valt het mee.

Nu ga ik de kindjes klaar maken se.. dan kan hij naar school, binnen een half uurtje vertrekken.

Josephine

Berichtdoor Josephine » 24 okt 2007, 16:25

Hey,

Lars is een paar dagen goed ziek geweest, gisteren had hij koorts, maar vandaag is hij er precies wat door. Onze Lars is ni veel ziek, maar als hij dan is ziek is jongens... :)

Veel plezier in Spanje hé!!! Geniet ervan en hopelijk is het daar wat beter weer als hier... Daar twijfel ik niet aan!

Nathalie

Berichtdoor Nathalie » 25 okt 2007, 13:08

Hier hebben ze buiten een valling ook nog niks ergs gehad, zelfs geen oorontsteking!
Das een van de voordelen als ze niet naar de creche gaan eh!

Mijne man is nu naar de carwash se en als hij terug is gaan we inpakken! Tegen dan zal Bridget wel wakker zijn, want zolang zij slaapt kan ik ni inpakken, allee toch niks van kleren.

Dan Brian gaan halen en alles in de auto proppen zodat we morgenvroeg enkel moeten opstaan, eten en vertrekken ;)

Tot binnen een dikke week eh ;)

Josephine

Berichtdoor Josephine » 27 okt 2007, 13:34

Hey,

Waarschijnlijk ben je nog nog altijd in Spanje, maar ik kan het toch niet laten om al een berichtje te posten :).

Alles goed geweest? Vonden de kindjes het wat leuk? Waarschijnlijk wel hé!

Hier is alles dik in orde hoor :). Lars is vandaag zo lief! Hij doet zelfs heel wat moeite om hem vooruit te trekken op zijn buikje. Ik ben echt trots op hem.

Nathalie

Berichtdoor Nathalie » 05 nov 2007, 10:58

Hey ;)

Vakantie is leuk geweest! Ik dacht dat Brian bang ging hebben van de zee, maar nee hoor, toen hij met papa schelpjes ging rapen, stapte hij gewoon het water in ;)
We hebben veel gewandeld, in het zand gespeeld en schelpjes geraapt..
Het beste was natuurlijk dat het er 32° was, aangenaam warm dus!! Hij heeft samen met zijn zus op de kamer moeten slapen, daar vreesde we wel voor. We hadden schrik dat ze mekaar zouden wakker houden, maar nee hoor. Ze hebben flink geslapen! Gelukkig maar.

Thuisgekomen wat minder geluk, er is een lek geweest, natuurlijk net op de sporttas van mijn man, waar een PSP en DVD speler inzaten.. allebei naar de vaantjes. Voor 550¿ schade dus.. en dan nog de klein dingen, gelijk zijn sporttas, enkele boeken die erin zaten en nog allerlei kleine spulletjes.. :(
Sebiet uitzoeken of de woningpolis dit verzekerd en anders de huisbaas is aanspreken.. tenslotte is dit niet onze fout eh! Maar het was wel te verwachten, dit is het soort pech dat wij regelmatig hebben !

Brian was blij terug op school te zijn, hij ging direct spelen...

Allee ik ga uitzoeken wie gaat opdraaien voor de kosten van die lek...

Nathalie

Berichtdoor Nathalie » 05 nov 2007, 16:05

Hallo hallo, wij zijn terug !!

De vakantie is redelijk goed verlopen, maar de rit was wel langer en vermoeiender dan verwacht! Brian is redelijk braaf geweest, maar Bridget heeft nogal wat afgezeurd, op bepaalde momenten zelfs gekrijst en in een auto is da ni alles eh. Ze zijn geen van beide makkelijke slapers in de auto (of in de buggy) dus als ze moe werd, brak de hel los.. hehe
Soms moest ik zelfs haar hand vasthouden, niet erg comfortabel als ge vanvoor zit..
Zaterdag avond zijn we dan aangekomen rond 18.30. We hebben niet veel meer gedaan, iets gehaald te eten en gaan slapen! Ik dacht dat ze moeilijk gingen doen met 2 op 1 kamer, maar nee hoor, ze hebben geslapen als engeltjes ;)
De volgende dagen ging brian zelfs eerst kijken of bridget al in haar bed lag.
Zondag zijn we dan naar strand geweest en Brian vond het super! Die dook direct de zee in, Bridget die vond dat maar beangstigend. Ze begon te roepen en kroop bekan in allan zijne nek als er een golf kwam.. hihi
De 1ste keer vond ze het zand ook maar niks, ze zat constant haar handen af te kuisen! Maar de dag erna schelpjes gaan rapen en dat vond ze wel leuk zenne! Ze heeft er een mooie collectie op nagehouden. Ze liep altijd met haar bakje schelpjes rond te zeulen.
De 1ste 3 dagen was het er 32°, echt mooi dus! En een veel aangenamere warmte dan hier zenne. De laatste 3 dagen was het er rond de 22°, maar toch ook aangenaam zenne.
Peggy, wij zat in in Mijas Costa, geen ezels voor ons dus! Maar bridget heeft wel een ezeltje gekregen in de souvenierswinkel, heeft ze de hele tijd mee lopen spelen! Als ik nu vraag waar haar ezeltje is, gaat ze het direct halen.

Gisterenavond zijn we thuis gekomen maar dat was wat minder geluk, er is een lek geweest, natuurlijk net op de sporttas van Allan, waar een PSP en DVD speler inzaten.. allebei naar de vaantjes. Voor 650¿ schade dus.. en dan nog de klein dingen, gelijk zijn sporttas, enkele boeken die erin zaten en nog allerlei kleine spulletjes..
Ik heb naar de verzekering gebeld en moet schadeaangifte doen benieuwd wat daaruit komt..

Voor de rest niks veel nieuws eh.. Bridget is nog altijd een deugenietje ;)
Ma ze zijn hier voor de lek te maken, dus zal me maar is gaan moeien .. hehe

Nathalie

Berichtdoor Nathalie » 05 nov 2007, 16:06

oops verkeerd forum! Dat moest bij de mei-mamas... hehe

Josephine

Berichtdoor Josephine » 07 nov 2007, 14:53

Hey Nathalie!

Hoe heeft Bridget zich gehad op vakantie? Is ze niet redelijk klein daarvoor?
Hier zijn we met Lars nog geen enkele keer naar het buitenland geweest, gewoon omdat we bang zijn voor de veranderingen. We weten natuurlijk niet hoe hij daarop gaat reageren.

Bij ons is er weinig of niets gebeurd. Lars is maandag en dinsdag naar de tante geweest, want dan was ik ziek :(. Griep denk ik... Ik heb er de dokter niet bijgehaald. Het enige wat ik wou vermijden is dat Lars ook ziek werd, want moest dat er nog eens bijkomen, zou het me toch even teveel geweest zijn.

Vanavond gaan we samen naar de paardjes. Ik heb het gevoel dat hij zich zowat verveeld, en er wat afwisseling inbrengen kan nooit kwaad hé... zowel voor hem als voor mama. Ik heb me voorgenomen om nog wat aan sport te doen... paardrijden. Niet meteen de meest intensiefe sport, maar ja.
Het is bij mensen die ik ken en die hebben zelf ook twee kindjes van Lars zijn leeftijd, altijd makkelijk meegenomen hé!

Voor de rest.... pfff, ons gewone gang van zaken zeker :). Eigelijk heb ik terug nood aan werk, het klinkt raar maar dat thuisblijven heeft toch geen goede invloed op mijn humeur. Lars houd me wel wat bezig, maar toch.
Ik heb zelfs al gedacht aan een partime baan. Maakt me niet uit wat het is, als ik maar bezig kan zijn. Het zal ook niet slecht zijn voor Lars als hij niet dagelijks met mama opgescheept zit hé. Hij komt zo meer in contact met andere mensen, zoals babysit, eventueel creche?

Moet nu echt door, want we moeten vroeg eten om daarna te gaan paardrijden.

Bye bye

Nathalie

Berichtdoor Nathalie » 07 nov 2007, 15:38

Hey,

Eigenlijk vond Bridget de vakantie best leuk! Vooral schelpjes rapen en in het zand spelen. Het winkelen vond ze wat minder plezant.. maar das hier ook zo. Die heeft echt geen zittend gat zenne! En ze paste zich beter aan dan ik gedacht had. Ze sliep goed, at er goed.. wat wil ne mens nog meer ;)

Ja soms slaat de verveling hier ook toe.. vooral is een goed klapke doen eh! Maar ik vind het toch belangrijk om thuis te blijven voor hun! Allee nu voor bridget want Brian zit het meeste van de dag op school eh.
Maar als je het nodig hebt er effe tussenuit te zijn..wat deed je voor lars geboren is?
Ik deed bewaking, niet de makkelijkste job om te combineren met kinderen dus, want de uren zijn zeer onregelmatig. Soms denk ik ook wel eens om een dag of een paar halve dagen te gaan werken, maar als ze dan komt knuffelen smijt ik die gedachten zo weer uit de raam ;)
Ik ga soms wel is bij mijn vader helpen, dan ben ik er ook effe tussenuit eh! En binnen een jaar gaat ze naar school eh.
Vandaag ni veel gedaan gekregen... Brian is al 2 dagen superslechtgezind.. :( Hij loopt de hele tijd "nee" te zeggen tegen alles.. nee geen propere pamper, nee geen drinken (terwijl hij wel dorst heeft!) nee ni zitten, nee ni staan.. aghh om gek van te worden..!!
Ze hadden daarnet alle 2 een kakapamper en het was helemaal op hun rug, dus ze zijn al alle 2 gewassen en in hunne pyjama.
Nu heb ik net de teletubbies opgezet, ik had nood aan een half uurtje rust zenne!
Sebiet frietjes halen (woensdag = frietjesdag) hopelijk wil Bridget in de auto blijven want zo in hare pyjama! We hebben deze namiddag soep gegeten.. nu ja ik was soep aan het eten, de kids hadden al gegeten. Maar toen ze het zagen wilde ze ook nog natuurlijk. Bridget kroop op tafel en pakte een boterham uit de zak en sopte die direct in mijn soep! En dan maar sabbelen aan da brood! Das toch een vedette zenne.
Ik moet wel zeggen dat het leuk is om ze te zien ontwikkelen, bij Brian loopt alles zo moeizaam en bij haar gaat alles zo vlot. Das wel genieten, maar ook heel confronterend.. :(
Maar hij leert wel veel van haar zenne! Zo zegt zij "cookie" tegen een koek (papa is engels, moest ik da nog ni gezegt hebben, dus ze worden 2talig opgebracht) en brian heeft da overgenomen.

Hopelijk was het plezant, het paardrijden, heb ik ook nog gedaan in mijn jonge jaren.. haha

Groetjes
Nathalie

Terug naar “Gezondheid”