Baby elk uur wakker 's nachts als hij fruitpap eet

Gast

Baby elk uur wakker 's nachts als hij fruitpap eet

Berichtdoor Gast » 14 jan 2008, 07:51

Onze baby (nu 7.5 maand) is een actieve stoere kerel. Een heel vrolijk ventje dat heel vlug lacht. Hij eet goed (nutrilon 2 en aardappelen 300 gr).
Wanneer we fruitpap durven geven, potjes of vers, dan weent hij heel de nacht. Echt brullen. Als we dit niet doen, slaapt hij als een roosje van 19 tot 7u. Dit kan geen toeval meer zijn, want we hebben dit echt uitgeprobeerd.
Gisteren nog maar eens een potje fruitpap geprobeerd, hij lust dat echt graag, en heel de nacht weer gebruld. Gluten zijn het ook niet, want het potje was glutenvrij.
we gaan nu het fruit schrappen van zijn menu en maar gewoon terug pap - patatjes - pap - pap geven, maar is er nog een ander alternatief voor de namiddag? Platte kaas en yoghurt mag ik niet geven van de KA. Soep heb ik ook al geprobeerd, maar dat vindt hij té plat en hij zuigt al eens op een broodkorstje.
Ik kan toch geen pap blijven geven tot hij 1j is? Geeft er iemand van die melkpapjes? Hoe werkt dat?

Dit is ons derde kindje en we hebben dit met de twee anderen niet voorgehad. Weten dus echt niet meer wat te doen.

Terug naar “Gezondheid”