Leuk restaurant

Ann

Leuk restaurant

Berichtdoor Ann » 05 jan 2008, 07:37

Hallo wij zijn op zoek naar een leuk restaurant zoiets als de wok,maskara,spookhuis,handig brochetje,japaner iets waar er wat te beleven is.
Wij gaan namelijk met een hele groep voor een verjaardag en het is mijn beurt om te kiezen.En vermits wij al zoveel restaurantjes gedaan hebben hoop ik dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Alvast bedankt
groetjes Ann

Gast

RE: Leuk restaurant

Berichtdoor Gast » 05 jan 2008, 07:54

Fogos in Antwerpen, Bordeauxstraat tenzijde van de Londenbrug.

Gast

Berichtdoor Gast » 05 jan 2008, 14:20

In oud turnhout is er een restaurant waar je een 'moorddiner' kan bestellen. Of een ander thema.

Ann

Berichtdoor Ann » 05 jan 2008, 17:46

He bedankt al maar bij fogos zijn we ook al geweest.
En het ander zet ik al bij op mijn lijstje maar zou liever iets rond het centrum van Antwerpen hebben.

Gast

Berichtdoor Gast » 05 jan 2008, 17:51

Je hebt in het midden van antwerpen (zijstraat van de hoogstraat) ook een speciaal restaurant, een middeleeuws (iets met gans in de naam). Ik ben daar ook al ooit geweest en was ook plezierig. Lekker eten, eten met een mes want een vork krijg je niet, aan de tafel komt een 'middeleeuwse' goochelaar die mooie papieren bloemen maakt op het einde. Was best wel prettig én lekker. Je moet maar eens even kijken op resto.be daar zal het wel bij staan.

Gast

Berichtdoor Gast » 06 jan 2008, 22:07

Heb ooit eens iets zien staan van een "russiche" restaurant in Antwerpen. Dacht ook met "activiteiten", maar of dat nog bestaat?...

papa van Nimai

Berichtdoor papa van Nimai » 08 jan 2008, 05:59

de grote gans in de Pelgrimstraat

Den Dobbelsteen zelfde straat doet ook regelmatig moorddinners

restaurant tops

heel leuk in groep maar niks bijzonder van activiteit is bizanaat www.bizanaat.be

Mandraki Griek vlak aan grote markt altijd ambiance en lekker eten

lieze

Berichtdoor lieze » 13 jan 2008, 04:14

@papa van Nimai idd Mandrak i is geweldig

Terug naar “Voeding”