teppan yaki

emely

teppan yaki

Berichtdoor emely » 29 dec 2007, 09:36

overweeg om teppan yaki aan te schaffen in domino. Iemand hier ervaring mee? Is het leuk, lekker, gemakkelijk? Wat kan je er allemaal mee doen? Mag je kruiden

Gast

RE: teppan yaki

Berichtdoor Gast » 29 dec 2007, 18:53

Wij hebben een teppan yaki en vinden dit heel gezellig. Ik voorzie verschillende soorten vlees en vis, en daarbij schijfjes ajuin, gekookte aardappeltjes, reepjes paprika, champignons enz... Deze kan je dan ook bakken. Uiteraard mag je kruiden.
Als bijgerecht voorzie ik meestal stokbrood, aardappelsla, pastasla, tomaten, koude groentjes, en voor de kinderen doe ik er meestal nog perziken en ananas (uit blik) en appelmoes bij.
Ik heb nog niet veel klachten gehad hierover.

Gast

Berichtdoor Gast » 30 dec 2007, 06:39

een japanse versie van de gourmet

nu iedereen er van overtuigd begint te geraken dat gourmet geen eten is dat je aan je gasten serveert verzinnen ze weer iets nieuws om niet te moeten koken.

Emely

Berichtdoor Emely » 30 dec 2007, 10:16

Bedankt voor jouw antwoord. Ik heb hem besteld en kijk ernaar uit
@hierboven, het gaat om een INBOUW teppan Yaki, die staat in mijn keuken en is geen vervanger van de gourmet. Geen reden voor mij om NIET te koken, dus, maar wel om eens ANDERS te koken...

papa van Nimai

Berichtdoor papa van Nimai » 04 jan 2008, 09:46

ik maak voor gasten wel eens volgende zaken op de plaat:

st jacobsvruchten
zalm al stinkt dat uren in de wind
gebakken ganzelever uniek en lekker

meestal gebakken rijst er bij of gebakken noedels op thaise wijze

zaterdag ga ik een hertenfilletje maken op de plaat receptje van de chef van De Karmeliet gekregen

Gast

Berichtdoor Gast » 04 jan 2008, 09:51

Vuile stoefer, een hele keuken ingericht door het gesjoemel van gekregen goederen. Mijnheer kan wel naar de karmeliet gaan eten (tenminste beweert hij). Van een sjacheraar en sjoemelaar en leugenaar kan je tenslotte niets aannemen of nog minder iets geloven.

Gast

Berichtdoor Gast » 04 jan 2008, 17:26

ergens klopt er iets niet, zappy volk gaat niet naar de karmeliet :hihi

Gast

Berichtdoor Gast » 05 jan 2008, 08:52

Papa van dinges is dan ook buiten categorie.
Komt hier babykleren schooien (die hij enkele weken later uiteraard verkoopt), sjoemelt met zijn uitkering, maar gaat wel eten in de Karmeliet.
En -volledig zappygewijs- dan efkes namedropping komen doen.
Trouwens, vlees klaarmaken, vis klaarmaken, wijn drinken (en verkopen),... strookt dat niet met de wil van Krishna?

Gast

Berichtdoor Gast » 06 jan 2008, 15:17

Maar hoe doe je dat dan toch als je blind bent? Vraag ik me al heel lang af bij de diverse topics van Mike.

Gast

Berichtdoor Gast » 06 jan 2008, 15:55

Hij is niet blind, hij is slechtziende!

Gast

Berichtdoor Gast » 06 jan 2008, 17:33

Hij is wel blind!

Terug naar “Eten”