Welke combinatie/maaltijden met Aldiproducten?

Gast

RE: Welke combinatie/maaltijden met Aldiproducten?

Berichtdoor Gast » 09 jun 2007, 09:06

Trouwens, ik weet wel wie je bent zalle!!!!!!!!!!

Gast

Berichtdoor Gast » 11 jun 2007, 15:03

Vrouwen die naar de Aldi gaan zijn over het algemeen: lui dik overjaars en vuil! Ik kom daar niet binnen , bende losers!

Gast

Berichtdoor Gast » 11 jun 2007, 17:47

Omhooggevallen kneut.

Gast

Berichtdoor Gast » 11 jun 2007, 17:54

Allé, ik ben dus ook zo'n dik, lui wijf dat winkelt in de Aldi en toch lekkere dingen op tafel zet ;)

Kip met 'boursin' in spekjasje:
Nodig:
kipfilet (vriezer)
doosje mirée (aldi-boursin dus)
pakje ontbijtspek (sneetjes)
Bereiding:
Laat de kipfilet ontdooien, verwijder vet en vliesjes en snij open als een envelop (dus niet helemaal door, maar diep genoeg dat je hem kunt openvouwen).
Besmeer de kipfilet vanbinnen met mirée. Vouw weer dicht en omwikkel strak met sneetjes spek zodat je weer een gesloten kipfilet krijgt.
Op hoog vuur laten bruinen in de pan, dan deksel erop en op zacht vuurtje verder laten garen.
Lekker met sperzieboontjes en gekookte aardappelen

Kip in prei & portosaus
Nodig:
kipfilet (vriezer)
prei
sjalot
1 glas porto
doosje light-room.
maïzena
Bereiding:
kipfilet laten ontdooien, vet en vliesjes verwijderen en in lange repen snijden van ong 2 cm breed.
In een brede pan pan fijngesnipperde sjalot en fijngesnipperde prei stoven. Ik snij de prei dus even fijn als de sjalot, hoe fijner hoe beter (ik doe het met de Quick-chef van Tupperware;))
Na een paar minuutjes zijn de groenten gaar. Dan de porto erbij gieten, kippenrepen erbij; deksel op de pan en 20 minuutjes laten sudderen.
Op het laatst de room erbij doen en binden met maïzena.
Lekker met rijst!

Smakelijk.

@09 jun 2007 09:01

Berichtdoor @09 jun 2007 09:01 » 11 jun 2007, 18:35

Wat een taaltje gebruik jij zeg! Over een bron van negativiteit gesproken, jij bent zeker en vast de bron van marginaliteit.
Omdat iemand liever de echte amaretto gebruikt ipv aldispul. Wil dat daarvoor zeggen dat je dan niets mag posten? Heb ik gezegd dat de kaas ook niet het goede is? De room mag ook van de aldi zijn. Dat kan mij allemaal niet schelen. Alleen laat ik me door jou niet opleggen wat ik wel en niet moet en wil en mag maken!
Foorwijf dat je bent!

En aan die andere : rarara, wie ben ik?

Gast

Berichtdoor Gast » 11 jun 2007, 19:46

Maar dan ben je hier echt wel niet op je plaats!

Het gaat over aldi producten hier.

En dan durf je nog te beweren dat ik een bron van negativiteit ben!!!!!
Is dat dan niet normaal na zo een antwoord van jou?

Jij die hier op een aldi toppic komt zeuren over aldibrol en toestanden.

Ik ben helemaal niet marginaal(wie of wat je daar ook moge onder verstaan).

Ik ben gewoon iemand die zich beledigt voelt over die rotopmerking.Ik ben ten eerste geen kinneke,maar een volwassen iemand die ook graag wou meepraten over deze lekkere receptjes(dank aan alle anderen,die hier aan bijdragen).
Dus degene die zich wel serieus aanstelt hier,dat ben jij.
eerst beledig je mensen met je toontje en daarna noem je degene die je van repliek dient(en notabene eerst beledigt hebt)bron van negativiteit.
En dan ben je ook nog zeer tegenstrijdig tegenover jezelf.De amaretto noem je brol en de room zal dan wel weer goed zijn.Geef gewoon toe dat je zin had om te stoken.

Ofwel gedraag je je volwassen en praat je fijn mee over de Aldi,ofwel blij je aub weg.

Gast

Berichtdoor Gast » 11 jun 2007, 20:05

Nogmaals, je bent een foorwijf. Het is niet omdat ik de amaretto van aldi brol vind, dat ik de room van de aldi daarom niet goed vind. Wat zou daar mis mee zijn. Jij beval de mensen om JOUW recept te maken! Daar ging ik niet mee akkoord.
Jij vergeet dat het hier een democratie is en dat ik niet ALLES van aldi dien goed te vinden!
Jij beldigde mij omdat ik mijn mening niet mocht zeggen!

Dus nogmaals de amaretto van de Aldi vind ik regelrechte BROL.
Al de andere rest van Aldi kan ik goed pruimen!

rubia

Berichtdoor rubia » 12 jun 2007, 08:41

benodigdheden : banaan, zoete appel, twee kippefilets, gemengde sla of ijsbergsla, cocktailsaus

- bak de kip met je favoriete kruiden of gewoon peper en zout
- alle ingrediënten snijden en bij elkaar voegen ... eventueel kan je de banaan bakken
- cocktailsaus erover ...
njam smakelijk!

(eventueel walnootstukjes toevoegen ... ik weet niet of ze dit al dan niet verkopen in de aldi en een ciabattake erbij geven)

Gast

Berichtdoor Gast » 12 jun 2007, 09:21

Aan de commentaren te horen kan ik mij het niveau van de Aldi klanten voorstellen! Spijtig want er zijn ook klassevolle mensen die naar de Aldi gaan winkelen!

@20.05

Berichtdoor @20.05 » 12 jun 2007, 13:37

Sorry, maar ik vind persoonlijk ook dat jij de aanstookster bent van dit akkefietje.
Het was hier toch erg gezellig en ik heb hier niemand iets zien verplichten om ook maar iets te maken.
Die persoon was gewoon heel enthousiast over haar receptje, is toch tof.

Mij lijkt die tiramissu in ieder geval eens het proberen waard.Ik ga hem deze namiddag maken om morgen op te eten.Ben benieuwd hoe dat gaat smaken.

Heb hier al vele dingen nagemaakt en ik moet zeggen dat de aldi verbazend lekkere en goedkope receptjes kan bieden.

Gast

Berichtdoor Gast » 12 jun 2007, 15:22

ik vind geen mascarpone in onze aldi.
Van welk merk is dit? ligt het bij de kazen?
bedankt!

Gast

Berichtdoor Gast » 12 jun 2007, 22:07

Ja,het is een blauw doosje,en het staat erop.Anders aan een verkoopster vragen.

Gast

Berichtdoor Gast » 13 jun 2007, 06:48

het assortiment in de aldi's is verschillend, sommige dingen hebben ze in de ene aldi en in de andere niet, maar daar hebben ze dan weer andere dingen.

mijn succesrecept van de aldi

Berichtdoor mijn succesrecept van de aldi » 13 jun 2007, 12:23

champignons, sjalotje en stukjes appel stoven in een pan zonder anti-aanbaklaag.

Dit uit de pan doen. In dezelfde pan stukken kalkoenfilet of kipfilet met veel kipkruiden aanbakken.

Indien ze calvados hebben in de aldi: scheutje calvados erop en flamberen.

Blussen met een half glas water, half blokje kippenbouillon erover verkruimelen, groenten er terug bij doen even pruttelen.

kartonnetje room erbij, laten indikken.

Heerlijk met puree, frieten of kroketten en een slaatje van veldsla, witlof en granny smith appel.

Succesrecept om vrienden te vragen!

Gast

Berichtdoor Gast » 13 jun 2007, 15:33

Aldi producten zijn de beste ter wereld!

Helga

Berichtdoor Helga » 14 jun 2007, 18:47

De tiramissu was heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk.

Echt geweldig, en je hebt gelijk, supermakkelijk.

Bedankt.

Paola

Berichtdoor Paola » 15 jun 2007, 13:33

't is om te zeg dat ik heb gevraagt aan de kokkin om te maak de tiramisu d'Aldi et c'etait délicieux!

Nu is mijne vraag: kunt ge diepvries de tiramisu d'Aldi om hem mee te nemen op onzen nieuwen bateau ?

Merci en dank u

Paola van Albert

Gast

Berichtdoor Gast » 15 jun 2007, 15:56

ik denk dat ge beter uwe kokkin kunt meenemen. In Frankrijk en Italie hebben ze ook Aldi's.

Gast

Berichtdoor Gast » 16 jun 2007, 19:36

GAAP

Gast

Berichtdoor Gast » 16 jun 2007, 20:11

Het is toch opvallend dat die negatieve en venijnige commentaren in ELKE discussie op zappy sluipen... ik hoop dat het niet tekenend is voor onze maatschappij maar ik vrees er wel voor.

Mensen, steek toch je energie niet in het typen van stomme commentaren, wat schiet je daar mee op behalve dan dat je er iemand anders mee raakt (in het slechtste geval dan he, ik zou er me niks van aantrekken :)) Een positief berichtje af en toe maakt het leven VEEL aangenamer, er is al genoeg verdriet in de wereld, hou het hier dan een beetje beschaafd.

Er is wel iets voor te zeggen dat niet alle producten van Aldi even goed zijn, het is een kwestie van uitproberen. Ik vind een aantal zaken héél goed en een aantal héél slecht. Dat weet je na één keer. Sterke drank is doorgaans beter van het "echte" merk, zoals bijv. de advocaat maar in gerechten kan je al eens iets van de Aldi doen vind ik, daar proef je niet echt het verschil.

Zijn er nog mensen die goeie recepten hebben met Aldiproducten? Ik vind persoonlijk die verse pasta wel lekker, en héél makkelijk klaar te maken als je niet veel tijd hebt. Ook de gemarineerde kipfilet en kalkoen uit de diepvries vind ik bijzonder smakelijk! Patatjes of rijst erbij, wat sla en klaar!

Gast

Berichtdoor Gast » 16 jun 2007, 20:29

GAAP

Gast

Berichtdoor Gast » 18 jun 2007, 13:00

Welke marginaal heeft na lang oefenen het woord GAAP leren typen! Blijf hier toch weg.

Gast

Berichtdoor Gast » 18 jun 2007, 15:10

GAAP

Terug naar “Eten”