wie weet het recept van de spaghetti KASTART uit Gent ?

Gast

Berichtdoor Gast » 04 jun 2005, 17:02

nen tijd geleden was dat hier ook zo'n gedoe over een of andere appeltaart. 't was precies een wereldwonder zoals ze daarover te werk gingen terwijl het recept in elke kookboek terug te vinden was.

Gast

Berichtdoor Gast » 15 jun 2005, 23:18

Dit item dateert van oktober 2004. Mag voor mijn part eindelijk eens van zappy verdwijnen.

Scalleken

Berichtdoor Scalleken » 28 jul 2005, 15:50

Inderdaad, maar het recept vinden, lijkt me bijna onmogelijk, spijtig genoeg !!!

gentenaar

Berichtdoor gentenaar » 03 aug 2005, 12:49

Tis just gemakkelijk dat zulke oude berichten blijven staan,kwas toevalig op zoek op het web naar het telefoonnummer van zowel pée klak als van 't oud klooster en toevallig staan ze hier toch wel allebei op zeker...gelukkig maar dat zulke berichten bewaard blijven,anders kon ik weer bellen naar de inlichtingen en weer wat zuurverdiend geld over boord gooien..want op geen enkele andere site waren de nummers te vinden :@

ik

Berichtdoor ik » 03 aug 2005, 17:18

naar het schijnt is het geheime ingredient tomatenroomsoep uit blik

Gast

Berichtdoor Gast » 03 aug 2005, 21:08

Een blik tomatenroomsoep doe ik altijd bij mijn spagettisaus en dat geeft een lekkere volle smaak vind ik.

ilse

Berichtdoor ilse » 06 aug 2005, 19:31

amai ik zen daar nu ook geweest en ik vind daar niks speciaals aan zunne!

Gast

Berichtdoor Gast » 07 aug 2005, 22:56

Is de Kastart dan alweer open na de verbouwingen? Ik dacht dat het pas volgende week opnieuw te bezoeken was?

Gast

Berichtdoor Gast » 12 aug 2005, 11:31

ja wij stonden onlangs ook voor een gesloten deur
is het terug open ?

lotte

Berichtdoor lotte » 25 aug 2005, 09:20

gewone spraghettisaus met boursin erin gesmolten, komt al een beetje in de buurt!

Gast

Berichtdoor Gast » 29 aug 2005, 19:50

Mijn laatste kastartspaghetti dateert al van een hle tijd geleden, ik heb toen - sorry hoor, ik kan het even niet echt beleefd houden - meer eten uit mijn mod gehaald dan erin gestoken, het stak OVERVOL met laurierbladen, ik krijg nog koude rillingen als ik eraan terugdenk, zo'n vies gevoel in mijn mond!
Voor mij nooit meer Kastart!
Maar voor zij die het recept zoeken: jullie wisten het al, maar er zit zeker laurier in!

Gast

Berichtdoor Gast » 31 aug 2005, 10:56

Bah! Tomatenroomsoep uit blik of Boursin in spaghetti! Kunnen jullie dan echt niet zelf creatief zijn en met gezonde ingrediënten een lekkere spaghettisaus maken. Als ik op restaurant ga eet ik nooit spaghetti, keer op keer een teleurstelling omdat die van mij veeel lekkerder is! Met al dat blik- en potjesgedoe als maaltijd!

à hierboven

Berichtdoor à hierboven » 04 sep 2005, 16:37

dan nog nooit kastart gegeten zeker
en die hier nog eens boven, goed zo, dat is weer een klant minder want soms is er geen plaats en best dat er ook eens mensen weg blijven, dan hebben wij meer plaats hihih!

Gast

Berichtdoor Gast » 04 sep 2005, 23:22

Ben zaterdag geseest omdat iedereen er over bezig zit, maar ofwel is de kok wag met dat recept ofwel koken die gasten die dat uitbaten daar zelf, trokt op niet veel, had mijn mama mee en mijn zussen en die zeiden allen hetzelfde, heel raar dat jullie er zo gek van zijn maar smaken verschillen inderdaad, ik vInd het kunstmatig, te roze van kleur en dat is spagettie niet als je verse produkten gebruikt, de saus is dan rood van de tomaatjes.
Hetis zeker niet vers want ik heb geen verse kruiden teruggevonden, buiten die afschuwelijke laurier wat ook al niet vers was maar uit het pakje dat wij kopen vd carrefour ;)

T.

Berichtdoor T. » 07 sep 2005, 13:34

Dat de saus roze ziet, komt uiteraard omdat er room bij wordt gedaan.

Ik vind het in ieder geval de lekkerste spaghetti van Gent. Maar 't is natuurlijk niet echt een verfijnd gerecht.

kastartfan

Berichtdoor kastartfan » 08 sep 2005, 14:19

hoe zie je nu of laurier vers of gedroogd is eens hij verwerkt is ???????? trouwens, gedroogde laurier (uit het pakje dus) heeft dikwijls nog meer smaak dan verse.

de vraag en het forum gaat over het recept en fans van deze zaak; als je ertegen bent, aub zwijg dan want eens je 5 jaar je broek versleten hebt in sint lucas gent is de kastart gewoon een fenomeen (zeker als het 10 jaar geleden is want toen was er in de buurt enkel de kastart, nu zit het vol van eethuisjes) en dan hoor je niet graag die commentaar van iemand die toevallig eens langs gaat

lekkere man

Berichtdoor lekkere man » 20 sep 2005, 16:40

heey lekker ding zin om te pijpen?

Undercover

Berichtdoor Undercover » 30 sep 2005, 16:13

Ik heb nog bij Kastart gewerkt en weet dus het resept maar uit resect voor mijn 'oude baas' verklap ik het niet.

Undercover / kok

Berichtdoor Undercover / kok » 01 okt 2005, 15:32

Nee niet flauw, ik noem dit respect voor mijn oude baas die steeds goed was voor mij.

Nu heb ik een eigen restaurant maar mijn spaghetti is veel beter.
De kunst is om niet teveel rotzooi in te gooien.

Gast

Berichtdoor Gast » 03 okt 2005, 14:16

waar is uw restaurant ?

Gast

Berichtdoor Gast » 04 okt 2005, 00:06

In West-Vlaanderen

Gast

Berichtdoor Gast » 04 okt 2005, 09:41

JA HALLO, nu dat ik dat weet kom ik eten bij U

details graag

Gast

Berichtdoor Gast » 11 okt 2005, 12:30

ja gegvens graag
ben zelf van west vlaanderen dus eindelijk een goeie spaghetti in west vlaanderen, wij rijden speciaal naar gent ervoor (kastart dus ) of naar brussel (pee klak)
please gegevens

Scalleken

Berichtdoor Scalleken » 13 okt 2005, 15:22

Kastart Kastart ??? Neen : Het Recept van Pee Klak, daar moet eens verder op gezocht worden, er moet toch iemand loslippig worden.

Terug naar “Voeding”