Christine: baby blijer met afgekolfde melk?

Loes

Christine: baby blijer met afgekolfde melk?

Berichtdoor Loes » 15 jan 2008, 12:33

Ons zoontje wordt 8 weken. Ons eerste zoontje kreeg 9 maanden bv maar met de nodige troubles: krampjes, reflux, ...
OOk ons tweede zoontje is nogal onrustig. Doet enkel hazeslaapjes en schiet wakker van de krampjes. Sinds enkele dagen gaat het in de namiddag naar de avond toe van kwaad naar erger. Hij hapt naar de borst, laat los, schudt wild met zijn hoofdje. 's Nachts en 's morgens is er zeker melk genoeg en doet hij dit niet, ik zorg er ook voor dat bij het toeschieten van de melk de overvloed wat wegvloeit op doekje. Maar vanaf de vooravond is het hek van de dam. Gisterenavond wou hij zelfs niet meer happen, enkel huilen, huilen, huilen. Hij lijkt zo boos op die borst. Ik weet dat er steeds melk is maar hij heeft blijkbaar geen geduld meer om het eruit te halen...Teneinde raad heb ik hem een flesje afgekolfde melk gegeven en hij dronk zo'n 100 cc op. Hij werd ook rustig en viel in slaap. Vandaag wil ik een test doen; de nacht en ochtendvoeding heb ik life gegeven. om 10.30 kreeg hij een flesje dat hij rustig uitdronk. Hij is in slaap gevallen en slaapt nu nog..dit heb ik nog nooit geweten. Straks geef ik hem opnieuw een flesje.
Indien het werkelijk zo zou zijn dat ik hiermee een blije en rustige baby krijg, ben ik bereid met pijn in het hart af te kolven.
Toch wou ik even navragen waar ik dan moet opletten. Laat ik hem zijn flesje drinken zoveel hij wil? Ik gebruik de speen nr 2 van Avent (1 maand) om het hem niet te gemakkelijk te maken...
Dit alles in de veronderstelling dat het vandaag verder goed loopt.....
Alvast bedankt voor de reactie(s)

Terug naar “Eten”