NAN AR en NAN PRO 1 mengen?

Gast

NAN AR en NAN PRO 1 mengen?

Berichtdoor Gast » 12 jan 2008, 15:58

Mijn kindje is moeten overschakelen van NAN PRO1 naar NAN AR omdat hij regelmatig 1,5 u na zijn fles wakker werd en dan melk teruggaf.OOk tijdens zijn fles begon hij plots te huilen en kwam er soms wat naar boven.

Maar die NAN AR... ik geraak er niet aan uit om dat goed aan mijn kindje te geven. Ik gebruik flessen van AVENT. Ik heb nu 1-2-3 speentjes voor 3 maand gekocht omdat ik uit deze voor 2 maand niets meer uitkreeg. (Mijn kindje is 9 weken). Maar zelf bij die speentjes heb ik soms voor dat er neits meer uitkomt. Dan probeer ik de melk of klonter er uit te nijpen en geef het hem teruG.
Als de melk goed druppelt drinkt hij een flesje van 150 ml + 5 maatjes op 10 minuten uit en heeft hij derna nog heel veel zuigbehoefte. Hij zuigt meteen verder op zijn handjes.
Hoe doen jullie dat. Bij NAN PRO deed hij ongeveer een half uurtje over een flesje en moest hij zeker tussendoor eens boeren, soms 2 keer.

Hadden jullie bij omschakeling meteen beterschap? Want ik merk nog geen verschil?

En met de stoelgang? Vandaag (hij drinkt sinds gisteren NAN AR) zijn eerste kakabroek was gewoon groen en een niet te harden stank!)

Bedankt al voor jullie hulp./ervaringen.

hei

RE: NAN AR en NAN PRO 1 mengen?

Berichtdoor hei » 12 jan 2008, 22:35

Wij maakte de melk in een shaker van tupperware. Dan heb je minder klonters.
En wat ook helpt is eerst het water warm maken en dan pas pap toevoegen.
En de gewone 1-2-3 tutjes van avent, die gingen bij ons niet. Daar kreeg hij geen pap door. Dus nu hebben we de 1-2- 3 tutjes van chicco(rubber) en die gaan ook op de avnetflessen.
Wij mengden de pap ook met nan pro, meestal iets meer nan ar dan nan pro.

En die stoelgang, das perfect normaal, was hier ook zo.

veel sucses

Terug naar “Voeding”