borstcompressen

mama Lies

borstcompressen

Berichtdoor mama Lies » 04 jan 2008, 18:41

Wie kan mij een goed merk van borstcompressen aanraden.
Ik gebruik momenteel die van de Hema omdat die goedkoop (2.20euro) zijn en niet echt slecht maar ik doe er helemaal niet lang mee. Ik heb er per paar uur al 2 per borst nodig omdat ze zodanig lekken dat ik anders kletsnat ben. Dus 4 per 3-4uur. Das een doos voor nog geen 2 dagen. Ik heb die van avent geprobeerd maar die zijn iets waard. Lekken door naar onder en ben ook direct kletsnat. Die van de kruidvat lekken nog harder door dus daar ben ik ook niet tevreden van.
Wie helpt me aan een goed merk en waar vind je ze en hoeveel kosten ze ongeveer.
Alvast bedankt.

Gast

RE: borstcompressen

Berichtdoor Gast » 04 jan 2008, 19:17

ik ben heel tevreden over de compressen van chicco> Ik haal ze bij de apotheek, maar ze hadden ze ook bij de winkel waar de geboortelijst lag. Lekken zelden door. Je hebt ze in dozen van 30 en 60. Er staat me iets van bij dat je ze ook via dreambaby (colruyt) kan bestellen.

Gast

Berichtdoor Gast » 04 jan 2008, 19:29

Ik gebruik ook die van chicco. Ik koop ze bij dreambaby, ik denk dat ze een 10 euro kosten voor een doos van 60 stuks.
Ze hebben een plastieken laagje achteraan, zodat je t-shirt niet nat wordt, als je last hebt van lekken. En je kan ze in je bh vastkleven als je dat wil.

Groetjes.

Gast

Berichtdoor Gast » 04 jan 2008, 20:19

mij hebben ze tigex (ook in colruy verkrijgbaar) aangeraden en ik ben er zeer tevreden mee!

Gast

Berichtdoor Gast » 04 jan 2008, 22:02

Ik gebruik ook die van de Hema, dus heb weinig advies over merken. Wat ik wel merk is dat ik in het begin ook heel wat mer borstcompressen nodig had dan nu (dochter is nu 5,5 maand). Intussen gooi ik ze 's avonds vaak zo goed als droog weg. Misschien betert het bij jou ook wel als je productie wat beter afgestemd is op je kindje? (Ik weet natuurlijk niet hoe oud je baby nu is, dus misschien zit ik er helemaal naast met mijn ervaring).
Ik kan je wel zeggen welk merk je niet moet nemen: huismerk van de Delhaize is ook niet dik, maar snijdt wel wat aan de randjes. Zeker niet doen dus!

Groetjes,
Lyn

miki

Berichtdoor miki » 12 jan 2008, 15:23

chicco zijn absoluut de beste: dun,absorberen heel goed en toch een droog gevoel! bovendien hygienisch verpakt en dus handig om in je handtas te steken...

Gast

Berichtdoor Gast » 12 jan 2008, 20:39

Ik was ook heel tevreden van Tigex (verkopen ze bj GB en Carrefour ook)

Terug naar “Voeding”