BV lukt niet meer na 6.5 maand :-(

Gast

RE: BV lukt niet meer na 6.5 maand :-(

Berichtdoor Gast » 09 jan 2008, 10:43

ik denk ook dat dat het probleem is, dat mijn borsten zeer onderhevig zijn aan schommelingen. Ik heb ook heel snel stuwing als ik es een voeding later geef (zoontje slaapt BV es wat langer)of oversla. Plus als ik een laatdienst doe met de dag daarna en vroege, dan voed ik natuurlijk minder dan omgekeerd.
Ik ben wel afgestapt van het op verzoek voeden, ik leg mijn zoontje aan als 't mijn past, zo is zijn hongergevoel minder en drinkt hij minder in één keer.
Ik denk dat de oorzaak in't het opstarten van de BV zit. Mijn zoontje wou in 't begin maar om de drie uur drinken, en telkens maar ene kant, tussendoor aanleggen lukte niet, het duurde zolang eer ik hem wakker kreeg dat de drie uur weer voorbij waren ;-). Hij at dus tussen de 6 en 8 keer ipv de vereiste 10 à 12. hij groeide en ontwikkelde goed, dus daarvoor was het niet echt nodig om te pushen.
Pas na anderhalve maand begon hij meer per dag te eten, dan was't minimaal 8 keer, en dit tot zijn 5 maand, toen zette hij zich op 6 voedingen. Als ik hem zou laten doen dan eet hij nu 2 vaste en 3 melkvoedingen. maar indien mogelijk probeer ik 6 voedingen te halen waarvan zoveel mogelijk melkvoedingen.
ik denk, zolang ik melk heb, is er hoop!
en tot nu toe lukt het
groetjes

Nette

RE: BV lukt niet meer na 6.5 maand :-(

Berichtdoor Nette » 12 jan 2008, 19:09

even uppen voor iemand met hetzelfde probleem op het babyforum....

Terug naar “Voeding”