Koemelkallergie provocatie thuis

Céline Beuselinck

Koemelkallergie provocatie thuis

Berichtdoor Céline Beuselinck » 04 nov 2018, 09:34

Dag iedereen

Ik heb momenteel een dochtertje van 7 weken oud. De eerste weken weende zij heel veel, op den duur bijna dag en nacht en toen zijn we naar een kinderarts geweest. Na enkele onderzoeken kwam naar boven dat zij verborgen reflux heeft. Verder sloot de KA koemelkallergie niet uit. Ik heb nu 3 weken een koemelkvrij dieet gevolgd (ik geef bv) en de klachten waren een stuk minder. Natuurlijk werd er net ook medicatie opgestart voor reflux. Dus de sterke vermindering in onrustig en huilerig gedrag kan ook daarmee te maken hebben. Nu heeft de KA mij gevraagd om opnieuw langzaam koemelkproducten te eten. Ik ben hiermee nu enkele dagen bezig en ik vind het moeilijk om te zien of zij hier op reageert. Ze weent weer iets meer vlak na het eten en is ook deze morgen luid wenend wakker geworden. Verder drinkt ze nu iets meer onrustig en maakt zij weer meer een snurkend (heel soms piepend) lawaai na het eten.

Is er iemand die ervaring heeft met de provocatietest voor koemelkallergie thuis? Waren de klachten bij jullie dan veel duidelijker?

Groetjes

Terug naar “Voeding”