Bijna 11 maand, eet minder, ontwikkeling gaat traag

Valerie_Mertens

Bijna 11 maand, eet minder, ontwikkeling gaat traag

Berichtdoor Valerie_Mertens » 24 mei 2020, 21:34

Hallo,

Ik ben mama van een dochtertje van bijna 11 maand.
Sinds 2 maand gaan de voedingen achteruit, 2 weken geleden is het eindelijk terug een beetje beter, maar ik blijf me zorgen maken.
Zowel bij haar flesjes als bij haar vaste voeding gaat het begin vrij vlot, tot de helft. Ofwel duwt ze haar flesje weg ofwel knikt ze de hele tijd nee en gaat haar mond niet meer open. Pushen heb ik opgegeven..
Ik heb in het begin gedacht dat het met haar tandjes ging te maken hebben, maar die zijn nog altijd niet doorgekomen. Wel zijn er vooraan 2 kleine witte streepjes zichtbaar, maar nog niet volledig door haar tandvlees. Ze heeft een tijdje last gehad van af en toe pijnscheuten, ze zevert niet zo heel veel, en steekt heel af en toe iets in haar mond om op te bijten, op haar tut bijt ze wel regelmatig.
Voor de rest is ze vaak happy en slaapt ze nog veel. Zowel na haar ochtendflesje als na haar patatjes en fruit.

Qua ontwikkeling kan ze nog niet zo lang vlot van haar rug naar haar buik en omgekeerd, zelfstandig recht zitten zonder steun kan ze nog niet, staan op haar beentjes doet ze met ondersteuning en als ze er zin voor heeft.

Heeft iemand goede raad en een portie geruststelling.. 😕

Terug naar “Eten”