Huilbaby

Sofie_Deux

Huilbaby

Berichtdoor Sofie_Deux » 14 aug 2020, 16:54

Hoi

Een tijdje geleden is mijn kindje geboren na een zware bevalling. Helaas leef ik sindsdien niet op een roze wolk. Eerst hebben we een redelijk lange tijd moeten verblijven in het ziekenhuis. Nadat we thuis kwamen begon het... we kregen een huilbaby. Ondertussen hebben mijn man en ik al alles geprobeerd. Massage, oefeningen, draagdoek, etc. Ik ben zo moe en voel mezelf helemaal niet meer goed in mijn vel aangezien ik haar maar niet kan laten stoppen met huilen. Hoe houd ik dit vol? Hebben jullie misschien tops?

Sabine_Heesters

Re: Huilbaby

Berichtdoor Sabine_Heesters » 20 mei 2021, 10:18

Hey Sofie,

Eerst en vooral wil ik je zeggen dat ik met je meeleef. Zelf hebben wij ook een tijdje een echte huilbaby gehad. Dankzij de tips van Libelle Mama en een huisdokter hebben we hier heel veel hulp aan gehad. Op de website zie je verschillende handige artikels staan waaruit je veel informatie kan halen. Ik zag een interessant artikel met meer informatie over huilbaby's en verhalen van ouders over huilbaby's. Hopelijk heb je hier wat aan! Indien dit niet zou werken zou ik toch ergens hulp vragen. Jammer genoeg schamen hier zich heel wat mensen voor ma das absoluut niet nodig. Je bent namelijk niet alleen hoor.

Groetjes, Sabine

Terug naar “Opvoeding”