spruw of toch gewoon tandjes?

Vanessa

spruw of toch gewoon tandjes?

Berichtdoor Vanessa » 15 jan 2008, 09:48

Kan een wit puntje op het verhemelte ook iets anders zijn? Het is maar 1 puntje. Gisterenavond had hij er een paar (blaasjes) op het puntje van zijn tong, maar die zijn al weer zo goed als weg.
Hij is algemeen lastig en heeft al tot 39.4 koorts gemaakt de laatste dagen.
Ben er gisteren mee naar de dokter geweest, maar buiten een snotneus en tandjes die klaarstaan was er niets te vinden.
Hij drinkt soms wel en soms niet goed (bv), flesvoeding iets beter maar die gaf hij 2 dagen geleden makkelijk over.
Groentepap is er ook al een paar keer tijdens het eten weer uitgekomen.

Is koorts soms een symptoom van spruw? En overgeven? En veeeeeel kwijlen?
Zijn tutje weigert hij soms, terwijl hij daar normaal compleet aan verslaafd is.

Gast

RE: spruw of toch gewoon tandjes?

Berichtdoor Gast » 15 jan 2008, 10:20

als het een tandje is dan zie je aan de voorkant van het tandvlees een vorm van een tand in het vlees zelf

zo niet raad ik je aan om naar de dokter te gaan dan kan het spruw of zelfs aft zijn wat heel moeilijk is voor die kleintjes

Gast

Berichtdoor Gast » 15 jan 2008, 11:49

ik zou naar de arts gaan, want bij het krijgen van tandjes is een beetje verhoging van temperatuur normaal (38.1 of zo) maar 39 is toch echt wel hoog.

Vanessa

Berichtdoor Vanessa » 15 jan 2008, 12:31

Ik ben zoals gezegd gisteren bij de dokter geweest. De 39.4 dateert van het weekend, dus van voor ik bij de dokter geweest ben.
Volgens hem kon de combinatie tandjes/snotneusje wel die temp veroorzaken.

Wat ik eigenlijk wil weten is oa of puntjes van spruw uur na uur kunnen verspringen? En of koorts een symptoom is, want daarover vind ik nergens iets terug.

Terug naar “Je baby maand na maand”