nieuwe KA in Izegem

i

nieuwe KA in Izegem

Berichtdoor i » 15 jan 2008, 07:41

hoi !
ik hoorde dat er een nieuwe kinderarts begonnen is in het ziekenhuis in Izegem. Heeft iemand al ervaring met hem/haar ?
bedankt voor jullie reacties !

Gast

RE: nieuwe KA in Izegem

Berichtdoor Gast » 15 jan 2008, 11:05

HEt gaat om dokter Inderadjaja, ik ben er nog niet bij geweest, maar ze heeft een hele goede naam. Zelf zit ik bij Beirinckx, en daar ben ik zo tevreden over dat ik niet meteen zal wisselen. Maar wanneer hij er eens een keertje niet is, zal ik zeker eens proberen hoor!

Gast

Berichtdoor Gast » 15 jan 2008, 11:09

Het gaat om dokter Inderadjaja, ik ben er nog niet bij geweest, maar ze heeft in elk geval een goede reputatie. Zelf zit ik momenteel heel tevreden bij dokter Beirinckx, maar als hij er een keertje niet is, zal ik niet aarzelen om bij haar te gaan. (alles beter trouwens dan die Vandenbroucke)

Gast

Berichtdoor Gast » 15 jan 2008, 11:11

OK, mijn eerste reactie is blijkbaar toch doorgekomen... Sorry voor de ingenomen webspace!

Gast

Berichtdoor Gast » 15 jan 2008, 11:41

Ik ben zelf bij dokter beirinckx maar heb al 2 x vandenbroucke gehad omdat hij dienst had en ook content van hoor!

Ik heb gehoord dat de mevrouw een heel goeie is, en in de plaats komt van Dokter Beirinckx die normaal is want die is wel al oud hoor, heeft mij nog als baby enkele malen gezien ;)

Terug naar “Je baby maand na maand”