precies wel héél kleine voetjes?

't is niet erg maar vraag me af...

precies wel héél kleine voetjes?

Berichtdoor 't is niet erg maar vraag me af... » 14 jan 2008, 19:57

Mijn dochter is 7 maanden en toen ik Bobuxjes aanschafte merkte ik dat die van 3-6 maanden nog véél te groot waren... Haar voetjes meten nu 8 cm, terwijl ze zelf 65 cm is en 7,5 kg.

Hoe zit dat bij jullie kindjes van ongeveer dezelfde leeftijd of vallen die Bobuxjes erg groot uit?

Gast

RE: precies wel héél kleine voetjes?

Berichtdoor Gast » 14 jan 2008, 20:00

.

Gast

Berichtdoor Gast » 14 jan 2008, 20:01

mijn zoon

A

Berichtdoor A » 14 jan 2008, 20:20

hier 8maand en maat large zijn voetjes zijn 12cm.

Gast

Berichtdoor Gast » 14 jan 2008, 20:30

mijn dochtertje had ook zo'n kleine voetjes.
nu nog steeds eigenlijk, wel grappig, maar o zo vervelend om haar allereerste schoentjes te kopen. maatje 18 was veeeeeel te groot, maar ze kon al helemaal alleen stapen aan 13 maand, maar had amper maatje 17.

dus een goede raad: maatje 18 van schoentje van het merk MOD8 tailleert blijkbaar redelijk klein, dat was het enige schoentje dat aan haar voetje bleef hangen.

ze is nu bijna 3 jaar, en heeft nog maar maatje 23. niet groot dus.
kleine zus van 18 maand heeft al maatje 21. straks haalt ze haar grote zus in.

ik vind die bobuxjes ook groot hoor.
groetjes.

Gast

Berichtdoor Gast » 14 jan 2008, 21:02

Mijn zoontje is bijna 1 jaar en 1 maand en heeft sinds z'n 1 jaar maatje 21 ...

Hij heeft reuze-voetjes ! :D

Meterke!

Berichtdoor Meterke! » 14 jan 2008, 21:06

Mijn dochtertje is van 17 maart 2007, binnen 3 dagen wordt ze dus 10 maanden. Sinds vrijdag stapt ze volledig zelfstandig...tis een rappe. Ze is 70 cm en weegt 8 kg. Ze heeft maatje 17. Haar bobuxjes die ze op 5 maanden kreeg, zijn nog steeds koeien te groot. Weet niet juist welke maat het is, maar ze heeft nog zo'n 3cm speling. Aangezien ze zelfstandig loopt heeft ze wel al schoentjes. Ze heeft bottinekes maat 18 van het merk Cypres (gekocht in de Vollenbergh). Het zijn enorm smalle schoentjes, want alle andere modelletjes vallen zo van haar voetje...

Gast

Berichtdoor Gast » 14 jan 2008, 21:28

dochter is nu 2,5 jaar en heeft amper maat 20 (en dat zit nog ruim hoor). Heb hier ook bobuxjes staan maar zijn nog te groot. Zijn vrij grote maten hoor.

Gast

Berichtdoor Gast » 14 jan 2008, 21:32

Mijn jongste spruit wordt 2 op 17 februari en past nog perfect in haar bobuxjes maat M (6-12 maand) :hihi

Gast

Berichtdoor Gast » 15 jan 2008, 07:24

toen ik dit las ben ik de voetjes van mijn baby eens gaan meten want had er eigenlijk totaal geen idee van of hij grote voeten heeft of niet (draagt momenteel nog maar enkel sokjes). Zijn voetjes meten 11 cm en hij is nu vijf maand oud.
Dit is blijkbaar dus eerder groot?

Gast

Berichtdoor Gast » 15 jan 2008, 09:20

Mijn dochter is 6 maanden en weegt 5.950kg en is 62cm groot. Ik heb zonet haar voetje gemeten en het is ook 8cm groot (of klein). Ik heb 'zootjes' liggen, maat 'medium' en die zijn voor voetjes van ongeveer 11cm, de 'smalls' zijn voor voetjes van ongeveer 9cm. Ik denk dat die van mij dus ook nog even in de kast zullen moeten.

Gast

Berichtdoor Gast » 15 jan 2008, 09:21

Oh ja, mijn andere dochter wordt er in mei 4 en ze heeft ook nog maar maatje 23. Ik denk dat ze het van de mama hebben geerfd want ik heb ook maar maatje 36.

Gast

Berichtdoor Gast » 15 jan 2008, 12:17

Hier dochtertje van 18 mdn en we hebben net een maatje groter gekocht van bobux, maat M
De small werd wat te nipt...
Vind ze dus ook groot uitvallen!

Terug naar “Je baby maand na maand”