vanaf wanneer last van1e tandjes?

Janne

vanaf wanneer last van1e tandjes?

Berichtdoor Janne » 10 jan 2008, 12:40

Hallo,

M'n dochtertje is nu 2 maanden en 3 weken. Ze weent zo goed als niet maar heeft sinds enkele dagen toch ergens last van. Ze begint plots heel erg te huilen en zuigt heel erg op haar handje en dit dan gedurende zo'n 20 min. Zou het kunnen dat ze reeds last krijgt van het duwen van haar eerste tandje?

e

RE: vanaf wanneer last van1e tandjes?

Berichtdoor e » 10 jan 2008, 12:51

da zou wel vroeg zijn. Mijn zoontje is 6 maanden en krijgt nu zijn tandjes door.
Blijkbaar heeft hij er niets last van. Hij slaapt nu zelfs beter s'nachts. Wat heel tof is natuurlijk. Als je zeker wil zijn kan je het beste eens langs de dokter gaan.

Anika

Berichtdoor Anika » 10 jan 2008, 13:49

nog geen 3 maand zou wel héél vroeg zijn denk ik - onze meid was net 4,5 maand toen haar eerste tandje erdoor kwam en dát was al vroeg. (nu ik erover nadenk is dat dag op dag 2 jaar geleden, dat eerste tandje)

Gast

Berichtdoor Gast » 12 jan 2008, 17:53

Het kan toch best, hoor. Mijn zoontje is nu 14 weken en ge ziet dat zijn eerste tandje erdoor komt en horen doen wij het ook;-)

Gast

Berichtdoor Gast » 14 jan 2008, 13:33

Mijn dochter heeft haar eerste tandjes gekregen toen ze juist 4 maand oud was. Mijn zoon zijn eerste tandjes kwamen er toen hij 5 maand was. Normaal gezien zouden de eerste tandjes rond de leeftijd van 6 maanden komen maar elk kind is dus verschillend. Blijkbaar worden er soms babytjes geboren die al een eerste tandje hebben.

Mieke

Berichtdoor Mieke » 15 jan 2008, 12:10

Hallo

Mijn dochter had op de dag dat ze 4 maand werd 2 tandjes onderaan gekregen. Op 7 maand kreeg ze er 4 in één keer bovenaan en op 9 maanden kreeg ze er ook nog 2 onderaan bij.

Dit hangt gewoon af van kind tot kind maar de kinderarts zei wel dat het bij ons dochtertje vroeg was en dan 2 in één keer, maar ja, als ze komen komen ze hé.

Groetjes

Terug naar “Je baby maand na maand”