Groeimelk baby 10 maand

mams

Groeimelk baby 10 maand

Berichtdoor mams » 07 dec 2007, 11:42

Is er iemand die groeimelk (zo kant en klaar van bijvoorbeeld Blédina) geeft aan zijn kindje van 10 maand. Die van mij drinkt nu nog nan ar 2 maar vroeg me af of je al mag overschakelen.

mama van gilles en stan

RE: Groeimelk baby 10 maand

Berichtdoor mama van gilles en stan » 07 dec 2007, 11:52

hallo
ja hoor je mag al overschakelen
ik heb het gevraagd voor mijn zoontje (6maand) aan de huisarts en die zei dat hij zelfs al volle melk mocht drinken ik heb eerst eens groeimelk gaan halen maar vond die nogal duur en heb nu geprobeert met volle melk en hij heeft er geen last van hoor
ik heb dit wel niet vertelt bij kind & gezin anders ging dit waarschijnlijk niet mogen van hen
ik zou zeggen probeer het maar met je kindje
suces he groetjes

sab.

Berichtdoor sab. » 07 dec 2007, 13:20

ik had dit ook eens gevraagd aan de kinderarts, groeimelk veel te zoet en volle melkprodukten vanaf 1jaar. Mijn dochter is nu bijna 14 maand en krijgt volle melk en nan pro 2 maar zeker geen groeimelk, ik heb dit ook eens geproefd en amai wat was dat zoiets slecht!!

Gast

Berichtdoor Gast » 07 dec 2007, 13:36

Wij zijn op zo'n 11 maand overgeschakeld naar groeimelk (bambix). De KA vond het best om tot 1,5 jaar groeimelk te geven omdat daar toch nog meer in zit dan in gewone volle melk. Maar ja, iedereen heeft daar een eigen mening over (ik vind die groeimelk dan best wel lekker van smaak, en mijn dochter ook).

Lieselot Quintyn

Iemand raad ?

Berichtdoor Lieselot Quintyn » 28 jan 2019, 18:16

Hallo
Mijn dochtertje is nu 7 maand en we geven poedermelk HIPP maar ze drinkt maar 2 flesjes per dag ddcrdt vaste voeding .. Zou ik mogen overgaan naar groeimelk in brik want das maar vanaf 1j ?

Terug naar “Je baby maand na maand”