september 2007 baby's...

chris

RE: september 2007 baby's...

Berichtdoor chris » 12 jan 2008, 08:52

Dag iedereen,
Zoveel moeders dat je ze moeilijk allemaal apart kan noteren...
Jules (26/09) weegt 7.140 kg en 65cm... Heb nu nutrilon pepti 1 om te proberen met flesje...
Als dit niet lukt dan leg ik me er bij neer dat het steeds bv zal zijn...Ik zit er niet echt mee in hoor...khad graag gehad dat hij wat aan een fles kon drinken tegen de zomer hé dan moet hij toch extra drinken hebben niet...Op 1 februari krijgt hij zijn 3e spuitje... vanaf dan hoop ik ook groente- of fruitpap te mogen geven.
Jules zit nog niet recht en grijpt nog naar niks...hij begint wel zijn truitje vast te nemen...
Soms begint hij zomaar ineen héél hard te wenen... Ik weet echt niet hoe dat komt...En dan kan hij krijsen om U tegen te zeggen. Hartverscheurend dat je niet weet hoe het komt. Zelfs bv helpt dan niet...
Jullie hebben allemaal wel mooie baby's hoor en ik zeg dat niet zomaar.
Alé tot één van de hé

Attachment : DSC01824.JPG

Gast

Berichtdoor Gast » 13 jan 2008, 12:13

Voor mij was het ook weer een tijdje geleden dat ik ben komen kijken. Ons Woutje (18/09) weegt ondertussen ongeveer 6.9 kg en meet 63 cm.
Ik ben sinds 2 Januari terug aan het werk en alles loopt heel vlot. Wout is heel gelukkig bij de onthaalmoeder, zo doet het voor de mama ook minder pijn om hem af te zetten en te gaan werken. Tot nu krijgt hij ook nog enkel borstvoeding. Ik ben benieuwd hoe lang dat ik werken en BV nog ga kunnen combineren of wanneer mijn productie zal dalen, maar tot nu gaat het heel vlot.
Wout zit al mooi recht (mits een beetje ondersteuning) en alles wat je voor hem houdt probeert hij naar te grijpen en naar zijn mond te brengen.

Attachment : Wout.jpg

Gast

Berichtdoor Gast » 15 jan 2008, 09:17

uppje

Terug naar “Je baby maand na maand”