Het "eind mei 2007"-clubje

sas

RE: Het "eind mei 2007"-clubje

Berichtdoor sas » 13 jan 2008, 21:48

@fien: goeie tip die antislipmat voor in zijn badje. En tevens een goeie tip om hem op voorhand in te zepen. Alleen kan ik dat niet in de badkamer want er is daar geen echt vlak om zijn luierkussen op te leggen. Of ik moet zijn kussen al op de grond leggen... ik geef hem wasjes tussendoor met de emmer... en twee (a 3) keer per week groot bad. Die emmer kan makkelijk op zijn kamer naast zijn kussen staan maar dat badje is daar wat te groot voor.
@kato: ocharme je prutske toch. Vreemd dat de koorts niet wilt dalen of verdwijnen met Junifen hé. Ik zou ook nogal rondlopen als een stresskieken denk ik. Morgen zijn we de derde dag zeker? Hopelijk is het dinsdag dan effectief een stuk beter want een dag duurt heel lang als je kindje ziek is hé. En idd voor Fieke en Mathieu moet het ook heel moeilijk zijn. Hout vasthouden dat we er hier zolang mogelijk van gespaard blijven (maar onvermijdelijk natuurlijk). Hoe zou het nu met Mathieu zijn? :?
annemie zal wrsch wel goed uitgewaaid zijn ginder aan zee. Hopelijk heeft ze Iementje goed vastgehouden :D hier in gent waait er in ieder geval een stevige fluitende wind. Nu ik eraan denk; waarom doe jij Iemen een slabbetje aan als je met hem gaat wandelen annemie? zag ik op de vorige foto.
hopelijk heb je je wat kunnen ontspannen en vond Iemen het leuk ;)
@tessa: ziek maar goed uit! zwart voor je ogen? amai, niet meer achter de pc kruipen en veel slapen! en mooi luisteren hé? dat ik je morgen hier niet zie :p nee serieus, morgen ben je dan alleen en zou je echt wel veel moeten slapen. Zo'n virus kan echt uitputten en s avonds zijn je engeltjes daar weer. Hopelijk is het tegen morgenavond weer een stukje beter. Dat zei mijn mama altijd als ze als kind ziek waren en ons beroerd voelde; als je morgen opstaat is het weer een stukje beter. En dan maar uitkijken naar de volgende dag natuurlijk.

ik kruip er ook in, arne slaapt van 21.30u en slaapt precies door.
dada

Annemie

Berichtdoor Annemie » 13 jan 2008, 22:06

Elleu :hihi
Ben hier alweer ff bezig met bijlezen, veel gepost - flink zo ! :)
Het weekendje zee bij Oma & Opa was heerlijk ! We hebben ons echt goed kunnen ontspannen, Iemen was superbraaf en Oma & Opa hebben weer ontzettend genoten van hun kleinzoon en vice versa. Ik heb samen met m'n moeder een lange strandwandeling gemaakt, waarna we langs de winkelstraat teruggekeerd zijn... Véél winkels in en uit geweest, maar ik ben braaf geweest. Ik was nog aan het uitkijken voor een muts voor Iemen en had in een boetiekje een soort petjes zien hangen, maar duuuuur (allé voor mijn normen toch, maar ik koop dan ook nooit in zo'n boetiekjes) ! Tegen de ¿30 in de volle prijs, dus nog altijd ¿15 met 50% eraf. Dat vond ik dus nog altijd teveel voor ons kindermutsje. Dan maar verder gewandeld en dan bij zo'n Pakistani-winkeltje waarvan je er aan zee veel hebt een ontzettend leuke muts (véél mooier en origineler dan dat boetiek-geval ;))gevonden voor ¿6 !
Ik heb Liefjes voorbeeld gevolgd en heb er een paar foto's van genomen.
Zo ziet de voorkant eruit :

Attachment : vooraanzicht.jpg

Annemie

Berichtdoor Annemie » 13 jan 2008, 22:08

En dit is van opzij :
Ik vond die dus echt goddelijk ! ;)

Attachment : zijaanzicht.jpg

Fieke

Berichtdoor Fieke » 13 jan 2008, 22:21

Hallo iedereen,

We zijn thuis sinds vrijdagnamiddag. Voorlopig alles ok ;) Het zal dus heel waarschijnlijk een stomme stomme reactie op de antibiotica geweest zijn tegen de ooronsteking. Voorlopig mogen we nog geen fruitpap geven - ik probeer het vanaf dinsdag. Morgen bloemkool met patatjes ipv worteltjes dit weekend. Woensdag moeten we terug op controle bij de ka, dus ik hoop dat de weegschaal terug goed richting 7 kg zal schieten ;)
Momenteel moeten we nog twee keer per dag aersollen en vanaf morgen mag ik de motilium weglaten, ik kan allicht op de markt gaan staan met die apothekerij hier in huis.
We houden Mathieu alleszins deze week thuis en waarschijnlijk ook volgende week, dan kan hij wat bekomen vooraleer we hem terug met creche-microben bestoken. De creche zal wel niet blij zijn, maar foert zun.

Slaapwel

Annemie

Berichtdoor Annemie » 13 jan 2008, 23:02

En nu nog ff snel een paar antwoordjes, want het is eigenlijk tijd om te gaan slapen.
@Alle zieke mama's en kindjes : megasuperdeluxe-knuffel van Iemen en van mij en dat jullie allemaal heel gauw beter mogen zijn !!!!
@Sas : Ik kon me het visueel heel goed voorstellen en het zag er idd heel grappig uit jij en Arne 'om het hoekje' ;) Het is echt zalig hé die interacties met onze kapoenen. Iemen kan ook zo triomfantelijk kijken als hij bij me zit te spelen en ik ben even met iets anders bezig en dan geeft hij heel even een piepje om te zien of ik ga reageren. Zijn blik van 'yes, het werkt !' is dan echt goud waard :D
Ik ga ook zeer zelden naar Carrefour en als ik dan es een keertje ga, ben ik ook iedere keer overweldigd door het grote aanbod. Ze hebben wel leuke kinderspulletjes. Mijn ventje is eigenlijk een heel verantwoorde shopper. Hij doet tegenwoordig ook meestal alleen onze weekinkopen en hij doet dat heel erg goed moet ik zeggen. Hij maakt een lijstje en houdt zich daar ook aan en winkelt toch wel behoorlijk prijsbewust (soms zelfs meer dan ikke ;))
En hoe is het al gelukt met de 3-minuten-time-out ? Ik blijf het moeilijk vinden hoor, zeker als ik er na die 3 minuten toch naar toe moet omdat hij blijft huilen, voel ik me alweer schuldig dat ik hem heb laten wachten...
Wat dat slabbetje betreft, dat laten wij vaak nog even aan als Iemen pas gegeten heeft, omdat er dan soms nog wat terugkomt en dan liever op de slab dan op de kleertjes natuurlijk.
@Kato : Kan je mij dat nog es uitleggen hoe je 'verder' rekent op die curves in het K&G boekje om uit te rekenen welke maat Iemen volgende winter zal hebben ? Hij draagt nu 80 en ik dacht te kijken voor 92-98, maar mijn moeder dacht dan weer dat 98 veel te groot zou zijn...
Ik heb tot nu toe Iemens billetjes ingesmeerd met zinkzalf van Zwitsal, maar Inotyol zal nog beter zijn waarschijnlijk. Zal de tube klaarleggen tegen morgenvroeg. Tijdens het weekend hebben we ook es roodsel aangedaan, omdat dat z'n billetjes en die pijnlijke plekjes nogal week waren van de zalf.
Ik kan je man eigenlijk alleen maar gelijk geven... Toch wat die ruitjes betreft ;)
Ik vind ruitjes ook absoluut walgelijk ! Dat en groen... Ik weet niet wat ik er tegenheb, maar ik krijg de kriebels van groen, vooral ziekenhuisgroen en van dat donkergroen, ik vind het prachtig in de natuur, maar voor de rest...
@Fien : 1080 pampers dan nog ! En zeker dat je die allemaal gaat kunnen gebruiken en tegen halfweg geen grotere maat of zo nodig zult hebben ? Of heb je verschillende maten gekocht ? Of is dat een stomme vraag ? ;)
Ik vind het ook soms moeilijk om jongenskleertjes te vinden. Tot nu toe nog geen enkele winkel gevonden waar ze niet meer meisjeskleertjes hebben dan jongenskleertjes. Ik zeg vaak dat we toch nog een dochter gaan moeten hebben ook als ik al die leuke meisjesspulletjes zie, maar ik vind het ook heel leuk om te shoppen voor stoere jongensdingen.
@Tessa : Nog es bedankt voor het mooie compliment van Iemens blauwe kijkers ! Leuk dat je ons charme-offensief zo aanlokkelijk vindt, maar aan 1 neuter hebben we voorlopig genoeg, dank je :p
@Fieke : Hoe is het met Mathieu en met jullie ? Voor jullie toch nog een extra knuffel, die kunnen jullie wel gebruiken !

li

Berichtdoor li » 14 jan 2008, 06:22

Eindelijk, een jaar nadat ik mijn weekendeskbon heb gekregen heb ik eindelijk een WE geboekt. (althans dat hoop ik, kreeg een foutmelding, maar t bedrag was wel gecrediteerd) WE gaan een nachtje slapen in Valkenburg, s morgens nr de indoor ski, dan inchecken in het thermaehotel en 1,5 dag kuren en massages en eten en slapen...hmmm, kan niet wachten, nog 2 weken.

En daarna komt mijn zusje thuis, eindelijk na 2 maand.

@Kato: ben ook geen skiër hoor, heb het nog maar 2x gedaan. Vond het heel leuk. T Gaat wel gek zijn, zo met 50 klanten. Merendeel mannen trouwens, hopelijk zijn er toch een paar rustige en nuchtere skiërs te vinden. We vertrekken eind februari.
Gisteren nog snel skikleren gaan halen in een mega outlet winkel in de buurt.
En de JBC, daar ga ik altijd veel halen voor ons Maya, babykleertjes vind ik minder mijn gading. Maar ze hebben voor de kleinste maatjes veel unisex kleding. Deze solden was er in de Zara nog heel veel voor kleine grote meisjes. Dat was lang geleden dat ik daar nog eens deftige solden heb gevonden.

@Sas: Mali gaat hier in het gewone bad, vroeger gewoon al liggend op de bodem met een klein laagje water in. Ze spettert zo dat ze altijd onder water ligt en zeker geen koud heeft. Nu dat ze goed zit leg ik zo¿n antislipmat in bad (gehaald bij Ikea) Ze valt wel af en toe om, maar mijn wilde baby vind dat helemaal niet erg.
Ik steek ze trouwens maar 2x per week in bad, de rest zijn kattewasjes. Ik voelde me wat slecht dat ik mijn kinderen zo weinig in bad stak, totdat mijn pediater me vertelde dat het zelfs heel goed was. Elke dag een bad zou allergieën in de hand werken en kindjes zouden meer ziek zijn. Les excuses sont fait pour s¿en servir...
Het afdrogen en pamper aandoen gebeurt in de badkamer tussen de 2 lavabo¿s (mini mini opgepast voor het hoofd) of gewoon op een handdoek op de grond.

@Tessa: rusten rusten rusten! Wat verstandig, je rustdag vandaag. Hopelijk kan je heel goed bijslapen.

@Fieke, fijn dat je thuis bent. Ik duim mee dat je nu echt verlost ben van dat geziek. Krijg je het geregeld, zo opvang voor 2 weken? Ik zou niet weten hoe ik moet beginnen...

Liefje

Berichtdoor Liefje » 14 jan 2008, 13:17

Hier heeft Koby weer een onrustig nachtje gekend :( Hij is op een gegeven moment beginnen wenen en heb hem dan bij ons genomen, want hij was niet echt troostbaar als anders. Hij heeft echter de hele nacht liggen woelen en wenen. Misschien tandjes???

@Annemie: Ik heb voor Koby maatje 92 genomen voor de winter hoor. 80 gaat hij nu in het voorjaar/zomer dragen, zomer/najaar is 86 en winter is dan 92. Allé zo hebben ze mij het hier toch wijsgemaakt ;)

@Fieke: Net als alle anderen duim ik nu ook volop mee dat jullie gespaard mogen blijven van andere ziekten en tegenvallen!

@Annemie: Idd een hele leuke muts!! Ik had dit weekend een pet gekocht voor Koby met de tekst 'rock star' op, maar echt passen doet ze niet goed :( Mijn ma zei me daarop dat miskopen van alle tijden zijn ;)
Hier ben ik het trouwens die de grootste inkopen doet. 1 à 2 maal om de 2 maanden ga ik met mijn grootmoeder naar de Colruyt en dan kopen we direct alles (vlees, groenten, kuisproducten, wijn, ...). Dat is dan wel meestal een hele grote rekening (rond de 250 euro), maar ja daar zit dan wel het grootste deel van onze levensmiddelen in en die rekening is natuurlijk voor ons (Geert, Koby en ik) en dan mijn grootmoeder.

Gast

Berichtdoor Gast » 14 jan 2008, 13:25

wat een supertoffe muts annemie! :)

ik ben nog niet tot in de solden geraakt in de stad. Misschien ergens deze week, dan is er mss al de tweede afprijzing?

Tessa

Berichtdoor Tessa » 14 jan 2008, 14:33

Ik lig sinds gisteren in mijn bed en het is iets beter, maar de lettertjes dansen nog af en toe voor mijn ogen.
Vorige nacht heb ik in de zetel geslapen, en Inya is geen enkele keer wakker geworden! Lief voor haar papa! (als ik haar vergelijk met haar broertje: die sliep door op 8 weken, en de enige keer dat hij nog 's nachts wakker werd was toen wij in ons nieuw huis gingen wonen en hij ineens in zijn eigen kamertje ging slapen - dat duurde 3 nachten, en sindsdien slaapt dat kind gewoon door. Af en toe een nachtmerrie, maar niet te vergelijken met Inya die het nu al ruimschoots overschreden heeft!!!).
@Sas: ik doe heel graag boodschappen, maar de rest mag iemand anders doen, zeker dat uitpakken thuis vind ik maar niks. Nu begint het te beteren, want ons zoontje vindt het heel leuk om daarbij te helpen, hij draagt stuk per stuk mee naar binnen en dan zet hij alles in de frigo of op het aanrecht. En zo fier dat hij is!
Ik leg het kussen van Inya op de grond in de badkamer als ze gewassen wordt. Ik zeep haar wel in onder de douche, maar ze blijft ervoor en erna op het kussen liggen totdat ik ook klaar ben.
@Li: bij ons is het ook tweetalig, ik spreek mijn moedertaal (servo-kroatisch) en mijn man Nederlands, en ook al de rest hier is in het nl, ze zullen ook naar een nl-talige school gaan, maar ik blijf mijn moedertaal spreken omdat ik geen mama kan zijn in een andere taal: ik ben zelf ook niet in het nl opgegroeid, en mijn familie spreekt geen woord Nederlands. Ik vind het belangrijk dat ze hun opa en oma, neefjes en nichtjes, kunnen begrijpen. Daardoor gaat de taal hier heel langzaam, maar mijn zoontje weet tegen wie hij wat moet zeggen en hij maakt geen fouten. Vanaf het moment dat hij naar school gaat, zal zijn nl waarschijnlijk fel verbeteren.
Veel plezier met het skieën! Mijn man zaagt al lang om eens een keer te gaan skieën, maar ik ben er bang van en ik vind het maar niks, kou, zweten, dikke kleren, nattigheid, vallen.... Ik zou eigenlijk alleen maar voor de warme choco achteraf gaan.
Dat ongevalletje met de valiezen, amai, ik denk dat ik zou flippen.
@Kato: hoe gaat het met Jade vandaag? Hopelijk is dit de laatste dag. Goed dat ze toch nog iets binnen krijgt, anders is het baxter. Onze ka zei dat wij tegen de koorts niet moesten vechten, dat het meestal 2 dagen aanhoudt, dat het veel belangrijker was om drinken te geven, kleine hoeveelheden maar vaker en diarree proberen te stoppen.
Ik was blij (als je op zo'n momenten nog van blijheid kan spreken) dat ik vorige week niet moest gaan werken op de dagen dat mijn zoontje zo vreselijk ziek was. Ik ben ook helemaal een kip zonder kop als er iets met mijn kinderen aan de hand is. Dat belooft voor later...
@Fien: kleine flesjes verhaal is grappig! Toen ik nog zwanger was, hadden wij een regeling dat mijn man alle drank een keer per 2 weken in Colruyt zou gaan halen, en hij deed het heel plichtsbewust. Maar dat si echt een uitzondering, hij gaat helemaal niet graag winkelen, alleen voor zijn schoenen moet hij mee. Als het over de kleren gaat, bel ik hem uit de winkel, geef de omschrijving van wat ik heb gevonden (hemd, trui, broek, t-shirt) en dan zegt hij ja of nee. En that's it. En alles wat ik koop is mooi, ook voor de kindjes. Gemakkelijk, he, zeker in de solden, moet ik op zijn fiat niet wachten.
@Annemie: leuk mutsje! Jij moet eens een foto met Iemen met dat mutsje op posten!
@Fieke: veel knuffels voor Mathieu! Laat hem goed aansterken voordat hij weer naar de créche gaat.

Nu verder proberen te slapen

de up-madam

Berichtdoor de up-madam » 14 jan 2008, 19:06

uppie :hihi

Tessa

Berichtdoor Tessa » 14 jan 2008, 21:11

Na mijn middag-avonddut voelde ik mij al veel beter. Ik ben kinderen gaan halen en daarna thuis even met hen gespeeld voordat ze gingen slapen.
Op de oprit bij de om heb ik ze alletwee in de auto gezet, en pas na een paar kilometer beseft dat Inya niet vast zat! Ik was het gewoon rats vergeten! Gelukkig bleef de maxicosi staan waar hij stond, ik ben met vier pinkers op een oprit gestopt en Inya vastgemaakt. Verschrikkelijk, ik schaam me dood!
Toen reden we verder en ineens hoorde ik achter mij: 'wawawawa....wawabawa....bababa...wawa....' Eindelijk!!!!! Ze begint te brabbelen!!! Joepie!
Dan ben ik thuis nog heel flink geweest en de hoogslaper van mijn zoon klaargemaakt en hem daarin gestopt, hij vond het geweldig! En daarna ook zijn bedje omgetoverd tot Inya's bedje, al kon ik de nieuwe matras dat ik vrijdag in Ikea kocht niet in het bedje krijgen! Het bedje hebben wij ook in Ikea gekocht in 2005, zouden ze nu de maten hebben veranderd? In ieder geval de nieuwe matras is groter dan het bedje en de matras die er al in lag. Voorlopig laat ik haar daarop slapen, maar zal wel zoeken naar de andere in de juiste maat. Ik heb Inya haar slaapzak aangedaan, tutje in het mondje, kusje, en in het bedje gelegd en geen 5 minuten daarna sliep ze heel rustig. En hopelijk houdt ze het zo tot morgen 8 u. Misschien zal de aanwezigheid van haar goedslapende broer effect hebben op haar slaappatroon, wie weet.

sas

Berichtdoor sas » 15 jan 2008, 01:56

ah ja degene die anoniem zei dat het zo'n toffe muts was was ikke hé:)
ik val hier nog op een onchristelijk uur binnen omdat ik juist mijn onze nieuwe laptop heb geinstalleerd. Arne had vanavond een moeilijke inslaapavond en ik heb weer heel de avond mogen spenderen om hem te sussen en terug in slaap te krijgen. Tegen een uur of twaalf was ie uiteindelijk goed vertrokken. Enfin wat heet goed, als ik ging kijken hoorde ik hem weer draaien en keren dus ik heb de indruk dat hij nogal onvast slaapt vandaag. Tja de vorige nachten waren allemaal vrij goed en dat kan niet elke avond het geval zijn natuurlijk ;)
mijn vriend heeft heel de avond gesukkeld met de nieuwe laptop en omdat Nederlands zijn moedertaal niet is (maar Pools) begreep hij maar niet waarom hij niet wou verbinden met internet. Windows Vista is dus blijkbaar niet compatibel met ons draadloos apparaatje (wel met de modem)... stom hé? :hoho
tussen haakjes; arne wordt hier dus ook in twee talen opgevoed, nederlands en pools. 't is alleen spijtig dat hij ons slechte Frans ook zal overnemen als hij zijn talen begint te ontwikkelen. Mijn vriend en ik praten uit gewoonte (stamt uit onze beginperiode) een mengelmoesje van Nederlands, Pools, Engels en voornamelijk Frans. Naar het schijnt heel grappig, zeker als je een zin hebt met 5 woorden en die zijn allemaal in een andere taal. Eigenlijk zouden we onszelf moeten verbeteren maar een slechte gewoonte leer je niet zo makkelijk af hé? :P
dusss....heb ik die laptop/internetproblemen in een kwartiertje opgelost. Probleem was wel dat de oplossing voor het probleem op internet moest gezocht worden (dus het juiste stuurprogramma/driver die wel compatibel is met Vista) en ik dus juist geen verbinding had. Get the picture? :P soms moet je heel aandachtig lezen en logisch denken en dan is het probleem al voor de helft opgelost. Maar ik speel daar wel graag mee ook hoor ;)
ik vind het eigenlijk een overbodige luxe maar mijn vriend wilde al zo lang een laptop en er stond er net één in serieuze promotie bij de Carrefour.
@tessa; dat vergeten vastgespen van Inya, tja dat moet schrikken geweest zijn maar je bent dan ook zo moe en ziekjes en dan ben je al eens meer verstrooid, heel begrijpelijk. Er is niks gebeurd en als je zo hard schrikt vergeet je dat volgende keer zeker niet meer moet je maar denken. Elke mama komt op die manier stoten tegen denk ik.
en jipppiieeejeeeej; Inya brabbelt! super hé? heb je je voor niks zo zorgen gemaakt :) Arne heeft in de Carrefour heel luid en duidelijk gebrabbeld, zo luid dat iedereen in de omgeving vertederd keek (nu nog ja). Soms begint hij ook te brabbelen als ik hem moe in bed leg. Dan neemt hij zijn tut in beide handjes en begint die te draaien langs alle kanten en aandachtig te bekijken, ondertussen druk brabbelend. Zeg meneerke, je moet het nu niet beginnen uitleggen hé, zeg ik hem dan. Net zijn mama, s avonds druk beginnen doen en veel tateren :D Grappig trouwens dat sommige mensen dat 'meneerkesgedoe' al beginnen over te nemen.
in t kort Tessa, goed dat je je al ietsje beter voelt :p
en er nu induikelen want over 6 uurtjes is er iemand weer fris en monter (en t gaat zeker niet over mezelf).
dada

sas

Berichtdoor sas » 15 jan 2008, 08:52

ik ben de laatste en terug de eerste :) Arne heeft de plumeau gevonden en is daar nu lustig mee aan t zwieren. Nu nog mee leren langs de kasten te gaan :p
k vraag mij af wanneer ik vandaag mijn klopke ga krijgen. Straks toch maar weer meedutten met mijn prutske denk ik. Als ik terug ga werken zal ik die luxe niet meer hebben.
dag fieke; hoe is het met mathieu? en heeft de ka nog iets gezegd?
mijn klein Oscar Manzerath lacht me juist toe, de trommel weer in de aanslag.
wie was dat nu weer juist met haar Exel-sheet met alle koopjes op? vond dat supergrappig. En nog meer die luipaardstring die je toch eens ooit zou moeten kopen. (grinnik)
Gaap.
wat activiteiten doen in huis want ik moet nog wat wakker blijven hé :D

Liefje

Berichtdoor Liefje » 15 jan 2008, 11:09

Deze nacht rond een uur of 5 gedacht dat het gedaan was met slapen, maar hij is toch weer in slaap gevallen en heeft dan maar geslapen tot en met kwart na 8!
Ik was gisteren in mijn bedje gekropen toen mijn ventje thuiskwam van de late. Ik was doodop, want was slaap gevallen in de zetel samen met Koby... De onrustige nacht van Koby had bij mij ook slaaptekort veroorzaakt ;)
Deze morgen blij dat ik toch vroeger mijn bed was ingekropen!

Vandaag ga ik een boxkleed zoeken voor Koby. Zondag waren we voor de doop van Amber bij mijn nichtje en die had dat daarin liggen. Is toch mooier en zachter dan onze matras met gewoon hoeslaken...Ik had Koby trouwens eens even in haar park gelegd en jongens je had hem moeten zien gaan. Allemaal nieuwe en andere speeltjes :hihi

Ik heb om 13u gedaan met werken, dus ga nu nog even verder doen...

silke

Berichtdoor silke » 15 jan 2008, 12:42

heh heh, hier ben ik ook nog eens! Ik geraak gewoon niet meer bijgelezen, zeg, lustige zappy'ers ;). Heb gisteravond een stuk gelezen en nu ook, maar de laatste posts was het wat diagonaal vrees ik want moet echt terug aan de slag hier!

Even uit het hoofd enkele antwoordjes:

@annemie: bedankt voor de uitleg ivm logopedie. Ik weet niet wat die mama nu gaat doen of al gedaan heeft, ik zal het eens vragen (ik heb niet elke dag tijd om te blijven praten aan de schoolpoort zie je, enkel op mijn vrije dag en de dag dat ik thuiswerk ;)). Ben benieuwd.
Fijn dat ik 'silke' mag blijven. Ik heb er stilaan een band mee met mijn nickname ;).
Die Dreambaby aan de afrit UZ zeg je?? Jeetje, daar kom ik elke dag langs (ttz, op de dagen dat ik naar mijn werk kom). Is het dan naar rechts aan de afrit? Ik rij altijd naar links, maar heb nikske gezien...
En oh ja, ik stem ook voor een foto van Iemen met de muts!

@kato: veel beterschap voor Jade, ocharme die kleine wilde meid! Ik hoop dat ze er intussen min of meer van af is.
Grapjas van die tijgerprint-slip :hihi

@tessa: veel beterschap voor jezelf. Hoe gaat het er nu mee, beetje uitgeziekt?

Renée is al beter maar toch nog niet helemaal genezen. Nog een paar dagen aerosollen, en heb gisteren gebeld naar de huisarts en mag ook iets anders geven nu dat we nog staan hebben van grote broer. Als dat niet helpt, zal het AB worden vrees ik, maar allez, ik ga hier nu niet negatief doen! Gelukkig slaapt ze intussen weer veel beter. De laatste nachten moest ik er telkens rond een uur of 11 eens uit, en dan tegen de ochtend een paar keer (6u, 6u30, 7u, je kent dat wel he), maar de vorige 2 nachten slechts 1 keer om 7u. Helaas had grote broer gisteren een heel moeilijke nacht met enge dromen of zo. Als ik er dan bij kom, zegt hij telkens 'mama ik wil jou veel zien'. Tja, dan maak ik van mijn hart een steen en zeg 'da's heel lief jongen maar mama wil ook een beetje slapen, dus je mag niet meer roepen', snif snif... ;).
Verder houdt ze ook heel veel van kiekeboespelletjes, maar brabbelen is er nog niet bij.

Wat jongenskleertjes betreft: je raakt dat gewoon hoor, op den duur gaat dat echt vlot, zo erg zelfs dat ik echt moest wennen aan het kopen van meisjeskleren. In het begin ging dat echt niet goed, maar ik geraak stilaan op dreef :hihi.

En wat uitgaven betreft: mijn baas had me voor project accounting en planning en zo wat gegevens gevraagd, en toen kwam hij het nog eens checken, en zei 'hebben we dat echt allemaal uitgegeven vorig kwartaal voor jouw projecten?', en ik heb geantwoord 'ik vraag mij af of jij dat thuis ook zo vraagt?!', tja, ik ben soms een beetje vrijpostig ;) gelukkig kon hij erom lachen!

@fieke: fijn dat mathieu weer thuis is!

@sas: wat grappig, ik las in mijn haast eerst dat Arne had geScrabbeld in de carrefour :hihi, tja, je hebt rappe en je hebt héle rappe he!

Oh ja, de date komt ferm snel dichtbij he (Tessa had me nog verwittigd!).
Dus hier gaat-ie, nemen jullie over en vullen jullie aan wanneer je vrij bent (allez, als je de intentie hebt om te komen he)?

DATE - vrij op:
zat 9 feb: Annemie, Silke,
zon 10 feb: Annemie, Silke,

Terug naar “Je baby maand na maand”