Het "eind mei 2007"-clubje

Annemie

RE: Het "eind mei 2007"-clubje

Berichtdoor Annemie » 29 dec 2007, 18:17

Oesje, ben hier weer goed bezig precies... ;)

@Saskia : Wat een lief koosnaampje 'mijn pralientjes' ;)
Ik hoop dat de nieuwe slaapmethode voor Arne pakt en dat je van hem een 'beetje vroeger-avondmens' kan maken :)
Zonder verwarming in de winter is niet echt handig... Gelukkig dat het nu net niet meer zo heel koud is buiten.
@Tessa : Proficiat met je huwelijksverjaardag ! Al zo lang samen, dat is idd iets om heel trots op te zijn ! Leuk dat je ventje je advies om geen werk mee te nemen heeft opgevolgd, zo hebben jullie nu tenminste echt 'quality time' samen.
Wat die kakpampers betreft, da's hier ongeveer ook zoiets hoor. Ik vond dat de eerste dagen van de vakantie ook vrij veel, maar toen bedacht ik dat Iemen anders een hele dag op de crèche is en de meeste kakpampers dus voor daar zijn natuurlijk...
Mijn Moe had voor Iemen ook een ski-pakje gekocht in de C&A van maat 80 en dat is dus echt heel groot ! Volgens mij is dat verkeerd getekend geweest, want sommige andere dingen van maat 80 zijn dus echt maar net meer goed voor Iemen.
@Silke : Wat een leuk thema voor Kerstavond ! Vooral het contrast tussen het winterse Kerst en het zomerse Spanje vind ik eigenlijk heel gezellig. Krijgen we toch nog een paar fotootjes te zien ?
De blokjes van Iemen heb ik in het Kruidvat gekocht dacht ik en ik vond die ook heel leuk. Iemen kan ze natuurlijk zelf nog niet stapelen, maar hij vindt het wel de max als ik een torentje maak en hij dat dan omver kan gooien ;) En erop bijten is natuurlijk ook heel leuk, hoewel hij dan soms ook wel heel boos kan worden dat ze niet helemaal in z'n mond gaan :D
Bedankt voor je reactie ivm met mijn 'volgens de boekjes'-reactie op Iemens huilen. Misschien dat ik er idd wat relaxter zou moeten mee omgaan, maar ik ben eerlijk gezegd al blij dat ik met een aantal dingen al veel relaxter omga dan in het begin ;) Ik ben namelijk behoorlijk onzeker en een hele grote twijfelaar en met een eerste kindje komt dat natuurlijk ook weer naar boven. En dan is zo'n techniek van een psychologe of zo wel ergens een houvast als je twijfelt hoe je 't best met een bepaalde situatie omgaat.
Iemen draagt momenteel maatje 74-80, maar hij is dan ook wel een flink uit de kluiten gewassen kerel van bijna 10 kg...
Ik ben een beetje jaloers op je 'beeldjes' :) Ik heb hier al vaak momenten gehad waarvan ik dacht dat het prachtig zou zijn om die op film te hebben. Maar m'n ventje vindt het niet zo'n goed idee om daar zoveel geld aan uit te geven, omdat je dan ook wel wat werk hebt met het 'editen'. En misschien heeft hij daar wel gelijk in, want daar hebben we dan misschien allebei geen zin in :)
@Fien : Proficiat met Arnes fruitpap-succes !!! Het komt wel goed met z'n eten, don't worry !
@Liefje : Aiaiaiai, dat krijsen en niet willen slapen is echt wel besmettelijk hé !
Ik hoop dat Koby intussen al wat rustiger is en dat hij jullie een beetje nachtrust gunt !
Ik had hier ook al aan zo'n loopstoeltje zitten denken, maar twijfel ook nog onder andere ook om dezelfde reden als jij en ook omdat het hier zo klein is en dat ik me dan afvraag of het wel de moeite is om op zo'n beperkte ruimte te kunnen 'lopen'...

Zo, ben weer helemaal bij :)
Iemen is intussen ook wakker en mag zowat aan z'n laatste flesje beginnen.
Baai baai !

Liefje

Berichtdoor Liefje » 29 dec 2007, 19:57

Pff pff Koby heeft een klein uurtje geslapen en is dan weer krijsend wakker geworden. Ben hem gaan halen en hier beneden is hij weer in slaap gevallen.

@Annemie: Ik heb daarstraks nog bij die skipakjes gestaan in de C&A. Was nog aan het denken om zo eentje mee te nemen voor in de draagzak, maar durfde niet omdat het enkel nog maatje 80 was... Maar zo te horen zijn het dan geen al te grote maten?

@Silke: Koby draagt hier maatje 74. T-shirts kunnen ook nog in maatje 68, maar broekjes zijn te kort in die maat. Voor in de zomer heb ik maatje 80 (voorjaar en zomer) en 86 (zomer en najaar).
Wat eten betreft zit het hier ook wel goed. Rond 9u pap, 12-13u groentepap, 16-17u fruitpap en 21-22u30 pap.

@Fien: Hopelijk blijft het succes verder duren hé wat betreft de fruitpapjes ;)

@Tessa: Ik heb zeker veel gevonden bij Noukies :hihi Een winterjasje en twee setjes en een paar kousen. Het eerste setje bestaat uit blauwe broek met sweatershirt en een jasje. Het tweede setje bestaat uit een broek met t-shirt en trui. Zal morgen als ik tijd heb eens foto's trekken en posten zodat jullie het kunnen zien ;)

Ga nog wat opzoekwerk doen rond loopstoeltjes :)

Annemie

Berichtdoor Annemie » 29 dec 2007, 21:14

Ik kreeg daarnet nog een smsje van Kato en moest jullie allemaal heel veel groetjes doen. Ze zal waarschijnlijk pas in januari weer internet hebben - ik heb haar alvast verwittigd dat ze héél veel werk gaat hebben met bijlezen ;)
Ik moest jullie ook nog vertellen dat Jade zit en kruipt dat het een lieve lust is - en onze Iemen maar omvallen ;)
@Liefje : Bij ons viel dat skipakje dus wel heel groot uit hé. Dat is nu nog echt ruim op de groei, hoewel het toch maat 80 was. Omdat Iemen bij gewone kleertjes soms echt niet veel meer over heeft bij 80, dacht ik dat ons pakje misschien verkeerd getekend was... Ofwel zijn die pakjes erop voorzien dat ze goed ruim zitten. Ga misschien toch nog es kijken en probeer het gewoon es bij Koby - het is echt heel makkelijk om het aan te doen.

mama van gilles en stan

Berichtdoor mama van gilles en stan » 30 dec 2007, 08:00

hallo iedereen
het is al weer een tijdje geleden dat ik hier nog ben geweest, maar ik heb het ook zo druk deze dagen.
en ik ben zo een klein beetje in de wolken ook ,onze kleine stan heeft sedert zaterdag een tandje en kan sedert vrijdag alleen zitten
langs de ene kant ben ik zo blij en zo trots op de kleine en langs de andere kant doet het toch zo'n pijn dat ik zie dat het zo vlug gaat

Attachment : 081207 0041.JPG

Annemie

Berichtdoor Annemie » 30 dec 2007, 10:11

Iemand nog een extra stukje behang waar ik Iemen ff kan achterplakken... ?
De laatste dagen heeft hij dus al ontzettend veel afgekrijsd en dan nog vooral bij het eten, terwijl hij eigenlijk een goeie eter is. Maar ofwel begint hij al te krijsen als ik zijn tafeltje op z'n stoel zet ofwel - en dat begint tegenwoordig echt wel problematisch te worden... - steekt hij zijn Tommee Tippee in z'n mond en als ik die er dan wil uithalen of z'n handjes wegdoe om een lepeltje eten te geven, krijgt hij me daar een woede-aanval om u tegen te zeggen en valt er dus geen land meer mee te bezeilen... Ik heb zelfs al een paar keer groentjes of fruit gegeven zonder die slab, maar we hebben die natuurlijk wel niet voor niets aangeschaft en dat scheelt dus echt wel stukken in was, dus kan toch moeilijk omdat meneer beslist om woest te worden als hij niet op z'n slab mag sabbelen, hem iedere keer zonder slab laten eten... ?
Ik heb dus nu z'n eten ff weggezet en z'n slab uitgedaan en nu is hij gekalmeerd, maar zodra ik hem die slab weer aandoe is 't weer prijs... Ik weet het ff niet meer :( Ben bang dat ik vanalles verkeerd aan 't doen ben en ben mij ook mateloos aan het ergeren aan dat boze gekrijs, maar ik weet gewoon niet wat ik dan wel moet doen... :(:(

Annemie

Berichtdoor Annemie » 30 dec 2007, 14:02

Iemen zit hier bij me met de blokken te spelen en is sinds hij wakker is van z'n middagdutje het braafste kindje uit... Ik heb onze pakjes zitten inpakken (bij mijn familie wordt gevierd met Oudejaarsavond en daar zijn er altijd heel veel pakjes) en hij heeft heel flink zitten spelen en lachen.
Zo meteen is het tijd voor z'n fruitpapje - ik ben benieuwd... Morgen worden we rond de middag verwacht aan zee bij m'n Moeder en haar vriend, dus straks ook nog zoveel mogelijk klaar zetten van onze volksverhuizing, want we blijven 2 dagen logeren.
En dan proberen op tijd in ons bedje te geraken, want Iemen is er tegenwoordig weer vroeg bij 's morgens en het wordt een lang dagje hé morgen. Welke plannen hebben jullie ?
Ik ben benieuwd hoe Iemen gaat reageren op de drukte aan zee. Mijn familie zijn namelijk nogal lawaaimakers ;) en in een appartement hoor je alles natuurlijk veel beter, zelfs in een andere kamer. En dan het gejoel en vuurwerk om 12 uur... Ik hoop maar dat ons ventje niet te overstuur raakt van al dat gedoe...
Vorig jaar deze tijd liepen we allemaal nog met onze dikke buikjes rond en kort na Nieuwjaar ben ik Iemen beginnen voelen. Toch straf hoe zo'n jaar voorbijvliegt...
Allé, ik ga hier nog wat verder doen met spulletjes klaarzetten.

Iemie de Piemie :)

Berichtdoor Iemie de Piemie :) » 30 dec 2007, 14:08

Als Iemen geen zin heeft om z'n handjes te gebruiken, speelt hij met z'n voetjes ;)

Attachment : image0.jpg

silke

Berichtdoor silke » 30 dec 2007, 14:15

oei oei annemie, we hebben er precies een 'drama king' bij ipv al die drama queens eerder... hij heeft je zelfs een dt-fout doen schrijven, die Iemen, hejejej :hic :hic.
Nee, serieus, ik denk dat je wel goed reageert hoor, gewoon z'n eten even weghalen, en nadien nog eens proberen. En als hij na een paar keer nog niet wil, dan gewoon geen eten he! Misschien heeft ie gewoon wat minder honger dan gewoonlijk, of hij is op iets aan 't broeden of zo... Het enige echt verkeerde wat je volgens mij kunt doen is melk in de plaats geven, want dan kom je in een sukkelstraatje denk ik. Enfin, ik ben ook maar een moeder vol twijfels zoals jij he ;)

@liefje: ben wel benieuwd naar de nieuwe kleertjes, laat maar komen dus die foto's! Ik heb eigenlijk nog nooit iets gekocht van Noukies (behalve de knuffeltjes dan).

@annemie: ivm de beeldjes: ik heb je een mailtje gestuurd, je zult wel zien... Ik zal eens een paar foto's moeten zoeken van de Spaanse avond (had zelf ons toestel niet bij, enkel met opa's toestel zijn foto's gemaakt). Bij de mannen en de jongentjes hadden we een snorretje getekend, de dames waren ook serieus opgemaakt (veel dramatisch zwart en rode lippen natuurlijk), en met een rode bloem in ons haar, het was inderdaad tof.
Wat dat twijfelen betreft: ik heb het al gezegd, ik herken daar zo goed mezelf in van bij mijn zoontje...

Renée slaapt de laatste dagen ook minder goed overdag, pfff, daarnet ben ik wel 15 keer teruggegaan voor haar tuutje tot ze in slaap lag...mamzel haalt het telkens uit haar mond en gooit het dan uit haar bed. En dan begint ze natuurlijk te wenen (of boos te worden, want ja ja, dat kan ze goed), ach ach. Ze roept ook luider dan haar broer destijds, ik hou echt mijn hart al vast voor later! Ze weent niet vaak, maar ai ai ai als iets haar niet zint!! En ze klopt en slaat ook graag met haar speelgoed, iets wat haar grote broer eigenlijk nooit heeft gedaan...

Wat jullie ook eens moeten oefenen met jullie baby's (als je het nog niet doet natuurlijk), is ze eens iets laten teruggeven. Bij Renée gaat dat al vrij goed! We geven haar iets om mee te spelen, en eventjes later houden we dan een hand open opdat ze het zou teruggeven, en ze doet het effectief. Heel leuk, die interactie!

@tessa: proficiat

@fien: hoera voor Arno!

Straks feest bij mijn ouders, ben weg zodat ik me nog wat kan klaarmaken voor de kindjes wakker worden. Oei, Renée is later dan anders, 't zal allicht niet lang meer duren!

Tessa

Berichtdoor Tessa » 30 dec 2007, 16:39

Inya vandaag aan het zagen, wil altijd maar op schoot. Ze eet ook niet zoals altijd, laat telkens 1/3 van de portie over. Voor mij maakt het niet veel uit, maar mijn mama is heel bezorgd. Waarschijnlijk een sprongetje bezig ofzo. Heeft er iemand in 'oei' nog gebladerd de laatste tijd?
Ons madammeke vindt de computer wel geweldig en wil de hele tijd erop slaan. (de foto is daarstraks met webcam getrokken).
Alles, maar echt alles wordt hier uitvoerig geproefd: blokken van de broer, kussens en overtrekken van oma, knisperboekje, poppen, sokjes, - tot de teentjes zijn wij nog niet geraakt.
Ik heb haar nog niet mee naar buiten genomen, morgen misschien. Wij zijn even buiten Oslo gaan wandelen rond een bevroren meertje, heel mooi, en daarna echt 'noors' gaan eten.
Toen wij terugkwamen hoorden wij dat de oudste 's middags alles heeft overgegeven, maar nu is hij wakker en er is niets aan te merken.
Inya zeurt nu veel minder sinds ze bij mij op schoot zit en regelmatig op de pc klopt.
Ze voorspellen de sneeuw voor dinsdag, dan zullen wij hem toch even zien voordat wij terugkeren.
@Annemie: veel plezier aan de zee!!!!
@silke: veel plezier op het feest! (ik wil ook wat fotootjes zien. Mail jij mij ook? Bedankt!!!)

Attachment : Foto 16.jpg

fien

Berichtdoor fien » 30 dec 2007, 20:09

het gaat hier weer goed vooruit

Tessa mooie foto van Inya ze begint je begint er al een peutretje in te ontedekken zo vind ik. Arno vindt ook alles super om te proeven zolang het maar geen groentepapje ofzo is ;) hij zet ook overal zijn tanden in jammer genoeg ook bij het drinken.
oei ligt hier op het toilet maar daar kom ik echt niet meer aan lezen toe ;)

Silke leuk hé die verschillen tussen de kindjes

Annemie we hebben hier morgen ook een volksverhuis, we gaan doordoen bij mijn man zijn oudste broer, die woont tegen Aken en we blijven dus ook ginder slapen. Heel leuk en ongedwongen een hele bende (een 25 tal personen en na middernacht komen er soms nog wel wat binnengevallen) ze laten eten komen en dat staat in buffetvorm en iedereen neemt en er staan verschillende lange tafels waar je gaat aanzitten zoals je wil of in de zetels rond de openhaard iedereen ruimt ook wel op tussendoor en tegen middernacht nemen we een aantal flessen en glazen mee naar buiten daar tellen ze af wensen we nieuwjaar en dan steken de mannen en tieners vuurwerk af zo een half uurtje ongeveer maar elke 10m wordt daar wel vuurwerk afgestoken dus de lucht is echt prachtig. 'smorgens staat iedereen vervolgens op de eersten beginnen in de keuken en tegen 11uur zitten we aan de brunch. Heel leuk en ongedwongen en voor ons nu met de kindjes ook heel goed haalbaar.

Met dat behang kan ik je niet helpen is hier voor geen mm in huis maar 't is ook niet meer nodig lees ik.

Liefje weer goe kunnen winkelen precies ik hoop in de solden ook nog eens te kunnen gaan maar pff vrees er een beetje voor, tijd ontbreekt en ik geraak zo makkelijk niet meer weg.
Maatjes Arno heeft nu een echte 74 (sommige 68 en 80 passen dus ook) en voor de zomer neem ik 80 (tenzij mexx enzo dat zal 86 worden). Ik ben eens benieuwd naar zijn gewicht hij is me zo zwaar geworden ;)

zo ga eens zien of ik wa fotokes kan opladen en dan mijn bedje in bijslapen voor morgen.

Gast

Berichtdoor Gast » 30 dec 2007, 20:27

eerste poging

Attachment : arno.jpg

Tessa

Berichtdoor Tessa » 30 dec 2007, 20:56

hey fien, mooie foto!
ivm Mexx kleertjes: ik heb een andere ervaring: die zijn bij mijn zoontje altijd heel ruim geweest! Hij is nu zeker 98 en heeft nog steeds een t-shirtje van Mexx maat 86 en het past nog! En Inya draagt nog steeds het broekje maat 68, zit nog steeds goed qua lengte. Ik ben wel geen mexx-freak, het zijn gekregen kleertjes.
(Ik zal eens op consultatie komen om de juiste maten voor volgend jaar voor mijn kindjes in de solden te kopen. Je kan het precies goed inschatten.)

Fien

Berichtdoor Fien » 30 dec 2007, 21:07

grr net zitten proberen om Arno in de babyspecial van het belang te krijgen en hij neemt mijn foto niet moet jpg zijn zegt ie nu het IS jpg om zot van te worden. Tessa is Inya haar foto al doorgestuurd?

Tessa

Berichtdoor Tessa » 30 dec 2007, 21:26

@fien: neen, tegen wanneer moet het doorgestuurd zijn? Mail je de details naar mij aub? Misschien kan ik het nog van hier doen?

saskia

Berichtdoor saskia » 30 dec 2007, 21:48

oei weer veel babygekrijs hier...
arne is de laatste tijd juist heel gemakkelijk...in Oei, ik groei staat de volgende sprong op 8,5maand en daar zit arne nu. Straks nog eens nalezen.
arne heeft een nieuwe bezigheid; naar de wasmachine kijken als ie draait...hij heeft daar meer dan een half uur voorgezeten in alle stilte... vind ie blijkbaar veel leuker dan de televisie...zo'n was die draait; valt dat onder geweld of ontspanning? :p
Inya en Iemen zien er weer heel schattig uit. Ze hebben allebei zo'n grote kijkers hé :)
hier heeft arne maatje 74 in broek en 74/80 in trui/t-shirt/body.
OVer een week terug K&G, ben benieuwd naar de weging en meting.

annemietjen, veel sterkte en geduld met Iemen hé ;)

pfft, nu ik een nieuwe harde schijf heb moet ik dus terug mijn fotoprogramma installeren en ben er nog niet toegekomen (dus nu nog geen fotootjes).

Tessa

Berichtdoor Tessa » 31 dec 2007, 10:34

@saskia: die wasmachine, dat is ook nog steeds bij mijn zoontje van 28 maanden. Ik vond het heel grappig hoe gebiologeerd hij naar de draaiende machine bleef kijken, totdat ik ergens (ik denk in Libelle) een artikel over de autisme las en daar ergens iets stond over de autistische kinderen die niets liever doen dan voor de wasmachine staan terwijl die draait. Ik ben wel een heel grote hypochonder, dus ik zag het ineens heel groot, mijn man heeft natuurlijk heel hard met mij gelachen, maar sindsdien hou ik het een beetje in het oog dat het niet te lang duurt. (Natuurlijk, nu blijft het ook niet meer bij het kijken alleen, nu verandert hij de temperatuur en de programma's en dat is dan weer helemaal niet grappig...)
Vannacht is Inya om vier uur wakker geworden met een volle kakkepamper, ik heb haar verschoond en dan nog tot 7 uur wakker gebleven met haar, want madam wou niet slapen. Om 7 u vond ze het welletjes geweest en begon ze heel hard te krijsen, dan heb ik de papa ingeschakeld en hij heeft haar dan toch in slaap gekregen, tot bijna halftien. Nu slaapt ze weer, natuurlijk, om haar verloren uurtjes in te halen.
Hier is het weer prachtig, de zon schijnt, en straks gaan wij weer wat wandelen.

Liefje

Berichtdoor Liefje » 31 dec 2007, 11:19

De fototjes zullen even moeten wachten...Ik wou ze net gaan nemen en op de pc zetten, maar mijn batterij was leeg :(

Hier heeft Koby gisteren redelijk goed geslapen :) Had hem in de nm in zijn bedje gaan leggen en daar heeft hij een klein uurtje geslapen. 's Avonds zijn we iets gaan eten met vrienden die op het laatste belden en vroegen of we zin hadden. Zin wel, maar natuurlijk was er zo goed als niets open := Wij hebben Koby 5 keer in en uit de auto kunnen nemen en natuurlijk is hij dan wakker := Maar hij heeft zich goed gedragen ;) We hebben hem een stukje frans brood gegeven en hij was stil.

In de nm had hij trouwens voor de eerste keer een stukje echte koek gekregen! Amai wat een gesmodder was dat :hihi Heb er foto's van getrokken, maar jullie zullen moeten wachten tot mijn batterij het weer doet.

Daarjuist naar de apotheker geweest om te gaan vragen of ze staaltjes hadden van de omneo 2, maar die krijgen ze blijkbaar niet meer. Ze heeft me de raad gegeven om zelf contact met hen op te nemen en mijn probleem uit te leggen. Heb hen dan ook al maar direct een mail gestuurd.

Oh trouwens gisteren toch nog een loopstoeltje gaan kopen! Alleen heeft hij precies nog niet echt door hoe het werkt of waarom het dient, maar hij zit er wel heel graag in!!
@Saskia: Had hij het bij jullie vlug door hoe hij vooruit moest geraken??

fien

Berichtdoor fien » 31 dec 2007, 12:03

nog even snel snel tessa ga naar www dot hbvl dot be klikken op babyspecial en de registratie doorlopen. Als het niet lukt no panic er staat wel tot en met 1/1 maar bij problemen tot 7/1

voor iedereen een goed uiteinde en een mooi nieuw jaar 2008

Tessa

Berichtdoor Tessa » 31 dec 2007, 12:08

@fien: bedankt! Het kan nog tot 6 januari, hopelijk heb ik tegen dan een mooie close-up om te verzenden.
Veel plezier vanavond!

Liefje

Berichtdoor Liefje » 31 dec 2007, 14:23

Lekkere koek hoor ;)

Attachment : SL270328.JPG

Liefje

Berichtdoor Liefje » 31 dec 2007, 14:27

Hihi mama kan weer gaan wassen ;)

Attachment : SL270332.JPG

Fieke

Berichtdoor Fieke » 01 jan 2008, 07:38

Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen !

Mathieu was er deze morgen iets vroeger dan anders, geeuw ;) Gisterenavond zijn we gezellig thuisgebleven - mijn man en ik zitten nu samen aan de antibiotica (die bacterien blijven ons achtervolgen) Dus de overgang van oud naar nieuw was iets anders dan vroeger ;) Het heeft ook zijn charmes en we zaten gelukkig ook vroeger in ons bed waarvoor ik om twintig voor acht daarnet dankbaar was.

Liefje

Berichtdoor Liefje » 01 jan 2008, 09:10

Happy Newyear!!!!!

Wij hebben samen met Koby bij vrienden van ons door gedaan. Koby is wel een aantal keren wakker geworden van het lawaai van het vuurwerk enzo, maar was wel heel braaf :) We hebben hem dan toen we thuis kwamen rond half 2 nog een miniflesje gegeven omdat hij doorheen de dag niet veel gegeten had en dan zijn we gaan slapen. Koby bij ons in bed zodat we zeker waren dat we goed konden slapen en ja hoor de wekker liet half 10 zien toen hij wakker werd ;) ZALIG

Tessa

Berichtdoor Tessa » 01 jan 2008, 12:20

Een heel gelukkig nieuwjaar gewenst!!!!!!!!

Gezonde kindjes, lange en rustige nachten, snelle kruipertjes en lopertjes, goede etertjes, behulpzame partners, begripvolle families, onvergetelijke vakanties, en alle andere wensen vervuld.

Wij hebben maar enkele uurtjes kunnen slapen, kindjes vonden het maar niks om nog wat langer in hun bedje te blijven liggen. Onze oudste heeft zich verschillende keren wakker gehoest, ik hou mijn hart vast!
Hier was het vuurwerk echt hevig, het is zoals in Nederland: iedereen koopt wat vuurwerk en dat schieten ze dan af 's middernachts. Het was oorverdovend rond 00 u, maar tussen de hoge gebouwen kon je maar af en toe een deeltje zien. Wij zijn maar snel terug naar binnen gegaan.

silke

Berichtdoor silke » 01 jan 2008, 12:56

BESTE WENSEN ALLEMAAL!

Terug naar “Je baby maand na maand”