AFKOLF SET AVENT - DRINGEND

ikke

AFKOLF SET AVENT - DRINGEND

Berichtdoor ikke » 24 sep 2007, 14:38

hallo,
heb op zappy veel gelezen over de manuele borstkolf van AVENT en hoe goed die zou zijn...

Ik ben eens op een paar sites geweest maar blijkbaar zijn er verschillende soorten.

Kan iemand me vertellen welke manuele pomp van AVENT zo goed is volgens jullie ervaringen?
Alvast bedankt en groetjes,

ikke

LISSA

RE: AFKOLF SET AVENT - DRINGEND

Berichtdoor LISSA » 24 sep 2007, 15:17

IK HEB DE MANUELE POMP OP MIJN GEBOORTELIJST GEZET BIJ PREMAMAN? DAAR HEBBEN ZE DIE;
MIJN SCHOONZUS HEEFT DIE OOK GEHAD, DIE KIT MET POMP EN ZE WAS DAAR HEEL TEVREDEN VAN;

GROETJES

Ruth

Berichtdoor Ruth » 24 sep 2007, 15:37

Ik heb een manuele borstkolf van avent te koop voor 25 euro. Slechts 3x gebruikt en aangekocht in augustus 2007.

Regio Gent of Brugge

Voor inlichtingen: ruth.van.hoecke@telenet.be

Gast

Berichtdoor Gast » 24 sep 2007, 18:35

Je kan bij CM ook een elektrische kolf huren. Voor geen geld eigenlijk (denk dat ik 25 euro betaalde voor een half jaar)
Eerst had ik een handkolf maar met die elektrische (tis dan nog een dubbele) gaat het toch wel héél veel beter hoor...

Persoonlijk zou ik geen kolf meer kopen, moest ik geweten hebben dat je bij de CM kon huren. Voor een volgende kindje doe ik dat dan ook meteen!!

V

Berichtdoor V » 24 sep 2007, 19:49

Amai, had ik dat geweten van de cm... Ik heb mij hier net één gekocht van avent... supertevreden van, maar wel niet goedkoop hé...

ikke

Berichtdoor ikke » 24 sep 2007, 19:56

aan Ruth,
Hallo, kan je me zeggen welk type van kolf van Avent dat is? Is het van ISIS ?

groetjes,

Ruth van hoecke

Re: RE: AFKOLF SET AVENT - DRINGEND

Berichtdoor Ruth van hoecke » 07 jan 2019, 23:26

Ik heb een manuele borstkolf van avent te koop voor 25 euro. Slechts 3x gebruikt en aangekocht in augustus 2007.

Terug naar “Je baby maand na maand”