welke daguitstapjes met een baby van 7.5 maand?

Kim

welke daguitstapjes met een baby van 7.5 maand?

Berichtdoor Kim » 19 jul 2007, 10:08

Over twee weken hebben we verlof. Welke uitstapjes kan je allemaal doen met een baby van 7.5 maand?
We hadden in gedachten: zwemmen, planckendaal, olmense zoo

Wie heeft nog ideetjes?

Mieke

RE: welke daguitstapjes met een baby van 7.5 maand?

Berichtdoor Mieke » 19 jul 2007, 10:21

met een baby van 7,5 maand zijn de uitstapjes voornamelijk nog voor jullie, en minder voor de baby hoor... vanaf dat baby niet in zijn vertrouwde omgeving is, en vanalles kan zien is het voor hem al lang goed... ook al ben je maar bij de buren op bezoek :)

Mieke

inge

Berichtdoor inge » 19 jul 2007, 10:26

een dagje naar zee

nathalie

Berichtdoor nathalie » 19 jul 2007, 10:31

wij zijn naar den efteling geweest met ons zoontje en hij vond het super, is heel braaf geweest ;-)

Kim

Berichtdoor Kim » 19 jul 2007, 12:06

bedankt alvast voor de reacties.
De zee vind ik nog een beetje te ver om met een baby te doen. We wonen in Limburg, dus zijn we al rap 2.5 à 3 uur onderweg.
En de efteling daar vind ik haar ook nog wat klein voor. En het is wat duur om alleen het sprookjesbos te doen hé...
Het is ook niet dadelijk bij de deur.

Ik had ook nog Bokrijk in gedachten. De speeltuin dan natuurlijk. De huisjes daar zal ze zelf ook wel wat minder aan vinden.

Verder gaat ze dan nog 2 halve dagen per week naar de onhaalmoeder om te wennen (ik ga na het verlof voor het eerst terug werken) En zo hebben we ook twee halve dagen voor ons zelf.
Dan gaat ze nog een dagje op vakantie naar mijn ma en pa.
En nog een dagje op vakantie naar een tante en nichtje van mij. Die zeuren daar al zo lang over...

Dus ik denk dat we onze 3 weekjes wel gevuld zullen krijgen...

inge

Berichtdoor inge » 19 jul 2007, 12:16

ik ben ook van limburg (hasselt) en wij gaan sinds ons dochtertje 1,5 maand is geregeld een dagje naar zee. Vorige week vrijdag zijn we nog geweest en bij het oprijden hebben we bijna 2uur gereden en bij het terugkomen anderhalf uur. En daarliepen heel veel limburgers rond met babietjes.

Bokrijk vind ik eigenlijk niets voor een kind van 7,5 maanden. Ze kan toch op nog geen speeltuigen en zoveel is daar dan niet te zien als je niet naar de huisjes gaat.

Gaia park in heerlen is misschien nog iets, is maar een half uurtje rijden.

Bichke

Berichtdoor Bichke » 19 jul 2007, 13:25

gaan zwemmen is zeker de moeite waard. doen dit sinds ons ventje zo'n 5 maand is en zijn gisteren nog zo'n goed uur geweest. zalig vind hij dat. hij wordt volgende week 8 maand

N.

Berichtdoor N. » 19 jul 2007, 17:41

wij gaan met ons dochtertje van 8 maanden wel al af en toe naar en speeltuin (een gratis speeltuin wel he). Ze kan inderdaad nog niet veel, maar ze vindt het heerlijk om naar de rondrennende kinderen te kijken, en samen met papa mag ze dan even op van die wippende diertjes (op zo'n veer) of op de schuifaf.

Lieve Scheirlinckx

Re: welke daguitstapjes met een baby van 7.5 maand?

Berichtdoor Lieve Scheirlinckx » 30 jan 2019, 23:33

Op www.dekleinerepubliek vind je leuke uitstapjes over gans België.

Terug naar “Je baby maand na maand”