speelgoed

mama van lauren

speelgoed

Berichtdoor mama van lauren » 01 jan 2007, 10:42

Beste wensen om te beginnen.
Ik ga hier niet zeuren over een te laag inkomen, maar ik zou wel wat hulp kunnen gebruiken. Speelgoed is nogal duur, maar gelukkig speelt mijn dochtertje graag met wc rolletjes. Elke dag geef ik haar één. Ze zevert er wat op, speelt ermee. Het is niet zo gemakkelijk om aan genoeg rollekes te graken. Mijn ouders helpen wel wat, maar dat is niet genoeg.
Graag had ik geweten of er geen hotel is of een restaurant die er voor mij wil opsparen. Wanneer dit in de buurt is van Mechelen kom ik ze wel halen.
aub, help ons lauren, ze zal het fijn vinden!

Gast

RE: speelgoed

Berichtdoor Gast » 01 jan 2007, 11:34

Hallo,

ik vind het best wel zielig maar van de andere kant ook heel fijn dat je kleine meisje hiermee heel blij is er graag mee speelt! Zo zie je maar dat je niet altijd duur speelgoed voor kindjes hoeft te kopen...

Maar zijn wc-rolletjes wel zo hygiënisch om mee te spelen??? Wie weet wie heeft daar dan allemaal met zijn vieze handen aangezeten... :S
Ik vind het niet zo een proper idee dat mijn dochtertje op wc rolletjes van wie weet waar zou zitten zeveren...

Is er geen ander alternatief???

Gast

Berichtdoor Gast » 01 jan 2007, 11:41

Speelgoed kun je niet kopen,maar een pc met internet aansluiting wel???

Gast

Berichtdoor Gast » 01 jan 2007, 11:47

keukenrol rolletjes lijken mij properder... in de kribbe gebruiken ze alleen die rolletjes en geen wc rolletjes...

Terug naar “Je baby maand na maand”