bv en alcohol

P.

bv en alcohol

Berichtdoor P. » 31 dec 2006, 13:36

ik heb voor vanavond wat melk afgekolfd zodat ik een flesje kan geven en toch ook een paar glaasjes bubbels drinken. maar... wat doe ik dan met de bv die 'overschiet'? afkolven en weggooien omdat er alcohol inzit, of gewoon overslaan tot de volgende beurt omdat de alcohol tegen dan al is afgebroken?
bvb.
rond 21h borst geven
rond 00h afgekolvde melk
ofwel direct daarna afkolven, ofwel gewoon borst geven om 03h???

M

RE: bv en alcohol

Berichtdoor M » 31 dec 2006, 13:42

Ik zou wat kolven en weggieten, ik denk dat je anders behoorlijk pijnlijke borsten gaat krijgen. ;)

E.

Berichtdoor E. » 31 dec 2006, 15:17

Zit er dan alcohol in die melk? Ik geef ook bv en soms drink ik ook wel een glas maar mijn meisje leg ik dan ook altijd gewoon aan.

Gast

Berichtdoor Gast » 31 dec 2006, 15:26

hier worden toch echt achterlijke, belachelijke vragen gesteld soms hoor !!!
zijn jullie nu echt zoooooooooooo dom????? stom kieken !!!

Gast

Berichtdoor Gast » 31 dec 2006, 15:31

Als je het dan allemaal zo goed weet, geef dan een gepast antwoord ipv mensen uit te schelden.

Vriendelijke groeten en voor iedereen een ergerloos nieuwjaar!

An2

Berichtdoor An2 » 31 dec 2006, 15:35

Hier vind je alle uitleg, gegeven door een lactatiekundige:

[url]http://www.ouders.nl/lacta/bv0356.htm[/url]

Prettige feesten! An2

Liesbeth

Berichtdoor Liesbeth » 31 dec 2006, 15:54

Als ik alcohol drink, dan probeer ik erop te letten dat ik dat ongeveer 4 uur voor een voeding doe. Na 4 uur is alcohol ongeveer uit je lijf en dus ook uit je melk. Bovendien kan een beetje echt geen kwaad... Iedereen een fijn nieuwjaar!

Esther

Berichtdoor Esther » 31 dec 2006, 16:43

Volgens de informatie die ik heb duurt het per alcohol consumptie 2 tot 3 uur. Dit geld inderdaad ook voor de melk in je borsten. Ik kolf meestal niet als ik heb gedronken omdat ik het jammer vind om weg te gooien en na die wacht tijd kan Patrick het wel drinken en heeft hij lekker veel. Als je nog maar net borstvoeding geeft is dit denk ik niet zo handig, dan zijn je borsten nog niet echt goed afgestemt op de vraag van de baby en als je dan niet kolft kan de borstvoeding te snel terug lopen.

Fijne avond,

Esther [url=www.bewustouderschap.nl]bewustouderschap[/url]

greet

Berichtdoor greet » 01 jan 2007, 12:05

zolang er alcohol in je bloed zit, zit het ook in je melk. Andersom is ook waar. En én consumptie wordt in ongeveer 3 uur afgebroken

Terug naar “Je baby maand na maand”